کد خبر: ۷۰۳۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

حکیم مهر: «عفت شریعتی» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم زرند و کوهبنان به همراه «مهندس محمدی» رئیس جهاد کشاورزی شهرستان به صورت سرزرده از اداره دامپزشکی شهرستان زرند بازدید و با مسئول و کارکنان این مجموعه ملاقات نمود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، در این ملاقات دکتر شریعتی با اذعان به اهمیت خدمات مجموعه دامپزشکی، اظهار داشت: فعالیت های دامپزشکی در بحث امنیت غذایی بسیار حساس و مهم می باشد و بایستی تمام سعی و تلاش این مجموعه در این زمینه انجام گیرد.

وی همچنین تعامل و ارتباطات بین بخشی به ویژه اداراتی که در برخی موارد وظایف مشترک دارند را در جهت ارتقاء خدمات دولتی مهم دانست و از مسئولین خواست در این زمینه اهتمام کافی را داشته باشند.

در این دیدار «حسن لطفعلی پور» رئیس اداره دامپزشکی نیز ضمن خیر مقدم به نماینده و هیئت همراه، گزارش مبسوطی از وظایف، دستاورده ها و همچنین کلیه مشکلات و چالش های موجود ارائه نمود .

رئیس اداره دامپزشکی همچنین رسالت های اصلی دامپزشکی را در دو بخش مهم نظارت بر بهداشت عمومی و حفظ و حراست از سرمایه دامی کشور برشمرد و تصریح کرد: تمامی خدمات دامپزشکی تا زمانی که بحرانی در زمینه شیوع بیماری ها بویژه بیماری های مشترک بین انسان و دام ایجاد نگردیده، گمنام می ماند.

وی افزود: کارکنان خدوم دامپزشکی در صف مقدم بهداشت عمومی به صورت شبانه روزی در معرض آسیب های زیاد فیزیکی و همچنین ابتلا به بیماری های خطرناک قرار دارند.

لطفعلی پور اعلام کرد: ماحصل فعالیت های انجام شده باعث ارتقاء بهداشت عمومی و تامین پروتئین سالم و مورد نیاز سفره مردم می باشد.

در پایان نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از خدمات انجام شده، در راستای پیگیری و رفع مشکلات موجود این مجموعه در سطح وزارتخانه قول مساعد داد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
United States of America
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
1
2
شیر و گوشتی که مصرف میشه سرشار از ضد انگلهاست...
ادارات دامپزشکی هیچ‌نظارتی بر هیچی ندارن‌...
خود دامدار دام زمینگیرش رو ضبح میکنه میفرسته برای کشتارگاه بعد میاد دکتر نامه بده برای کشتارگاه...بهش میگی نه....میری میبینی همکارت ................ نامه اش رو هزینه گواهی رو هم نصف نصف کرده....
اونوقت شما صحبت از بهداشت میکنید!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
عزیزم در کشور ما بحث کیفیت و زندگی کردن نیست بلکه بحث زنده ماندن است. در همین رابطه پس نظارت معنی نداره و فقط یک نمایش است و خود مسئولان مربوطه هم می‌دانند که باید هر آشغالی به خورد مردم بدن تا ادعای مدیریت کنند. حالا بعدأ چه اتفاقی بر سر مردم میاد معلوم نیست
نظر شما
ادامه