کد خبر: ۷۰۳۰۹
تعداد نظرات: ۹۴ نظر
نامه عجیب دکتر محمدرضا صفری:
«دکتر محمدرضا صفری» در نامه‌ای عجیب، نمایندگان جدید معرفی شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی، وزیر دفاع، وزیر علوم و وزیر بهداشت در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی را غیرقانونی اعلام کرد!
 

حکیم مهر: «دکتر محمدرضا صفری» در نامه‌ای عجیب، نمایندگان جدید معرفی شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی، وزیر دفاع، وزیر علوم و وزیر بهداشت در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی را غیرقانونی اعلام کرد!

به گزارش حکیم مهر، وی در این نامه اظهار داشته است که تغییر نماینده وزرا در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی، پیش از پایان ۴ سال تنها در صورت فوت، استعفا و یا عدم امکان انجام وظیفه آنها ممکن است.

متن این نامه به شرح زیر است:

 

این در حالی است که در گذشته بارها وزرای مختلف اقدام به تغییر نماینده خود در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی نموده بودند و هیچ واکنشی از سوی دکتر صفری مشاهده نشده بود!

ایشان فراموش نموده‌اند که «نماینده وزیر در شورای مرکزی» یک پست اداری محسوب نمی‌شود که وزیر نتواند آن را تغییر دهد، بلکه کمی هوش هم کافی است که بتوان این نکته را درک کرد که این حق یک وزیر است که نماینده خود را در صورت تمایل، عوض نماید و درک آن نیازی به زیر و رو کردن قوانین و تبصره‌ها ندارد.

 پس چه اتفاقی موجب این واکنش عجیب شده است؟ مسلم است با توجه به جلسه فوق‌العاده اعضای شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی و معرفی سه نفر از اعضای شورا به عنوان رئیس پیشنهادی این سازمان، ایشان برای حفظ صندلی ریاست ۸ ساله خود در سازمان نظام دامپزشکی، به چنین شیوههایی متوسل شده است.

چرا در طول این ۸ سال چنین نامهای نوشته نشد؟ چرا در خصوص شفافیت مالی سازمان نظام دامپزشکی علیرغم تقاضای مکرر اعضا برای آگاهی از نحوه هزینهکرد حق عضویتهای پرداختی نامهای زده نشد؟ چرا در خصوص جلوگیری از پرداخت حقوق نزدیک به ۳۰ میلیون تومانی به برخی مدیران سازمان پاسخی داده نشد؟ کاش جناب آقای دکتر صفری طی این ۸ سال به اندازه یک ماه اخیر که برای حفظ کرسی ریاست خود تلاش و نامهنگاری نموده و به تکاپو افتادهاند، برای ارتقای صنف دامپزشکی هم تلاش و مکاتبه مینمودند.

نکته جالب دیگر این نامه این است که دکتر صفری یکی از گیرندگان نامه را خودش قرار داده است و در واقع خودش به خودش نامه نوشته و از خود به عنوان نماینده محترم وزیر جهاد کشاورزی یاد نموده است!

در پایان، برادرانه به جناب آقای دکتر صفری توصیه می‌کنیم که شأن خود را در پایان دوره ریاست ۸ ساله در سازمان نظام دامپزشکی حفظ نمایند. هر آغازی پایانی دارد. هیچ صندلی ریاستی تا ابد ادامه نخواهد داشت و ارزش ندارد که یک مسئول، خدمات خود را با چنین بهانههای عجیب و غریبی و با زیر و رو کردن تبصرهها و قوانین و... زیر سؤال ببرد.

 

انتشار یافته: ۹۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
6
29
درود بر حکیم مهر
ای کاش ایشان در طول این دوره که ..............، کار دیگری میکردند که حداقل الان میتوانستند از آن به عنوان خدمات ۸ ساله خود بیان کنند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
گروه ۵+۱ نظام دامپزشکی حربه ی جدید خود را پیاده کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
اصل موضوع اینه
بسه دیگه بزار یه چیزی هم به گروه بعدی برسه
10 ساله منتظرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
نتیجه اعتماد به مشاوران ........ و ......... چیزی بیشتر از این نیست. دکتر صفری بیش از این خود را ....... همکاران نفرمایید.بیشتر از گذشته از رای دادن به اعضای شورای مرکزی (برخی) پشیمان می‌شویم.
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
تو این چند سال قانوناش فقط برای عدم اشتغال دامپزشکا بوده الان به خودشون میرسه پس از اتمام زمان ریاستش همچنان میخاد بمونه اینجاس که میگن زمین گرده
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
6
21
...........
.الانم توقع دارید بازم روی صندلی ریاست بشینید که چی !
کافی نبود این چند سال؟!
مایع تاسف هست واقعا .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
مایه نه مایع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
تو که هنوز درست تموم نشده .
........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
6
31
عدم شفافیت مالی در نظام دامپزشکی و درآمدهای کلان صدور پروانه ها نتیجه اش پدیدار شدن وضع موجود است.تلاش برای ماندن....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
دقیقا این چند ساله همه میگن تو نظام دامپزشکی بی قانونی زیاده اینجا ریاستش علنا خودشو نشون داد ............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
2
10
حالا باید دید آبا دبیر محترم شورای مرکزی به رونوشتی که ذیل این نامه برای ایشان زده شده عمل میکند یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
5
21
امروز یکی از عجیب‌ترین‌نامه هایی که یک مسوول نگارش کرده را دیدم. دکتر صفری عزیز لطفا مشاوران خود را عوض کنید، چون بدترین مشاوره ی ممکن را به شما داده اند. در کجای دنیا برای یک سمت انتصابی مدت تعیین شده است؟ همانطور که یک شخص با سلیقه و سیاست یک مافوق منتصب به یک سمت میشود به همانگونه از آن سمت عزل و شخص دیگری نصب میگردد. فقط اعضای انتخابی تا زمان انتخابات بعدی شورای مرکزی (حتی ممکن است بیشتر از ۴ سال باشد) در جایگاه خود میتوانند بمانند چون منتخب اعضا میباشند. موضوعی که نباید به سادگی از کنار آن گذشت این میباشد که چرا دکتر صفری انقدر علاقه دارد این صندلی را به هرقیمتی حفظ کند؟ آیا شوق به خدمت ایشان را وادار به چنین اقداماتی کرده است؟ آیا ماندن در این پست با این شیوه سودی برای اعضا دارد؟ آیا ایشان مصلحت اعضا را هم در نظر داشته است؟ به نظر میرسد دکتر صفری تصمیم خود را گرفته و میخواهد حال که جایگاه خود را در سازمان نظام دامپزشکی از دست داده است .............. و بعد برود.
سوال دیگری که مطرح است و دکتر صفری باید پاسخ بدهد این میباشد که با این ایده ی شما اگر بنا بر هردلیلی انتخابات شورای مرکزی سر مهلت ۴ سال انجام نشد و به تعویق افتاد آیا امکان عزل اعضای منتصب وجود دارد؟
مسببان وضع موجود سعی دارند همچنان وضعیت به همان صورت باقی بماند ولی بدانند مخالفان وضع موجود به آنها اجازه نمیدهند که هر کاری دلشان خواست انجام بدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
آقای دکتر صفری، دکتر ........ و دکتر ......... متاسفانه شما را همراه خود غرق میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
3
18
وقتی که یک کارمند دولت به جایگاه یک سازمان غیر دولتی روابط احساسی پیدا میکند چیزی بهتر از این نخواهد شد خوب واقعا سخت است دل کندن از جایگاه و مقامی که به اعضای آن پاسخگو نیست و این میشود که ............. به دنبال بهانه های واهی در قوانین می‌گردند تا بمانند مشکل اصلی اینجاست که اینهمه اصرار برای ماندن برای چیست شوق خدمت است ؟ زمان نیاز دارند تا .................. ؟ جایی برای رفتن ندارند ؟ حلقه بسته تشکیل شده گسسته میشود؟
..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
3
14
تبصره 4 (ماده5) - دوره فعالیت شورای مرکزی چهارسال است و انتخاب مجدد اعضای شورای مرکزی
برای دوره‌های بعدی مجاز است.
دکتر صفری به متن بالا اشاره کرده است و به استناد تبصره فوق مدعی است که اعضای منتصب باید ۴ سال درشورای مرکزی نظام دامپزشکی باقی بمانند.
عجیبترین تفسیری که میتوان از این تبصره داشت همین تفسیر دکتر صفری میباشد.
اگر دکتر صفری تا این حد از تفسیر خود مطمئن هست میتواند از طریق مراجع قضایی از وزرایی که قانون را زیر پا گذاشته اند شکایت کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
4
21
بابا ولش کن اون صندلی رو دیگه،یکم غرور داشته باش،یکم برای شأن و منزلت اجتماعی خودت ارزش قائل شو دکتر جان،میدان را برای یک تازه نفس خالی کن بلکه یه فکری به حال قشر دامپزشک ستم دیده کنه ...............
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
9
16
بخاطر عملکرد ضعیف آقای دکتر صفری موافق تداوم ریاست ایشون نیستم.اما به لحاظ حقوقی استدلالش درسته.نقص از قانونه که ملاحظات وزیر وقت رو در انتصابات ندیده. ضمن آنکه بازنگری و اصلاح قانون نظام دامپزشکی به دلیل نقائص موجود امری ضروری و مبرمه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
با قسمت اول صحبتتون موافقم. ولی در خصوص تحلیل حقوقی که مطرح کردید کاملا مخالفم. دکتر صفری نمیتواند قوانین را با نظر شخصی تفسیر کند. تفسیر قوانین تاسیس سازمان نظام دامپزشکی مرجع مخصوص به خود را دارد و در صورت نیاز به تفسیر ، طی سلسله مراتبی به مرجع مربوطه ارایه میگردد.
بران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
درست می فرمایید. ایشون مرجع تفسیر قانون نیستند.چون قانون نظام دامپزشکی مصوب مجلسه و قانون عادی تلقی میشه طبق اصل 73 قانون اساسی،تفسیرش با مجلسه. پس خوبه که برای تفسیر عبارت " عدم امکان ادامه انجام وظیفه" اقدام بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
آقا یا خانم بران
«عدم امکان ادامه انجام وظیفه» یک معنی شفاف و کاملا مشخص دارد که هیچ نیازی به تفسیر ندارد. شخصی که بعنوان نماینده یک وزیر در یک تشکل حضور دارد و با اختیارات یک وزیر در آن تشکل منتصب میشود میبایست دنباله رو سیاستها و‌اهداف مد نظر آن وزیر باشد نه اینکه کاری را انجام دهد که با میل شخصی خودش یا وزیر قبل است. حال اگر شخصی بنا بر هردلیلی مانند عوض شدن دولت ،استیضاح ،فوت و…. به جای وزیر قبل در این مسند قرار بگیرد میبایست کادری را بر سرکار بیاورد که در راستای اجرای سیاستها و اهدافش اقدام کنند، بنابراین در تمام قسمتها افرادی را که در حدود اختیاراتش میتواند عزل و نصب کند این اقدام را انجام میدهد. عضو انتصابی شورای نظام دامپزشکی که بالاتر از معاون وزیر نیست که وزیر این امکان را نداشته باشد ایشان را عزل کند و شخص دیگری را معرفی نماید. همین که سیاستهای عضو انتصابی همراستا با سیاستهای وزیر مربوطه نباشد به معنای «عدم امکان ادامه انجام وظیفه» میباشدو وزیر شخص جایگزین ایشان را به عنوان نماینده خود معرفی مینماید. لطفا تحت تاثیر تبلیغات ۵+۱ نظام دامپزشکی قرار نگیرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
1
30
حق عضویت خداتومنی در نظام دامپزشکی بابت هیچی،
حیلی جالبه!!!!
هیچکس م نیست بگه خرت به چند من.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
این حق عضویت را چرا و بابت چه حمایت و پشتیبانی میپردازیم تعرفه ای که سالهاست دست نخورده یا چی
افرادی را می شناسم که بدون پرداخت این مبلغ مجوز گرفتند و کار میکنند به نظام هم اطلاع داده شده ولی هیچ عکس العملی ندیدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
1
17
ما تا کی باید منتظر تعرفه‌های درمان و واکسیناسیون باشیم تیر ماه شد له شدیم با این تورم خودتون با حقوق پارسال زندگی میکنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
4
18
ماده 15 - درصورت فوت، پذیرش استعفاء یا عدم امکان ادامه انجام وظیفه هر یک از
اعضای انتصابی، مرجع مربوط موظف است ظرف مدت‌یک ماه نسبت به معرفی عضو جایگزین
اقدام کند.
طبق ماده فوق اعضای منتصب به سه دلیل با شخص دیگری تعویض میشوند: ۱- فوت ۲-پذیرش استعفا ۳-عدم امکان ادامه انجام وظیفه.
مورد ۳ تمثیلی است نه حصری ولی مورد ۱ و ۲ حصری است.
معنای تمثیلی و حصری که واژه های حقوقی محسوب میشود را با زبان ساده، خلاصه و با ذکر مثال عرض میکنم:
حصری: بدین معنیست که عین موضوع مطرح شده اتفاق افتد و بر اساس آن تصمیم گیری و اجرا شود.مثلا فرد فوت شود و چون فوت شده باید شخص جدید معرفی گردد.
تمثیلی را با ذکر مثال توضیح میدهم: به طور مثال چون عدم امکان انجام وظیفه میتواند شامل موارد متعددی باشد برای همین قانونگذار آنهارا یک به یک توضیح نداده است و در واقع موارد زیر نیز میتواند مصادیق عدم امکان انجام وظیفه باشد:
۱-بیماری آلزایمر: با این فرض که یکی از اعضای منتصب به این بیماری مبتلا شود و خودش شخصا استعفا ندهد ولی در واقع امکان انجام وظیفه را ندارد وچون استعفا نمیدهد آیا باید تا پایان دوره ۴ ساله شورا ایشان را حفظ نمود؟ بنابراین مسوول مربوطه ایشان را عزل و شخص دیگر را نصب میکند.
۲-ابتلا به سایر بیماریهای صعب العلاج که شخص قادر به این تشخیص نباشد که باید استعفا بدهد ولی واقعا امکان انجام وظیفه را نداشته باشد.
۳-اعتیاد شدید به مواد مخدریا الکل
۴-مشکلات اخلاقی
۵-مشکلات امنیتی
۶-مشکلات سیاسی
۷- مشکلات مذهبی و عقیدتی
۸-عدم همراستایی با سیاست های مرجع مربوطه
و خیلی مسائل دیگر که هر کدام از خوانندگان مطالب نیز به ذهنشان خواهد رسید.
بنابر توضیحات فوق به نظر میرسد دکتر صفری بهتر بود ابتدا با یک فرد حقوقی با تجربه در خصوص ماده ۱۵ مشورت مینمود و بعد اقدام به نوشتن نامه فوق میکرد.
در واقع وزرای مربوطه با این تشخیص که امکان ادامه ی انجام وظیفه برای این اشخاص وجود نداشته اقدام به معرفی فرد جدید کرده اند، و چون در قوانین سازمان نظام دامپزشکی به صراحت مشخص نکرده تشخیص این موضوع توسط چه کسی انجام شود بنابراین اقدام وزرای مربوطه کاملا قانونی و به حق میباشد و این عزل و نصبها با تشخیص شخص وزیر مربوطه انجام شده است و این جزو اختیارات وزرا میباشد. لازم به ذکر است در قوانین سازمان نظام دامپزشکی عنوان نشده که برای عزل اعضای انتصابی باید دلیل آن به صراحت طی یک نامه ذکر شود.
حال اگر دکتر صفری به این شرایط معترض میباشد باید به عرض برسانیم که دیر شده است و باید طی این ۸ سال به این مسائل فکر میکردید و نواقص را اصلاح میکردید.
حال اگر اعضای عزل شده نسبت به روش عزلشان اعتراض دارند میتوانند با طرح شکایت در مراجع قضایی از وزیر مربوطه شکایت نمایند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
4
21
نتیجه:
فقط دکتر صفری قانون را میفهمند و بقیه خیر!!!!

دیگه فکر کنم اگه مجلس هم بیاد یه قانون جدید تصویب کنه، ایشون قبول نمیکنه و نامه میزنه به نمایندگان که قانون جدید باطل هست،
و چون قبلی ها فوت نشدن و استعفا ندادن هنوز ...
dr vet
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
2
24
نظام دامپزشکی یعنی تمدید کارت نظام
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
وبینارهای پولی مجوزهای ..............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
2
21
کاش یه رییس نظام بیاد که جلوی تضییع حقوق اعضا را بگیره؛

الان حق عضویت های ناعادلانه خیلی مشکل هست!

من به دلایلی چند سال حق عضویت نداده بودم.


طبق مقررات من درآوردی این آقایان مجبور شدم حدود 5 میلیون تومن (برای سال های قبل یه تعرفه امسال!!!) تو این بی پولی واریز کنم تا یکسال کارتم تمدید بشه!

این ظلم هست واقعا. من وقتی کارت نداشتم سال های قبل خب خدماتی هم نگرفتم چرا باید الان به تعرفه امسال برا سال هایی که عضو نبودم پول بدم؟!!

اگه بهی دارم باید همون مبلغ بدهی حداکثر با سود متعارفش اخذ بشه .
!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
دقیقا منم 4 سال دانشجوی تخصص بودم و هیچ خدماتی دریافت نکردم اما مجبور شدم بابتش پول بدم به نرخ روز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
دوست عزیز
مگر ما که هر سال پرداخت کردیم ، خدماتی گرفتیم که شمت نگرفتید؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
3
24
خیلی جالبه!
جناب دکتر صفری، خودتان چگونه وارد شورای مرکزی شدی؟!
بر فرض محل اگر استدلال جنابعالی صحیح باشد که نیست؛ جنابعالی به صورت غیرقانونی‌ بر آن صندلی جلوس فرمودید!
چون دکتر سید سبحان علوی، رئیس وقت سازمان دامپزشکی فقط یکسال از عمر ریاستش گذشته بود و به طرز عجیب و غیرقانونی و بدون آنکه استعفاء بدهد، و با ..... و ........ جنابعالی بر صندلی ریاست سازمان تکیه زدید!
آقای دکتر صفری هر آمدنی، رفتنی هم دارد!
پس صندلی ریاست را رها کن و سازمان را به ورطه نابودی نبرید!
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
1
15
......... دوره ریاست ایشان ودیگر دغدغه مندان اوضاع اسف بار اعضا در نظام دامپزشکی فعلی بدون ذره ای عملکرد مثبت تمام تلاش خود را می نمایند که مانند دودوره قبل که انتخابات نظام لااقل برای دو دوره چهارساله به تاخیر افتاد عملیاتی گردد وبه نوعی خود را بر مجموعه نظام دامپزشکی تحمیل نمایند در صورتی که اگر بنا بر اثبات عملکرد خود یک روز ماندن انها در این مسئولیت ظلم مضاعف بر اعضا نظام وپس گرد در وظایف می باشد لطفا لااقل اعضا را به حال خودشان بگذارید تا خودشان تصمیم بگیرند چه کسی سکاندار وعضور سازمان نظام دامپزشکی باشد
عسلم از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
2
3
درود.
مگه نفر بعدی روی این صندلی چه کسی است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
عسل جون ، به سلامتی دامپزشکی ‌‌، امیدوار نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
نفر بعدی یک شخص دیگری است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
2
15
نمیدانم این میز ریاست چه ویروسی دارد که برخی مدیران را مبتلا می کند . همین که پشت میز رفتند ، همه چیز را فراموش می کنند و شیفته میز می شوند.
حتی آرمانها و شعارهایشان را دور می ریزند و فقط میز را می چسبند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
1
5
زمان همه چی رو مشخص میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
1
9
بدون تردید رییس فعلی نظام دامپزشکی کشور به قول رییس محترم جمهور بانی وضع موجود هستند
این نامه نگاری ها بی تاثیر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
1
11
اینکه در ماده 15 مرجع مربوط موظف است پس از فوت ،استعفا و .. هر یک از اعضای انتخابی شخص دیگری را معرفی کند مانع از این اختیار نیست که آن مرجع نتواند نماینده خود را تغییر دهد مستند این استدلال نیز قاعده فقهی و عقلی بسیار مشهور است که " اثبات شئ نفی ما عدا نمی کند" مشاور دکتر صفری بهتر است برود کمی حقوق بیاموزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
0
9
دکتر صفری اغراض مابعدالطبیعه ننویسید بیش از دوازده سال است بر مسند نظام نشسته آید بدون اینکه جوابی به کسی پس بدهید و بیلان کاری منتشر کنید سوال من اینست که انتظار دارید چند سال دیگر بر این مسند بنشینید صراحتا به ما بگویید آیا بعد از بازنشستگی حاضر به ترک این پست هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
0
8
الان رئیس جمهور چرا ورود نمیکنه به این مسئله،نکنه از رئیس جمهور چیزی دیده که الان ورود نمیکنن به این مسئله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
0
8
سر پادشاه به سلامت باشد ما خراج گذار پادشاهیم و رعیتی که باید حق و حقوق نظام را سر موعد پرداخت کند تا پادشاه آزرده خاطر نگردد غم به دل راه ندهید دکتر جان شما هشت سال دیگر باید رییس نظام باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
2
9
صبرو حوصله دیگر جایز نیست. رییس جمهور محترم خود وارد موضوع شوند و رئیس ..... را از صندلی بلند کنند.
این اقایان مادام العمر میخواهند رییس بمانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
اقای دکتر اقامیری باید با وزارت و دفتر نهاد ریاست جمهوری مکاتبه کنند. مگر میشود کسی حریف ........... نشود.
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
1
6
حکیم مهر عزیز و رسانه فراگیر کشور دل نوشته ها را انتشار نمی کنید. خواهش میکنم این مطلب را حذف نکنید ................ خودش الان بیش از یک دهه این پست را ........ کرده قانون میگه ریاست سازمان برای یک دوره ۴ ساله انتخاب میشه ..... دوره چهارم شوری درنظام را آنقدر انتخابات دیر برگزار کرد که ۹سال دوره ۴ ساله را ادامه داد .ودروره پنجم شوری بایستی بلافاصله برای ریاست سازمان انتخابات برگزار میکرد که نکرد. ........................
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
1
7
تازه این ابتدای راه است ................... امید است با روی کار آمدن مجموعه جدید ................. تمام عملکرد او و افرادش نیز مورد ارزیابی دوباره قرار گیرد و حقوق از دست رفته جبران شود.
علیرضا خلج زاده
|
Canada
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
0
6
هرگز فراموش نمی کنم دفاع تمام قد ایشان از همکارانشان را که با طرح شکایت و .......... با آبرو و زندگی من بازی کردند. ............... جالب بود که اشراف کامل هم به اوضاع داشتند و باز ...... ادامه دادند. مکرو مکر الله و الله خیر الماکرین… ......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
1
9
دکتر ساداتی نژاد میگوید نماینده من دکتر زارعی هست، دکتر صفری میگوید دکتر زارعی نماینده نیست و من هستم.
مگر نه اینکه اگر کسی بخواهد نماینده ای برای خود در جایی انتخاب کند باید با میل و رغبت خود اینکار را انجام دهد.
الان دکتر صفری به زور میخواهد خود را به وزیر جهادکشاورزی تحمیل کند. در صورتیکه قانون این اجازه را به وزرا داده که نماینده خودرا در شورای مرکزی نظام دامپزشکی با صلاح دید خود تعیین کنند و‌ در قانون هیچ محدودیتی برای ایشان در نظر گرفته نشده است. استناد دکتر صفری به تبصره ۴ ماده ۵ و همچنین ماده ۱۵ مبنی بر اینکه وزرا امکان تغییر نماینده خود راندارند کاملا اشتباه است. تغییر نماینده وزرا با ۲ ماده و تبصره مذکور هیچ منافاتی ندارد و اقدامی قانونی صورت پذیرفته است.
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
1
10
لطفا یک نامه تهیه کنید جهت درخواست از ریس جمهور برای عزل و رسیدگی به تخلفات نظام در دولت قبل رسیدگی شود قطعا بیش از ۹۰ درصد صنف کارزار را امضا خواهند نمود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
0
12
دکتر بهرامی، دکتر کوثری نژاد، دکتر تابع بردبار، دکتر محمدزاده و دکتر اصلانی تا به اینجا نشان دادید که یارهای وفاداری برای دکتر صفری بوده اید و پشت ایشان را خالی نکردید، البته انصاف هم نبود اگر پشت دکتر صفری را خالی کرده بودید. اما اکنون اگر صلاح دکتر صفری را میخواهید زمان آن رسیده برای حفظ شان و منزلت ایشان و حفظ منافع اعضای نظام دامپزشکی هر چه سریعتر نسبت به فراهم کردن ورود رییس جدید نهایت همکاری را داشته باشید و تمام پل های پشت سرتان را خراب نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
دکتر ......... در هر مورد جزئی اظهار نظر میکنه اینکه مهم ترین موضوعه چرا سکوت کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
دکتر ........ را فراموش کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
همه خوبان جمعند تا خاطری مشوش نشود
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
0
3
واقعا ک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
1
9
در این نامه در واقع دکترصفری به وزیر جهاد کشاوری گفته با ارائه مدرک مراتب استعفای من را از نمایندگی خودتان در شورای مرکزی نظام دامپزشکی به من اعلام کنید و اگر مشخص شود من از این سمت استعفایی ارائه نداده ام پس تا ۲ سال آینده نیز رییس شورای مرکزی نظام دامپزشکی باقی میمانم. به نظر میرسد باید دکتر صفری و مشاوران ایشان را توجیه کرد که کنار گذاشتن ایشان توسط وزیر طبق ماده ۱۵ قانون تاسیس سازمان نظام دامپزشکی بر اساس «عدم امکان ادامه انجام وظیفه» میباشد نه استعفا.
«عدم امکان ادامه انجام وظیفه» بدین معناست : همانگونه که با انتخاب رییس جمهور جدید، ایشان این حق را دارد که وزرای دولت قبل را برکنار کند و وزرای هم راستا با سیاستها و اهداف خود را جایگزین کند به همین نسبت این امکان برای وزیرجهاد کشاورزی هم وجود دارد که بتواند نماینده خود را بدلیل «عدم امکان ادامه انجام وظیفه » بعلت عدم همراستایی نماینده قبلی که منتصب به وزیر و دولت قبل میباشد و با اهداف مد نظر دولت جدید هماهنگ نمیباشد عزل کرده و نماینده ی مورد نظر خود را معرفی نماید. این عزل و نصب ها بسیار ساده و شفاف انجام شده است ولی نامه اخیر دکتر صفری موضوع را پیچیده نشان داده است. این اقدام ایشان نوعی دهن کجی به تصمیم وزیرمیباشد که به هیچ وجه شایسته نمیباشد.
پاسخ ها
دکتر
| United States of America |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
سلام ای کاش شما و سایر همکاران به این موضوع توجه داشتید که مقاومت در برابر خدشه دار شدن ادزش انتخابی بودن افراد ومسئولین سازمان نظام باید در راس دغدغه های ما باشد بنابراین با این توضیح صدور حکم از طرف رئئس جمهور نیز یک امر تشریفاتی بیشتر نمی باشد وباید تلاش کرد با اصلاح قانون نظام دامپزشکی روسای سازمان نیز صرفا از بین افراد انتخابی تعیین شوند .بنابراین مقاومت دکتر صفری از این جنبه ارزش دارد هرچند خودش فردی انتصابی در شورای مرکزی بوده است .باید به هر طریق ممکن در آینده از دخالت دولتمردان در امور نظام دامپزشکی جلوگیری شود تا ماهیت صنفی بودن تشکیلات نظام دامپزشکی مخدوش نگردد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
اگر دکتر صفری چنین هدفی را در ذهن داشته، خیلی دیر اقدام کرده. ایشون باید زمانی اینکار را میکرد که فرصت در اختیار داشته نه الان که برکنار شده.
ناشناس
|
Slovakia
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
0
6
به عزیزان مشاور در نگارش این مکاتبه بیاموزید:
۱. عضو انتخابی با انتصابی تفاوت دارد. منتخب اعضاء و منتصب وزیر به عنوان نماینده وزارت در یک شورا از نظر حقوقی متفاوت است.
۲. ای کاش برای دفاع از حقوق اعضاء در تمامی حوزه های دارو و درمان و مسئولین فنی مشمول ماده ۱۹ به همین میزان انرژی صرف می شد و پافشاری می کردید و همه چیز را برعهده بخش دولتی قرار نمی دادید!
۳. در این نامه و در پوشش بر اعتبار جایگاه ریاست شورای نظام و اعتبار آن از سال ۹۹ به مدت ۴ سال تاکید شده است. قصد دارد از فرع به اصل برسد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
1
6
اقای دکتر صفری قوانین را اصلا نمیداند ................ جناب دکتر صفری از یک کودک خردسال هم بپرسید میگوید وزیر حق دارد نماینده خود را عوض کند.
الا شما با نامه نگاری های ....... آبرو و ........ دامپزشکی را بر باد بدهید. ......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
1
6
فوت و‌استعفا که تکلیفش روشن هست.
سوالاتی مطرح است که دکتر صفری باید پاسخ دهد:
۱-برداشت و تفسیر دکتر صفری از جمله ی عدم امکان ادامه انجام وظیفه چیست؟
۲-آیا کسی غیر از وزیر ارگان مربوطه عدم امکان ادامه انجام‌وظیفه نماینده ی خود را باید تشخیص بدهد؟
۳-با فرض اینکه دکتر صفری درست بگوید و زمانیکه وزیر یک مجموعه نماینده خود را در روز اول تعیین کرد و‌پس از مدتی تشخیص داد انتخاب آن نماینده اشتباه بوده، آن نماینده هم نه فوت کند و نه استعفا دهد، آیا وزیر باید تا پایان مدت ۴ سال صبر کند و این امکان برایش فراهم نباشد که نماینده ای را که خود تعیین کرده را برکنار کند و شخص دیگری را معرفی کند؟
۴-از نظر دکتر صفری چرا وزرای دولت جدید باید مجبور باشند از نمایندگانی برای خود در شورای مرکزی نظام دامپزشکی استفاده کنند که نمایندگان وزرای دولت قبل بوده اند؟
۵-چرا دکتر صفری در زمان دولت آقای حسن روحانی نسبت به اقدام مشابه وزیران در معرفی نماینده جدید عکس العمل خاصی نشان نداده و چنین موضوعاتی را مطرح نکرده است؟
۶-این اقدام دکتر صفری آیا این سوال را در ذهن متبادر نمیکند که ایشان قوانین را در راستای خط فکری شخصی خود تفسیر میکنند؟
-بنده معتقدم بهترین اقدامی که دکتر ساداتی نژاد در پاسخ به نامه ی بالا میتواند انجام دهد پرسش سوالات فوق از دکتر صفری میباشد و باید دید دکتر صفری میتواند پاسخ قانع کننده ای در مقابل این پرسشها داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
تخلف واضح ایشان انجاست که در فروردین ماه ، نمایندگان وزیر بهداشت و وزیر دفاع تعویض شدند اما دکتر صفری رونوشت نامه فوق را به نمایندگان قبلی داده.
........................
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
0
5
پایان حاشیه‌نشینی پزشکان جوان | فرهیختگان آنلاین
https://farhikhtegandaily.com/news/72667
حکیم جان اینو واسه دامپزشکا پیگیری کن مدیریت بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد که بدونن نظام دامپزشکی چه خبره بخصوص مجوزهای داروخونه که همش شده پارتی بازی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
0
8
الان که طبق قانون دکتر صفری رییس شورای مرکزی نظام دامپزشکی نیست، امضای اسناد مالی توسط خزانه دار و نائب رییس شورا انجام میشود؟
اگر دکتر صفری کماکان امضا کننده اسناد مالی باشد به نوعی مرتکب جرم شده است. چون طبق قوانین، امضای اسناد مالی توسط خزانه دار و رییس شورا میبایست انجام شود و اکنون که دکتر صفری عضویت و‌ریاست خود را در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی ازدست داده است تا تعیین رییس جدید ، اسناد مالی باید توسط نائب رییس شورا و خزانه دار امضا گردد. آیا ایشان متوجه این موضوع هست؟
مشاوران دکتر صفری در خصوص این مسائل هم به دکتر صفری مشاوره بدهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
0
4
یک نکته مهم
نماینده وزیر دفاع که دکتر دباغ مقدم نیست
ایشان فروردین ماه عوض شدن
این هم لینک
http://hakimemehr.ir/fa/news/69085
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
یعنی دکتر صفری هیچ وزیر و هیچ قانونی را قبول ندارن؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
ظاهرا ایشون فقط یاران خود را قبول دارن و حتی تعویض نماینده وزیر دفاع و وزیر بهداشت را هم قبول ندارند و رونوشت برایشان نمی دهند.
یعنی تفسیر خود را برتر از همه می دانند.
پس چرا این همه سال خواب بودند و تغییر در نمایندگان وزیران را مردود نمی دانستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
0
10
موضوع بسیار ساده ست . درابلاغ نمایندگان انتصابی وزرا یا سازمانها در شورای مرکزی ، مدت مشخص نکرده و مدت ۴ سال برای اعضایی ست که توسط مجمع انتخاب شده اند . وزیر بدون دلیل هم میتونه نماینده خودش رو عوض کنه اما برای تعویض اعضای انتخابی باید شرایط لحاظ شده در قانون تاسیس رعابت بشه تمام .از دکتر صفری با سالها مدیریت در مناصب مهم و آگاهی به قانون این حرکت بعید بود . مگر اینکه هدف خاصی داشته باشند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
0
4
کاش هرچه زودتر ................ نظام دامپزشکی یه نفسی تازه کنه!
بسه کینه گستری و لج و لجباری...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
8
4
مطمئن باشید که دکتر صفری هدف خاصی تو ذهنشون هست و مطمئنا برای حفظ سمت و صندلی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
.............. چرا نمایندگان وزیر دفاع و وزیر بهداشت را هم قبول ندارد؟
ایشان چه حقی دارند که رونوشت نامه را به نمایندگان قبلی وزرا می نویسند؟
مشخص است که هدفشان یارگیری و ایجاد مشکل در جلسات آتی می باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
هدف ایشان هرچه باشد، فعلا به ضرر بخش خصوصی تمام شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
4
0
دولتی ها نباید درنظام دامپزشکی باشند....چون کلا" سنگ نظام را به سینه میزنند ادارات را رها کردند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
نکنه توقع دارید یکی از اعضای گروه ۵+۱ نظام دامپزشکی رییس سازمان شود؟
مطمئن باشید اینها به مراتب ضعیفتر عمل خواهند کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
با سلام
هر همکاری که عضویت نظام رو داشته باشه میتونه تو انتخابات شرکت کنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
0
9
شنیده ها حاکی از این دارد که حکم رییس جدید نظام انشا شده و بزودی امضا و ابلاغ میشود. در آن صورت آیا دکتر صفری ایشان را به ساختمان نظام راه میدهد یا نه و اینکه دلیل جدیدی مبنی بر غیر قانونی عمل کردن رییس جمهور توسط مشاوران حقوقی دکتر صفری منتشر خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
احتمالا وقتی حکم رییس جدید صادر شود، دکتر صفری برای رییس جمهور نامه ای ارسال میکند و از رییس جمهور مراتب استعفای خودش را میخواهد و چون دکتر صفری استعفایی نداده بنابراین‌ رییس جمهور غیرقانونی عمل کرده و‌دکترصفری تا هر زمان بخواهد در مسند ریاست سازمان نظام دامپزشکی باقی میماند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
دیگه واقعا اگه دکتر صفری حکم ریاست جمهوری را نادیده بگیره واقعا به یه جایی پشتش گرمه. شاید .................. که انقد نمیترسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
ان شالله پس از املاء ابلاغ خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
ط رییس جمهور ابلاغ شد .لطفا خودتان را خسته نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
2
0
تلاش برای ماندن بر صندلی نظام ابعاد جدیدی پیدا کرده است . شنیده ها حاکیست گفتگوهای جدی با نمایندگان مجلس در سراسر کشور شکل گرفته از جمله نمایندگان استان های فارس و آذرغربی و کرمانشاه و مرکزی و کرمان و یزد و مرکزی و همدامن و اصفهان و کردستان و آخری البرز که امروز انجام میشود.ظاهرا قرار است از وزیر جهاد در مجلس سوال شود که اگر قانع نشدند استیضاح کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
استانهایی که نامبرده شد به نوعی مرتبط با گروه ۵+۱ نظام دامپزشکی هست. اما راه به جایی نمیبرد، قانون حرف آخر را میزند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
این شنیده ها آیا مبتنی بر دیده هاست یا فقط مبتنی بر شنیده هاست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
5
بند های 3 الی 7 ماده5 قانون می گوید یک نفر با معرفی وزیر به عنوان نماینده ایشان (یعنی شخص حقیقی) لذا با تغییر وزیر نمایندگی شخص حقیقی طبق قانون منتفی می شود یا باید حکم ابقا توسط وزیر جدید بخورد یا فرد جدید معرفی شود .اشتباهی که در نامه ریاست محترم نظام است این است که ایشان فکر کرده اند فرد معرفی شده نماینده وزارتخانه(شخص حقوقی ) است .در حالیکه اینطور نیست و فرد معرفی شده نماینده شخص وزیر(شخص حقیقی) است. اینکه در تبصره همین ماده دوره عضویت نماینده معرفی شده 4 سال قید شده منظور قانون گذار این بوده که وزیر نمی تواند هر روز نماینده خود را تغییر دهد.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
1
سلام .عملکرد نظام دامپزشکی در این سالها انقدر مشعشع بوده که حقییر بار ها در مزمت خود گفته ام کاش دستم میشکست و به تشکیل سازمان دامپزشکی در دهه 70 رای نمیدادم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
1
همه سرکار تشریف دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
3
0
تحرکات جدید نظام برای ابطال دستور وزیر .این بار از طریق دیوان عدالت اداری .شنیده ها حاکیست مشاور حقوقی سازمان با حضور در دیوان عدالت پیگیر ابطال ابلاغیه وزیر بوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
اگر موضوع به دیوان رسیده باشد، دکتر صفری آخرین اشتباه را هم انجام داده است. چون اقدامات انجام شده از سوی وزیر بر اساس قانون بوده است‌ و مطمئنا دیوان به زیان دکتر صفری رای خواهد داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
هدف فقط وقت کشی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
8
1
خبر فوری-دستور رییس جمهوری بر ابقای دکتر صفری تا اتمام دوره ریاست.پایانی بر تمام کشمکش های یک ماه اخیر علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
دو زار بده آش به همین خیال باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
7
حکیم جان در خصوص حقوق ۳۰ میلیون تومانی برخی از مدیران سازمان نظام دامپزشکی صحبت کردی. مگر در این سازمان چه کاری انجام میشود که یک نفر ماهیانه ۳۰ میلیون تومان حقوق میگیرد؟ اینطور که مشخص است حق عضویت پرداختی اعضا را حیف و میل میکنند.
من بعید میدونم حقوق یک مدیرکل دامپزشکی در یک استان در این حد باشد. از حکیم مهر تقاضا دارم این موضوع را بیشتر باز کند تا همه بدانیم چه بر سر حق عضویت پرداخت شده توسط اعضا در سازمان نظام دامپزشکی می آید.
قبلا هم از پرداختی های غیر متعارف صحبت شده بود و رییس نظام یکی از استانها حقوق بسیار بالایی دریافت میکرد. اینطور که مشخص است این پرداختها کماکان وجود دارد و‌هیچ شفافیت مالی توسط مسوولین انجام نمیشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
1
4
دکتر صفری ..............
لیاقت شما بیش ازین بود، متاسفانه مشاورین و معاونینت کاردستت دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
1
0
اگر دولتی ها درنظام نبودن این همه کشمکش نبود... توان سازمان وادارات کل را نظام بریده با این کاغذ بازی ها... بابا به فکر معیشت پرسنل سازمان دامپزشکی باشید دروضعیت بعدی ازنظر رفاهی به سر میبرندشهرستان ها...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
6
1
دکتر صفری همچنان فردی شایسته و توانمندی هستند ‌قطعا هیچ حرکتی رو بدون فکر و آینده نگری ،انجام نمیدند.....گذشت زمان تمام ابهامات را برطرف میکنید
و به هیچ عنوان پست و مقام برایشان در هیچ زمانی ملاک نبوده
نظر شما
ادامه