کد خبر: ۷۰۲۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: «دکتر مهدی جلوخانی» سرپرست اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: ایجاد همدلی و همبستگی در بین همکاران پرهیز از حاشیه و درگیری های بی ثمر در راستای پیشبرد امور مرتبط با بهداشت دام و تحقق امنیت و ایمنی غذایی حائز اهمیت خواهد بود.

دکتر مهدی جلوخانی تصریح کرد: انتخاب مدیران در اداره کل دامپزشکی استان بر اساس شایسته سالاری و با نگاه جوانگرایی و توانمندی خواهد بود هیچگونه دسته بندی و سلایق شخصی، تاثیری در انتخاب مدیران نخواهد داشت.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به کمبود نیروی انسانی در اداره کل دامپزشکی استان قزوین یکی از برنامه های خود را تکمیل منابع انسانی در مجموعه دامپزشکی استان برشمرد تا بتوان خدمات رسانی به بهره برداران را به نحو احسن به انجام رساند و اقدامات پیشگیرانه را در مناطق محروم روستایی در قالب برنامه های محرومیت زدایی بیش از پیش گسترش داد.

دکتر جلوخانی همچنین تشریح کرد: از میان 1709 بیماری شناخته شده، بیش از 800 بیماری مشترک بین انسان و دام است که پیشگیری و کنترل بروز و شیوع این بیماریها یکی از وظایف اصلی دامپزشکی است که امیدواریم با مدیریت مجموعه سازمان دامپزشکی کشور و تعاملی که بین دامپزشکی و سازمان جهاد کشاورزی وجود دارد در تحقق آن موفق باشیم.

دکتر مهدی جلوخانی دارای مدرک دکترای دامپزشکی، فرزند شهید، متولد سال 1360 در قزوین است که در 4 سال گذشته ریاست اداره دامپزشکی شهرستان قزوین را بر عهده داشت و در تاریخ 6 تیرماه 1401 به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان قزوین منصوب شد.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
7
13
دکتر جلوخانی در زمان مدیریت در شهرستان قزوین خودش را ثابت کرد. تقریبا اکثر همکاران از عملکرد و برخورد ایشان رضایت کامل داشتند.
خوشحالی زاید الوصف همکاران در مراسم معارفه ایشان، قوت قلبی برای مسئولین حاضر در جلسه در تایید این انتخاب بود.
انشالله همیشه موفق باشند.
همکار
|
Belgium
|
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
7
12
از دکتر آقامیری باید بخاطر این انتصاب تشکر کرد. بعد از 20 سال فردی خارج از 2 جناه درگیر و تشنه قدرت در اداره کل دامپزشکی قزوین به سمت مدیرکلی منصوب شد.
ای امر را به فال نیک میگیریم.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
5
9
دکتر جلوخانی بهترین گزینه برای مدیرکلی استان قزوین است.
جوان، انقلابی، متعهد و مسئولیت پذیر
نظر شما
ادامه