کد خبر: ۶۹۶۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

حکیم مهر: جمعی از اعضای خانواده دامپزشکی با ایجاد کمپینی در فضای مجازی خواستار «جلوگیری از فروش مستقیم واکسن‌های دامپزشکی به دامداران» شدند.

به گزارش حکیم مهر، متن این درخواست به شرح زیر است:

«واکسن‌های دامپزشکی وسیله درآمد مایه‌کوبان است که در بیشتر مواقع مستقیم به دامدار داده می‌شود و واکسن طیور هم همین طور. در حالی که در بخشنامه دامپزشکی الزام شده است تمام واکسن‌های طیور و دام با تعرفه مشخص تعیین شده و توسط واکسیناتور باید مایه‌کوبی شود نه فروش مستقیم به مرغدار و دامدار. علت اصلی هم عدم نظارت مراجع مربوطه بر مراکز مایه‌کوبی است . درخواست نظارت از طرف سازمان دامپزشکی را خواستاریم . »

برای مشاهده و امضای این کمپین مجازی «کلیک» فرمایید

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Lithuania
|
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
1
4
وقت بخیر
کاملا درست است
فروش مستقیم واکسن به دامداران توسط برخی از مراکز پخش و مراکز واکسیناسیون و بعضی از داروخانه ها انجام میشود.
تزریق واکسن باید توسط واکسیناتور انجام شود.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
2
چرا قانون کامل اجرا نمیشود
چه کسانی از این قانون گریزی سود میبرند
چرا دامپزشکی نظارت کافی نمیکند باعث تاسف است که باید بخش خصوصی اجرای قانون را به مجری آن متذکر شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
تنها مجوزی که برای پیرادامپزشکان عزیز شاغل دربخش خصوصی صادرمی شود مجوز مایه کوبی هست که با اقدامات نا بخردانه عده ای همین حقوق حداقلی هم پایمال می شود بخصوص دخالت ادارات درروسنا ها با طرحهای رایگان چه عقل سلیمی قبول میکند واکسن دزی فلان تومان را بخش خصوصی بخرد وبعد همان واکسن را ادارات رایگان بزند!!!!کدام دامدار خدمات مایه کوبی بخش خصوصی راقبول می کند با این اوصاف اگر قصد خدمت دارید اقایان از حقوق خودتان بذل وبخشش نمایید این چه رقابت ناسالمی هست بین خدمات دولتی وبخش خصوصی چرا هرچه توان هست در بی ارزش کردن خدمات پیرادامپزشکان بکار می بندید !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
0
باسلام ،وقتی که پرسنل پایین دست اداره کل ها ازقبیل راننده ها یا واکسیناتورهای شبکه یا پست های دامپزشکی که در بخش دولتی،برای مایه کوبان بخش خصوصی سم هستند ودر کارمراکز مایه کوبی اختلال ایجاد میکنند آنها هم مجبور به فروش مستقیم واکسن به دامدار میشوند.کار از درون خرابه دوستان نه از جایی دیگر این کمپین ها هم همه سرگرمیه به نظر من خودتون را خسته نکنید
موفق باشید
نظر شما
ادامه