کد خبر: ۶۸۲۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: به بهانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن روابط عمومی دامپزشکی استان مصاحبه ای با یکی از همکاران با تجربه و با سابقه دامپزشکی خراسان جنوبی انجام داده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان خراسان جنوبی، با مسئول آموزش دامپزشکی استان بیشتر آشنا شویم.

1-به عنوان اولین سوال خودتون رو معرفی کنید و چند سالتونه : با عرض سلام «مریم ناصح» هستم متولد دهم بهمن ماه هزار و سیصدو چهل و نه

2- اصالتا کجایی هستین : بیرجندی هستم

3- فارغ تحصیل کدوم دانشگاه : لیسانس میکروبیولوژی از دانشگاه الزهراء تهران و فوق لیسانس باکتری شناسی از دانشگاه شهید باهنر کرمان

4- چند سال سابقه کار دارید : 26 سال

5-در حال حاضر مسئولیت فعلی تون در دامپزشکی استان چی هست: مسئول برنامه ریزی آموزش و تحقیقات هستم و مسئولیت امور بانوان و خانواده اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی را نیز بر عهده دارم.

6- قبل از  این مسئولیت کجا مشغول به کار بودین : من کارشناس آزمایشگاه هستم و حدود 23 سال در آزمایشگاه اداره کل خدمت کردم و 2 سال در اداره طیور مشغول به کار بودم و از تیر ماه امسال در مسئولیت فعلی مشغول به کار هستم.

7-برنامه ها تون برا ارتقا آموزش در دامپزشکی چی هست: الحمد الله همکارانی که قبل از من این مسئولیت را به عهده گرفته بودند زحمات زیادی در این حوزه کشیدند و من هم با تبعیت از آنها تمام تلاشم را برای ارتقاء آموزش و حرکت رو به جلو انجام خواهم داد و از مشورت و پیشنهادات همکاران عزیز در بخش فنی و اداری بهره خواهم برد.

8-به همکارانی که تازه وارد سیستم دامپزشکی میشن چه توصیه ای دارین : توصیه می کنم که کارتون را دوست داشته باشید و با علاقه انجام بدید.

9- یه خاطره از دوران خدمتتون رو بگین : در چند سال اولی که بیرجند مرکز استان شده بود تعداد نیروها با میزان کاری که باید در آزمایشگاه انجام میشد تطابق نداشت و تا مدتها در استان آزمایشگاه بخش خصوصی نبود و من و خانم دکتر ملکی گاها تا ساعت 7 و 8 شب در آزمایشگاه مشغول کار بودیم ولی اینقدر به کاری که می کردیم علاقه مند بودیم که اصلا احساس خستگی نمی کردیم

10- رزومه کاری و فعالیت های که انجام دادین را به صورت خلاصه  بگین : من دو سال اول خدمتم را در آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان مشغول به کار بودم و اینجا لازم میدونم از تمام همکاران عزیزی که اون دو سال را برایم از بهترین لحظات خدمت و عمرم کردند کمال تشکر را ابراز دارم و سپس بعد از آن  بعد تا سال 1398 در آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی مشغول به کار بودم از سال 1398 تا سال 1400 به عنوان کارشناس آبزیان و زنبور عسل در اداره طیور مشغول به کار بودم و از تیر ماه امسال در مسئولیت فعلی مشغول به کارهستم.

11-اگه دوباره قرار بود انتخاب رشته کنین بازم به همین رشته میومدین و دلیلش چی هستش : من رشته ای که در اون تحصیل کردم را خیلی دوست دارم البته واقعیت این است که در آزمون سراسری رتبه ای را آوردم که رشته میکروبیولوژی قبول شدم ولی در عین حال معتقدم این رشته یکی از بهترین و جالب ترین رشته هایی بود که می تونستم در اون تحصیل کنم.

12-پیشنهادتون برای خدمت بهتر به مردم چیه : باید مردم را دوست داشته باشیم تا بتونیم بهترین خدمت را بهشون انجام بدیم و در اصل مردم  اربابان رجوع هستندو وظیفه ما خدمت رسانی به آنان است.

13-تعریف شما از ویژگی یک کارمند خوب چیه : کارمندی که مودب، وظیفه شناس، خلاق و خوشرو و شاد باشد و بتواند بین مسئولیت خودش در اداره و در خانه و جامعه موازنه ایجاد کند.

14-اگه بخوایین یه جمله به ریاست سازمان دامپزشکی بگین اون جمله چیه : ابتدا خدمت آقای دکتر سلام و خداقوت عرض می کنم و ثانیا با توجه به اینکه کار دامپزشکی ذاتا جزو مشاغل سخت و زیان آور است از ایشان درخواست می کنم که هم بیمه مسئولیت را برای پرسنل دامپزشکی برقرار کنند و هم این شغل را به عنوان مشاغل سخت در سیستم اداری ثبت کنند.

15-و در اخرسخن پایانی: از خداوند متعال برای تمام نعماتی که به من ارزانی داشته تشکر می کنم از او می خواهم قصوری که در این حرفه داشته ام را به قلم رحمانیت خود ببخشد و نیز امیدوارم خلق خدا و یا همام اربابان رجوع از من بنده حقیر راضی باشند تا وقتی به عزت بازنشستگی نائل می شوم با خوشحالی و سبکباری این مرحله را طی کنم .

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
14
8
خودمونیم
اخه خداییش کجاش سخته
بخش دولتی که کلا بی کارن و اگر چوب لای جرخ بخش خصوصی کردن رو فاکتور بگیریم ، دیگه عملا مطلقا کاری ندارن
بیماریها هم که خود محدود شونده میان و هزاران راس و قطعه و نفر و … میکشن تا خسته میشن میرن !
بخش خصوصی هم که ماشالا همه داروخانه دار و دارو فروشن و کار کلینیکی دیگه منسوخ شده و محدود شده به گزارش علائم بالینی پشت کانتر داروخانه و نقل و نبات دارو به دامدار و والسلام !
خداییش کار کلینیکی پزشکا رو ببینید کیف کنید
روزی ۱۶ ساعت کار میکنن و صداشونم درنمیاد
داروخانه داریشونو ببینید کیف کنید
دارو از مبدا تا مصرف کننده تحت رصده و اگه ما دامپزشکا نریم ازشون دارو بخریم و کارشون رو خراب نکنیم ، همه جیزشون دقیقه و توی چرخه
خداییش اگه بجای سازمان دامپزشکی یه اداره نظارت بر امور کشتارگاهها درست کنند زیر نظر جهاد و الباقیشم بدن وزارت بهداشت ، شاید این فضاحت حاضر ، سر و سامان بگیره و ما هم قاطی آدما شیم
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
شما معلومه هم غرض داری و هم مرض
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
1
4
مستندات و شواهد لازم و کافی زیاد هست در این مورد حتی بیشتر از وزارت بهداشت ولی فقط اراده لازم و کافی برای پیگیری این کار متاسفانه وجود ندارد در حالیکه این حق مسلم همکاران بخش دولتی و خصوصی است که البته دین هم بر گردن مسئولان پیگیری موضوع محسوب می شود
نظر شما
ادامه