کد خبر: ۶۷۸۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: به منظور دسترسی سریع و آسان کاربران به منابع علمی - تخصصی دامپزشکی، کتابخانه الکترونیکی در پرتال دامپزشکی مازندران ایجاد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، با پیگیری بعمل آمده کتابخانه الکترونیکی با هدف استفاده علمی رایگان و مناسب کاربران از کتب علمی در حوزه دامپزشکی، کتابخانه الکترونیکی در سایت دامپزشکی مازندران ایجاد شد.

«مهندس رویا یوسفی» رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات دامپزشکی مازندران با اعلام خبر فوق افزود: کاربران می توانند با مراجعه به پورتال دامپزشکی مازندران به نشانی https://mazandaran.ivo.ir  از منوی میز خدمات، زیر منوی کتابخانه الکترونیکی با انتخاب موارد تخصصی در حوزه آبزیان، دام ، بهداشت مواد غذایی و طیور فایل کتاب مورد نظر را دانلود و مطالعه نمایند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد این قسمت در حال تکمیل شدن می باشد و از فعالان حوزه دامپزشکی اعم از دولتی و خصوصی درخواست داریم در صورت تمایل و داشتن فایل کتب تخصصی در حوزه دامپزشکی با روابط عمومی و یا اداره فاوا تماس حاصل نموده تا اقدامات لازم برای درج فایل مورد نظر در پرتال دامپزشکی مازندران به منظور استفاده عموم صورت پذیرد.

یوسفی در پایان عدم مراجعۀ فیزیکی به کتابخانه، دسترسی سریع و لحظه‌ای به کتب تخصصی، استفاده از منابع الکترونیکی کتابخانه و رایگان بودن کتب های مورد نیاز را از مزایای کتابخانه الکترونیکی عنوان کرد و تاکید داشت: امیدواریم این خدمت الکترونیکی دامپزشکی مازندران مورد استقبال فعالان این حرفه در کشور قرار گیرد.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
2
فقط شش جلد کتاب داره!!!!!
همین؟؟؟؟
داروخونه چی
|
United States of America
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
0
0
این صفحه در دست طراحی است! هیچ کتابی در دسترس نیست. بهتر و درستش این بود اول کامل طراحی و آپلود می کردید بعد اطلاع رسانی کرده و پزش رو میدادید.
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
0
0
سلام كار قشنگي هست فقط ايكاش تاقبل از اينكه كامل بشه اعلام نميشد چون باعث سرخوردگي ميشه وقتي با ذوق وشوق وارد ميشي وميبيني نوشته ** در دست طراحي** 25 دي 1400
نظر شما
ادامه