کد خبر: ۶۷۳۳۸

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف و ضبط در حدود یک تن گوشت تاریخ گذشته و غیربهداشتی و سنگدان مرغ در سوپر گوشت‌های متخلف مرکز شهرری خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «داریوش جمشیدی» با اشاره به کشف نزدیک به یک تن گوشت چرخ‌کرده غیربهداشتی در مرکز شهرری اظهار داشت: در گشت مشترک بازرسی و نظارت اصناف و اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از سوپرهای گوشت نزدیک به یک تن گوشت تاریخ گذشته و غیربهداشتی کشف و ضبط شد.

وی افزود: پس از بررسی مشخص شد افراد شاغل در محل مبادرت به تهیه گوشت چرخ‌ کرده از سنگدان مرغ و سایر گوشت‌های غیربهداشتی و عرضه آن می‌‌کردند.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: در بازرسی از این سوپر گوشت‌ها مشخص شد مقادیر قابل‌توجهی آلایش‌های دامی و سنگدان در فریزر به صورت غیربهداشتی و بدون مجوز به قصد تهیه چرخ‌ کرده و عرضه آن نگهداری شده است.

جمشیدی در پایان خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با اداره دامپزشکی و حضور کارشناس مربوطه در محل و تأیید فقدان سلامت و بهداشت در تهیه، نگهداری و عرضه فرآورده‌های مکشوفه، پرونده جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.






نظر شما
ادامه