کد خبر: ۶۶۵۷۲

حکیم مهر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از راه‌اندازی آزمایشگاه همکار دامپزشکی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «ابراهیم رحیمی» با تأکید بر توسعه و ارتقای خدمت‌رسانی آزمایشگاهی باکیفیت و تبریک روز دامپزشک به استادان و دانشجویان این رشته گفت: با هدف تحقق سیاست‌ها و اهداف حوزه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و به‌منظور گسترش ارتباطات برون‌سازمانی و ارایه خدمات به مشتریان خارج از دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با همکاری اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، درصدد راه‌اندازی آزمایشگاه همکار دامپزشکی است.

وی افزود: با توجه به حضور نیروی انسانی توانمند، تجهیزات و دستگاه‌های آزمایشگاهی پیشرفته در آزمایشگاه‌های واحد دانشگاهی شهرکرد، زمینه و بستر مناسب برای ایجاد آزمایشگاه‌های همکار در حوزه‌های گوناگون برای این واحد مهیا و فراهم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تأکید کرد: ایجاد آزمایشگاه‌های همکار در واحدهای دانشگاهی، منجر به تحقق یک شبکه منسجم داخلی از آزمایشگاه‌های علمی در سطح کشور می‌شود و از جمله آثار این امر، سهولت‌بخشی و افزایش سرعت ارائه خدمت به متقاضیان در کنار افزایش ظرفیت دسترسی و تعدد و تنوع خدمات قابل‌توجه است.

رحیمی اضافه کرد: در کنار راه‌اندازی آزمایشگاه همکار دامپزشکی در حال پی‌گیری به منظور پیوستن به شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ریاست جمهوری هستیم.

وی افزود: آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌ها در استان چهارمحال و بختیاری و حتی استان‌های همجوار است، این آزمایشگاه مجهز به دستگاه‌هایی با تکنولوژی پیشرفته در زمینه بیوتکنولوژی است.

استفاده از زیرساخت‌های دانشگاهی برای کمک به مردم

مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری نیز با تبریک روز دامپزشک به فعالان این گروه گفت: با عقد تفاهم‌نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری از امکانات بسیار خوبی که این دانشگاه دارد به صورت همکار استفاده می‌کنیم.

«دکتر محمد اسدی» بیان کرد: ردیابی سموم، بهداشت موادغذایی، بهداشت آبزیان و موارد مرتبط با میکروبیولوژی و ردیابی میکروبی و حتی ردیابی ویروسی از موارد استفاده از آزمایشگاه تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد توسط اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: هدف انعقاد این تفاهم‌نامه خدمات رسانی به بهره‌برداران، مردم و اهالی استان چهارمحال و بختیاری است.

 

نظر شما
ادامه