کد خبر: ۶۶۲۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه از کشف 5 تن آلایش خوراکی گوسفند در یک سردخانه غیر مجاز و ارجاع پروند متخلفین به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه، «دکتر محمد سلیمانی پور» رئیس شبکه گفت: پیرو گزارش مردمی در خصوص احداث سردخانه در یک دامداری و نگهداری آلایش خوراکی گوسفند، کارشناسان این شبکه به همراه بازرس اداره صمت به محل عزیمت و پس از محرز شدن صحت گزارش، طی هماهنگی با پلیس اماکن نیروی انتظامی از محل بازدید و سردخانه پلمب گردید.

وی گفت: پس از ارجاع پرونده به مراجع قضایی، نمونه برداری انجام و به آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان ارسال و با توجه به نتیجه آزمایش و سالم بودن آلایش ها، محموله به یک شرکت بسته بندی فرآورده های خام دامی ارسال گردید.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه در پایان خاطر نشان کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و حفظ سلامت عموم، سردخانه مذکور با حکم مراجع قضایی پلمب و پرونده جهت سیر مراحل قانونی در دست اقدام می باشد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصرف کننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
0
1
سلام بر زحمتکشان دامپزشکی . لطفا آقای رئیس بفرمائید آلایشها چی بودن؟گرم بودن یا منجمد؟سردخانه مجهز به ترموگراف فعال جهت رصد دما بوده؟ از کجا فهمیدید تاریخ تولید آلایشها کی بوده؟ آیا این آلایشها از کشتار مجاز توی کشتارگاه بوده؟؟آیا کشتار غیر مجاز بوده؟ آلایشها فراوری شده بودن ؟ از کجا معلوم از دامهای ناسالم و تلفاتی نبوده؟؟موارد اینچنینی با توجه به اینکه تهدید علیه بهداشت عمومی میباشد باید سریعا با دستور دادستانی نسبت به معدوم سازی محموله و بازداشت متخلف اقدام گردد.تا درس عبرتی شود برای سایر متخلفین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
0
0
احسنت ب دامپزشکی
نظر شما
ادامه