کد خبر: ۶۶۱۴۵

حکیم مهر: رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: نیمه دوم سال‌ جاری ۳ رویداد مهم پژوهشی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «احمد حقانی» اظهار کرد که رویداد ایده‌شو کسب و کار با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری به‌همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در نیمه دوم ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: رویداد ایده‌شو کسب و کار در محورهای گیاهان دارویی، کشاورزی و زیست فناوری پذیرای ایده‌های دانشجویان، محققان و صاحب‌نظران بوده و پس از ارزیابی داوران، ایده‌های برتر معرفی خواهند شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به برگزاری دومین رویداد مهم پژوهشی با عنوان نخستین کنفرانس مباحث نوین در زیست‌شناسی و زیست فناوری اشاره کرد و یادآور شد: این رویداد ملی آذر امسال با همکاری مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه در پنج محور میکروبیولوژی پزشکی، دامپزشکی، غذایی و گیاهی، بیوتکنولوژی پزشکی، بیوتکنولوژی مولکولی، زیست‌شناسی سلولی و مولکولی و ویروس‌شناسی برگزار می‌شود.

حقانی از برگزاری رویداد سومین مسابقه ملی ایده‌شو دامپزشکی (دام‌تاپ ۳) با همکاری مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهرکرد و پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و به آنا گفت: تاکنون دو رویداد ملی ایده‌شو دامپزشکی (دام‌تاپ) با موفقیت برگزار شده که دستاوردهای خوبی در راستای معرفی صاحبان ایده‌ها به حوزه کسب و کار داشته است.

وی مطرح کرد: امیدواریم اسفند ۱۴۰۰ شاهد برگزاری سومین دوره از مسابقات ملی دام تاپ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد باشیم.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، محورهای رویداد ملی دام تاپ را شامل دامپزشکی و کسب و کار دیجیتال، آبزی‌پروری و تهیه خوراک آبزیان و غذاهای فراسودمند اعلام و از دانشجویان، محققان و صاحبان ایده در رشته‌های دامپزشکی و گروه‌های مرتبط با آن دعوت کرد در این رویداد ملی شرکت کنند.


نظر شما
ادامه