کد خبر: ۶۶۱۱۸
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
گفت‌وگو با «دکتر امیر شاکریان» استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد:
«دکتر امیر شاکریان» افزود: پسرم کلاس یازدهم بوده و علاقه شدیدی به دامپزشکی دارد و از دوران دانش‌آموزی مرتباً به کلینیک‌های دامپزشکی مراجعه می‌کند و حتی یک‌سری از بیماری‌ها در زمینه درمان دام کوچک را به ما هم یادآوری می‌کند ...

حکیم مهر: استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با بیان اینکه «عشق» تنها راز موفقیتم در رشته دامپزشکی بوده است، گفت: از اوایل دبستان و دبیرستان علاقه زیادی به حرفه دامپزشکی داشتم و در واقع به‌زعم خود دامپزشک بودم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر امیر شاکریان» سرآمد علمی دامپزشکی در کشور و استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از معدود پزشکانی است که از کودکی علاقه بسیار زیادی به رشته دامپزشکی داشته و در نهایت سال ۱۳۷۱ موفق شده با رتبه خوب در این دانشگاه پذیرش شود.

شاکریان که تا سال ۱۳۷۶ دانشجوی دکتری عمومی بود، دکتری تخصصی خود را نیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گذراند و اکنون یکی از پزشکان به‌نام در حوزه دامپزشکی کشور است و موفق شده مدارج علمی پیشرفت را یکی پس از دیگری بپیماید.

خبرنگار آنا به همین مناسبت گفت‌وگویی را با شاکریان ترتیب داده است تا جزئیاتی از زندگی شخصی و علمی این دامپزشک موفق کشور را جویا شود.

شاکریان ابتدا درباره انتخاب رشته دامپزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برای تحصیل و کار توضیح داد: دامپزشکی یکی از رشته‌های دکتری حرفه‌ای است که در پیشگیری و درمان بیماری‌های دام، بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی جایگاه ویژه‌ای در ایران و سراسر دنیا دارد.

وی اضافه کرد: از اوایل دبستان و دبیرستان علاقه زیادی به حرفه دامپزشکی داشتم و در واقع به زعم خود دامپزشک بودم، به همین دلیل این رشته را انتخاب کردم و با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برای نخستین‌بار در سال ۱۳۷۱ اقدام به پذیرش دانشجو می‌کرد، این دانشگاه را انتخاب کردم و با رتبه خیلی خوب قبول شدم.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد مجهز به دو بیمارستان دامپزشکی است

استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در پاسخ به این پرسش که این دانشگاه چه امکاناتی را در اختیار دانشجویان دامپزشکی قرار داده که موجب شده سرآمدان زیادی در سطح کشور داشته باشد؟ بیان کرد: دانشکده دامپزشکی واحد شهرکرد از نظر فضای آموزشی، کارهای پژوهشی، امکانات آزمایشگاهی و کلینیک‌های دامپزشکی جزء بهترین دانشکده‌های سراسر کشور است.

شاکریان با اعلام اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد مجهز به دو بیمارستان دامپزشکی است، یادآور شد: نخستین بیمارستان متعلق به دام‌های بزرگ واقع در شهر کیان و سپس در اصفهان مربوط به دام کوچک بوده که زیرنظر متخصصان کار می‌کنند.

وی تبیین کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از نظر فضای آموزشی، تعداد کلاس‌ها و اعضای هیئت علمی در جایگاه بسیار خوبی است و اعضای هیئت علمی در زمینه رشته تحصیلی خود متخصص هستند.

استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با بیان اینکه ۲۳ سال است در این دانشگاه خدمت‌رسانی می‌کنم و تمام مقاطع تحصیلی خود را در دانشگاه آزاد اسلامی گذرانده‌ام، تشریح کرد: از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶ دانشجوی دکتری عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بودم و دکتری تخصصی را هم در دانشگاه آزاد اسلامی گذراندم.

پیشرفت فوق‌العاده دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

شاکریان تأکید کرد: اکنون فارغ‌التحصیلان زیادی در رشته دامپزشکی داریم که در دوره‌های دکتری تخصصی و سایر رشته‌ها مشغول به تحصیل هستند و در شرکت‌ها و ادارات مراکز تحقیقاتی کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویانی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تحصیل کردند در این زمینه فوق‌العاده پیشرفت کردند، یادآور شد: این دانشجویان در کشورهای استرالیا و آمریکا موفقیت‌های بسیار خوبی از نظر اجتماعی، فرهنگی، مادی و معنوی کسب کرده‌اند.

استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد درباره ارتباط خود با دانشجویان رشته دامپزشکی به آنا گفت: کلاس درس و دانشگاه وقتی پیشرفت می‌کند که در کار خود جدی باشد و اگر در کارها جدی باشیم، به زمان خوب اهمیت دهیم و بتوانیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم، موفق خواهیم شد و من هم با جدیت در رشته خود موفقیت به دست آوردم و در واقع عاقبت به خیر شدم.

شاکریان تشریح کرد: یکی از مراحل موفقیت آن است که به رشته‌ای که انتخاب کردیم، عشق بورزیم و در مرحله بعد با دانشجویان دوست باشیم؛ چراکه دوستی موجب می‌شود ارتباط خوبی پیدا کنیم و راحت‌تر یافته‌های خود را به دانشجو انتقال دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که توصیه شما برای انتخاب دانشگاه دولتی یا آزاد به فرزندتان چیست؟ بیان کرد: پسرم کلاس یازدهم بوده و علاقه شدیدی به دامپزشکی دارد و از دوران دانش‌آموزی مرتباً به کلینیک‌های دامپزشکی مراجعه می‌کند و حتی یک سری از بیماری‌ها در زمینه درمان دام کوچک را به ما هم یادآوری می‌کند و اگر خودش دوست داشته باشد دانشگاه آزاد را انتخاب کند، حتماً او را حمایت خواهم کرد.

استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اشاره به اینکه امکانات این دانشگاه در روند کار دانشجویان تأثیر زیادی دارد، گفت: دغدغه خانواده‌ها در ارتباط با شهریه‌هاست که خوشبختانه شرایط بسیار خوبی مهیا و مشکلات مرتفع شده است.

 

انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
1
5
عشق کلید موفقیت در هر رشته ای است. البته تو ایران یکم بند پ هم لازم است (پول یا پارتی)
خرم آبادی
|
United States of America
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
1
5
درود بر دکتر شاکریان عزیز
افتخار شاگردی ایشان را داشته ام بسیار دلسوز ،
کوشا و با اخلاق و از لحاظ علمی و تدریس مسلط و با دانش

آرزوی تندرستی و موفقیت هر چه بیشتر برای ایشان
دکتر محمود حیدری
|
India
|
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
1
4
هم از نظر سواد عالی اند هم مرد با اخلاقی اند.برای پایان نامه من هم خیلی زحمت کشیدند براشون ارزوی موفقیت روزافزون و سلامتی میکنم.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
1
4
عشق کلید موفقیت در هر کاری است ، ربطی به رشته و کار ندارد ، دانشگاه آزاد اگر واقعا قصد خدمت به جامعه و رشد علمی دامپزشکی را دارد خدماتش را رایگان عرضه نماید نه با شهریه های نجومی البته تردیدی نیست که فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد کلینیسین های خوبی (بخصوص در طیور و دام بزرگ ) اند . مسئله این است که موفقیت برخی فارغ التحصیلان ابزاری برای پذیرش های غیر معقول است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
مجید جان شما برو سر یه کار درست و حسابی انقدر هم توی این سایت افکار منفی خودت درباره هرررر چیزی رو نشر نده. دقت کردم تو توی این سایت با نام مجید میای درباره هرررر موضوعی که نظر میدی یک عالمه حس منفی رو القا میکنی. پسره خوب مشکلاته تو هم حل میشه .همه مشکلات دارن
ابراهیم بلوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
5
پروفسور شاکریان استاد علم و ادب و اخلاق هستند . در کنار بار علمی بالا تواضع و اخلاق منحصر به فرد ایشان در یاد و خاطره تمام دانشجوبان ماندگار خواهد بود .
توفیق و سلامت ایشان را از ایزد منان خواهانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
2
4
دانشگاه آزاد پدر دامپزشکی رو در آورد
موسوی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
3
دکتر شاکریان عزیز استاد علم و ادب و اخلاق هستند . در کنار توان فوق العاده علمی از تواضع و اخلاق نیکویی نیز برخوردار است
توفیق و سلامت ایشان را از ایزد منان خواهانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
1
دقیقا منظورتان از پیشرفت دانشگاه آزاد شهرکرد پذیرش سال ۹۷سه برابر ظرفیت و با رتبه های ۴۰۰۰۰است؟؟؟؟
با تکمیل ظرفیت
جناب دکتر دقیقا کجای دنیا پذیرش دانشجو با این رتبه امکان داره در مقطع دکتری؟؟؟
پیشرفت دانشجویانی که حتی در کنکور به راحتی رتبه مناسب نیاوردند ادامه تحصیل و‌پیشرفت؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
0
من متوجه نشدم ایشون دکترای تخصصی چی رو دارن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بهداشت مواد غذایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
کنترل و کیفیت بهداشت مواد غذایی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
0
1
سلام ،خدا قوت به استاد بزرگوار دکتر شاکریان عزیز ،الحق استاد متخصص ومیتوان گفت یکی ازاساتید برجسته در حوزه دامپزشکی می باشند انشالله همیشه تندرست باشند.
سعید صادقی -مرکز ملی تشخیص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
0
0
با سلام وادب واحترام
ارزوی سلامتی وتوفیق روزافزون برای دوست واستاد ارجمند .همواره موفق وتندرست باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
0
2
یکی از بهترین ها در علم و ادب و اخلاق
نظر شما
ادامه