کد خبر: ۶۶۰۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با سفر به شرق اصفهان با فرمانداران جدید شهرستان های جرقویه و ورزنه دیدار و در خصوص استقرار شبکه های دامپزشکی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در راستای مصوبه هیات وزیران و به منظور بررسی وضعیت استقرار چهار شبکه دامپزشکی در شهرستان های جدیدالتاسیس شرق اصفهان، «دکتر محمد کشتکار» معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان به همراه مسئولین ادارت برنامه و بودجه، امور مالی، اداره امور اداری رفاه و پشتیبانی، اداره فناوری اطلاعات و همچنین معاون شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان ضمن سفر به چهار شهرستان جرقویه، ورزنه، هرند و کوهپایه روند استقرار شبکه دامپزشکی در این شهرستان ها با حضور مسئولین شهرستان ها مورد بررسی قرار دادند .

در شهرستان جرقویه جلسه ای با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای اسلامی و دهیار حسین آباد برگزار و مسایل و مشکلات استقرار شبکه دامپزشکی در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

«دکتر کشتکار» مهمترین چالش پیش روی استقرار شبکه دامپزشکی را تعیین مالکیت ساختمان فعلی، تامین نیروی انسانی، خودرو و تجهیزات مورد نیاز عنوان نمود.

«جعفری» فرماندار شهرستان جرقویه نیز ضمن تایید مشکلات مطرح شده، قول مساعد همکاری جهت تعیین تکلیف ساختمان شبکه دامپزشکی شهرستان و انتقال مالکیت آن به دامپزشکی را داد.

در ادامه با حضور مسئولین ذی ربط در محل شبکه دامپزشکی شهرستان جرقویه، ضمن بازدید، برنامه ریزی جهت آغاز فعالیت این شبکه انجام گردید.

در شهرستان ورزنه نیز ضمن بازدید از محل شبکه دامپزشکی شهرستان، مسایل و مشکلات پیش رو با در دیدار فرماندار و اعضای شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت .

در ابتدا دکتر کشتکار با عنوان کوچک بودن محل استقرار شبکه دامپزشکی شهرستان در خواست واگذاری کل ساختمان فعلی به این شبکه را مطرح و خواستار مساعدت فرماندار جهت حل مشکل ساختمان و اختصاص ردیف بودجه این اداره در شهرستان شد.

وی با توجه به میزان بالای واحدهای پرورش دام و پرورش ماهی، شرط موفقیت شهرستان را، ایجاد زیر ساخت برای حضور واحدهای صنعتی دام و طیور، شناسایی ظرفیت ها، جذب سرمایه گذاری خصوص در مورد پرورش آبزیان، ایجاد تشکل های قوی، ایجاد زنجیره های تولید و ... عنوان کرد.

در ادامه «دکتر سلطانی» فرماندار شهرستان ورزنه با بیان اهمیت فعالیت های دامپزشکی در حفظ سرمایه دامی شهرستان و تامین بهداشت عمومی با تایید صحبت های دکتر کشتکار، آمادگی خود را جهت هر گونه اقدام، مکاتبه، پیگیری و دفاعیه در خصوص اختصاص ساختمان شبکه دامپزشکی و جذب  اعتبارات به منظور راه اندازی  اداره دامپزشکی شهرستان اعلام نمود.

در پایان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان و همراهان با سفر به شهرستان های هرند و کوهپایه روند استقرار شبکه دامپزشکی در این دو شهرستان را بررسی نمودند که متاسفانه این دو شهرستان فاقد ساختمان مناسب جهت راه اندازی شبکه دامپزشکی و همچنین خودرو، نیر و تجهیزات لازم می باشند و  مقرر گردید در جلسه جداگانه ای روند اسقرار این دو شهرستان با حضور مدیران شهرستان مورد بررسی قرار گیرد .

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
0
0
این عکس که جای دیگه است
نظر شما
ادامه