کد خبر: ۶۵۴۶۷
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
مدیرکل دامپزشکی کردستان در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر مجتبی ورمقانی» افزود: بیشترین حاشیه در استان مربوط به داروخانه‌های دامپزشکی و شرکت‌های پخش دارویی و این قسمت از همکاران است ...
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: پرداخت تسری فوق‌العاده خاص کارکنان دامپزشکی از نظر مدیرکل دامپزشکی استان کردستان، یک گام مهم، اساسی و موثر در راستای ارتقای وضعیت معیشتی پرسنل مجموعه دامپزشکی و باعث افزایش و ارتقای سطح کارایی و علمکرد ادارات کل دامپزشکی کشور است.

 «دکتر مجتبی ورمقانی» در گفت‌وگو با حکیم مهر اظهار می‌دارد که در یکی از شبکه‌های دامپزشکی استان کردستان، اعتبارات از ۳۰ میلیون تومان در سال ۹۴ به ۳ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح می‌کند: «ما برای واکسیناسیون همکاران غیردولتی موافقت‌ها را اخذ کردیم و مقرر شد بعد از همکاران بخش دولتی، بلافاصله همکاران بخش غیردولتی واکسینه شوند، اما متاسفانه به دلیل حساسیت‌هایی که در بحث واکسیناسیون کرونا ایجاد شد و عده‌ای از مدیران به جای رفتگران واکسن زدند، حساسیت دستگاه‌های نظارتی در سطح کشور برانگیخته شده و باعث شد این موضوع در استان انجام نشود.»

دکتر ورمقانی تاکید می‌کند: «یکی از گلایه‌هایی که کارفرمایان از بنده نزد مقامات ارشد استان دارند، این است که مسئولان فنی بیش از اندازه مورد حمایت مدیر کل دامپزشکی کردستان قرار دارند و از دیدگاه آنها این موضوع مشکلاتی را در واحدهای تولیدی به وجود آورده است.»

حکیم مهر: آقای دکتر، وضعیت پرداخت تسری فوق‌العاده خاص کارکنان اداره کل کردستان چگونه است؟

جا دارد ابتدا از ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور، معاون توسعه مدیریت ایشان، مدیر کل طرح و برنامه و همه همکاران و مدیرانی که در سطح کشور به اشکال مختلف موضوع پرداخت فوق‌العاده خاص تسری کارکنان سازمان دامپزشکی را پیگیری می‌‌کنند، تشکر کنم. این پیگیری‌ها منجر به این شد که هفته گذشته اولین مرحله پرداخت ۴ ماهه فوق‌العاده خاص در اداره کل دامپزشکی استان با همکاری مسئولان محترم استانی به شکل کامل و دقیقا مطابق شیوه‌نامه ابلاغی پرداخت شود.

حکیم مهر: پرداخت فوق‌العاده خاص چه تاثیری در کارایی پرسنل خواهد داشت؟

این یک گام مهم، اساسی و موثر در راستای ارتقای وضعیت معیشتی پرسنل مجموعه دامپزشکی و باعث افزایش و ارتقای سطح کارایی و علمکرد ادارات کل دامپزشکی کشور می‌شود.

حکیم مهر:‌ در بحث واکسیناسیون دام‌ها چه اقداماتی انجام دادید؟

اداره کل دامپزشکی استان کردستان به دلیل اقدامات، برنامه‌ها و موفقیت‌هایی که در سال‌های اخیر داشته، به کانون توجهات تبدیل شده است. در حال حاضر ۳ طرح واکسیناسیون بروسلوز بره و بزعاله، واکسیناسیون PPR و واکسیناسیون تب برفکی به صورت رایگان توسط اکیپ‌ها در سراسر استان مشغول اجرا هستند. برنامه ما این است که در بحث PPR و بروسلوز، به ۱۰۰ درصد واحدها مراجعه کنیم، کمااینکه تا به الان حدود ۷۵ درصد مراجعه شده است. همچنین همکاران طرح واکسیناسیون طیور بومی علیه نیوکاسل را نیز انجام می‌دهند.

در حوزه بهداشت عمومی نیز نظارت‌های بسیار عالی در سطح استان از زمان تولید فراورده‌های خام دامی تا زمان عرضه انجام می‌شود و وضعیت بسیار مناسبی درخصوص فراورده‌های خام دامی به دلیل اقدامات خوب و موثر و اثرگذاری که اداره کل دامپزشکی کردستان انجام می‌دهد، وجود دارد. با مواردی مثل کشتار غیرمجاز نیز به شدت برخورد می‌شود و لذا این موارد کاهش پیدا کرده است.

حکیم مهر: درخصوص مبارزه با قاچاق دارو و واکسن دامپزشکی در استان چه برنامه‌هایی دارید؟

در بحث برخورد با داروهای قاچاق و فاقد مجوز رویکرد مناسبی اتخاذ شده و انبارهای متعددی شناسایی و با آنها برخورد شده است. تا جایی که این موضوع مورد توجه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری قرار گرفته است. از سوی دیگر در حال اجرای سامانه خدمات دارویی به منظور الزام ثبت دارو و واکسن هستیم. به این شکل که در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد گردش دارو و واکسن ما در استان در سامانه صورت می‌گیرد. اگر هم موردی هست، مربوط به شرکت‌های پخش سراسری است. حسب ابلاغ ریاست محترم سازمان دامپزشکی پروانه فعالیت و پروانه مسئول فنی برای همه داروخانه‌های استان صادر شده است.

حکیم مهر: وضعیت بیماری‌های دامی در استان چگونه است؟

خوشبختانه وضعیت استان از نظر بیماری‌، آرام است. بیماری‌های دامی تحت کنترل هستند و به دلیل اقدامات خوبی که انجام شده نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد. به طور کلی در حال حاضر مشکل خاص و غیر قابل حلی در اداره کل دامپزشکی استان کردستان وجود ندارد و همه اقدامات و برنامه‌ها به شکل عالی و مطلوب پیش می‌رود.

علی‌رغم شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن و همچنین محدودیت‌های تخصیص اعتبارات، برنامه‌های مدنظر اداره کل دامپزشکی استان به شکل مناسبی جلو می‌رود و ما مشکل خاصی در این خصوص نداریم. بحث دیگری که دنبال می‌کنیم، افزایش اعتبارات است. بخش قابل توجهی از اعتبارات ما در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها تصویب می‌شود. بنده با همه فرمانداران در هفته گذشته جلسه داشتم و تمام گزارش‌های اعتبارات سال گذشته را ارائه کردم. برنامه‌ها و اعتبارات پیشنهادی را نیز مطرح کردم و به دلیل اقدامات موثر و قابل لمسی که همکاران در سال گذشته انجام دادند، در همه شهرستان‌ها هر اعتباری که درخواست کردیم مورد تایید قرار گرفت. درواقع در خصوص اعتبارات استانی، کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است.

حکیم مهر: مثلا چه اعتباراتی؟

به‌عنوان مثال فقط در یکی از شبکه‌های دامپزشکی استان ما، اعتبارات از ۳۰ میلیون تومان در سال ۹۴ به ۳ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرده که به نظرم بسیار قابل توجه است. این اعتبارات می‌تواند در اجرای برنامه‌های فنی کمک زیادی به ما کند. کمااینکه بحث واکسیناسیون رایگان تب برفکی را از محل همین اعتبارات انجام می‌دهیم. شاید بتوان گفت بنده از معدود مدیرانی هستم که هیچ زمانی از مشکلات اعتباری در اجرای برنامه‌ها صحبت نکردم. چون واقعا این طور نبوده است و مشکل اعتباری نداشتیم. مزایای پرسنل را نیز هرچند ناچیز بوده، اما حتی یک روز تاخیر در پرداخت نداشتیم. سایر هزینه‌ها را هم پرداخت کردیم و بدهکاری خاصی نداریم. از جمله اینکه مطالبات بخش خصوصی را در سال گذشته کاملا تسویه کردیم و در این چند سال با وجود بحران‌های سخت مالی در کشور، شکر خدا ما مشکل اعتباری برای اجرای برنامه‌ها نداشتیم. اعتبارات مصوب شده امسال نیز نویدبخش این است که برنامه‌های فنی ما به شکل مطلوبی جلو خواهد رفت.

حکیم مهر: درخصوص واکسیناسیون کرونا، شما جزء معدود استان‌هایی بودید که از طریق ارتباط با دانشگاه علوم پزشکی استان توانستید بخش دولتی را در اوایل عرضه واکسن، واکسینه کنید. واکسیناسیون بخش خصوصی چه شد؟

بنده از همان روز اولی که بحث واکسیناسیون کشور و شروع واکسن همکاران کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت، به صورت جدی پیگیری‌های مستمری را انجام دادم. مکاتبات محرمانه مهمی را با مسئولان محترم ارشد استان و دانشگاه علوم پزشکی انجام دادم و علی‌رغم اینکه واکسیناسیون پرسنل سازمان دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی در بخشنامه و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت نبود، اما مورد موافقت رئيس محترم دانشگاه علوم پزشکی و معاون بهداشتی دانشگاه قرار گرفت و در دو سه ماه گذشته تقریبا همزمان با کادر درمان، همکاران بخش دولتی ما واکسن دریافت کردند.

حکیم مهر: دوز دوم را چطور؟

فکر می‌کنم که تقریبا همه آنها دوز دوم را هم تزریق کردند که جا دارد از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و استاندار محترم تشکر کنم.

حکیم مهر: بخش خصوصی چطور؟

واقعیت این است که ما همان موقع برای بحث واکسیناسیون همکاران غیر دولتی هم موافقت‌ها را اخذ کردیم و مقرر شد بعد از همکاران بخش دولتی، بلافاصله همکاران بخش غیردولتی واکسیناسیون شوند. متاسفانه به دلیل حساسیت‌هایی که در بحث واکسیناسیون کرونا ایجاد شد و عده‌ای از مدیران به جای رفتگران واکسن زدند، حساسیت دستگاه‌های نظارتی در سطح کشور برانگیخته شده و باعث شد این موضوع در استان انجام نشود. بنده از این بابت از همکاران بخش غیردولتی که حقیقتا در صف اول اقدامات پیشگیرانه هستند، عذرخواهی می‌کنم.

حکیم مهر: ارتباط شما با بخش خصوصی چطور است؟

یکی از موضوعاتی که در این چند سال همیشه در مورد اداره کل دامپزشکی در فضاهای مختلف و گاها یک‌طرفه بیان می‌شود، در خصوص برخورد، تعامل و ارتباط اداره کل دامپزشکی با بخش خصوصی است که من در اینجا این مساله را به صورت شفاف توضیح می‌دهم.

بخش غیردولتی دامپزشکی شامل گروه‌های مختلفی است. یک گروه اکیپ‌های واکسیناسیون و مراکز مایه‌کوبی هستند که در حال حاضر همکاری کامل دارند و بیش از ۸۰ درصد تعهدات ما در حوزه واکسیناسیون به این عزیزان واگذار شده و با تعرفه‌های بسیار مناسبی قراردادهای لازم منعقد شده است. سال گذشته هم وضعیت به همین شکل بوده و در ۵ سال اخیر تعرفه‌هایی که با مراکز مایه‌کوبی و اکیپ‌های واکسیناسیون جهت اجرای برنامه‌ها داشتیم، از همه کشور و گاها از تعرفه ابلاغی وزیر محترم هم بالاتر بوده و سعی کردیم با تعرفه‌های مناسب قراردادهای لازم را منعقد کنیم که خوشبختانه همکاری بخش غیردولتی با ما مؤید همین نکته است. سال گذشته نیز حدود یک و نیم میلیارد تومان قرارداد داشتیم که همه آن را به شکل نقدی پرداخت کردیم. امسال هم اگر تعهداتشان تمام شود، مطالبات را پرداخت می‌کنیم و مشکل خاصی با این گروه از همکاران غیر دولتی نداریم. گاها نیز اگر یک اکیپ در یک شهرستان نتواند کار خود را انجام دهد، اکیپ‌های دیگر از سایر شهرستان‌ها اعزام می‌شوند.

گروه دوم همکاران و مسئولان فنی بهداشتی مستقر در واحدهای تولیدی هستند. ما در سال‌های اخیر تقریبا در همه واحدها مسئولان فنی بهداشتی را مستقر و با توجه به شرایط خاص استان کردستان، به نظرم قراردادهای مناسبی را نیز منعقد کردیم و نظارت‌های خوبی هم انجام شده است، تا جایی که اجازه ندادیم یک واحد بدون مسئول فنی فعالیت کند. اگر هم واحدی بوده سریعا از طریق مراجع قضایی با آن برخورد کردیم و اجازه ندادیم شأن مسئولان فنی بهداشتی ما در واحدها زیر سؤال رود. مسئولان فنی واحدها به پشتوانه حمایت‌های بی‌دریغ اداره کل دامپزشکی در واحدهای تولیدی استان کردستان دارای جایگاهی ویژه‌ و نماینده تام‌الاختیار اداره کل دامپزشکی هستند. یکی از گلایه‌هایی که کارفرمایان از بنده نزد مقامات ارشد استان دارند، این است که مسئولان فنی بیش از اندازه مورد حمایت مدیر کل دامپزشکی کردستان قرار دارند و از دیدگاه آنها این موضوع مشکلاتی را در واحدهای تولیدی به وجود آورده است. لذا ما با این طیف هیچ مشکل خاصی نداریم و آنها بارها از مجموعه مدیریت اداره کل دامپزشکی استان کردستان تقدیر کردند.

گروه سوم داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش هستند که شاید بیشترین حاشیه مربوط به این بخش و این قسمت از همکاران است. البته بخش عمده همکاران ما در این گروه نیز بدون کوچکترین موردی فعالیت انجام می‌دهند و حتی یک مورد هم تذکر شفاهی داده نشده است. اگر تعداد معدودی هستند، این را باید در نظر گرفت که به هر حال استان کردستان یک استان مرزی با حساسیت‌های خاص خود در حوزه قاچاق و عرضه خارج از شبکه در همه اقلام و در حوزه دامپزشکی دارو و واکسن است. لذا این را می‌طلبد که ما نظارت‌های لازم را انجام دهیم و اگر در این قسمت کوتاهی صورت گیرد، باید با عنوان ترک فعل، پاسخگوی دستگاه‌های نظارتی باشیم. معدودی از این افراد ممکن است برخلاف دستورالعمل‌ها و قوانین و مقررات اقداماتی انجام دهند که ما هم مطابق قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی از جمله دستورالعمل رصد و پایش ریاست جمهوری موظف هستیم که آنها را شناسایی و برخورد‌های لازم را انجام دهیم.

شرکت‌های پخش ممکن است در زمینه الزام ثبت ورود دارو و واکسن در سامانه خدمات دارویی گلایه‌هایی داشته باشند مبنی‌بر اینکه این مساله در بعضی جاها رعایت نمی‌شود. ما بر اساس وظایف و تکالیف قانونی، مجبور و مکلف هستیم این اقدامات را انجام دهیم و در این حوزه هم به غیر از چند مورد معدود در سال‌های اخیر، مشکل دیگری نداشتیم. آنها هم قدردان مجموعه اداره کل دامپزشکی هستند که با عرضه خارج از شبکه دارو، واکسن، داروهای قاچاق و فاقد مجوز مبارزه می‌کند. ما حدود ۲ ماه پیش یک انبار را با ارزش بیش از یک و نیم میلیارد دلار داروی قاچاق و فاقد مجوز کشف کردیم و این کمک است برای همکارانی که کار اصولی انجام می‌دهند.

حکیم مهر: به‌عنوان حرف آخر...

در مجموع مشکل خاصی با همکاران بخش غیردولتی نداریم. شیوه کار در اداره کل دامپزشکی کردستان با سایر ادارات متفاوت است و من لازم می‌دانم از همکاران خودم تشکر کنم. در کشتارگاه‌های ما روزانه همکاران مسئول فنی مستقر موارد زیادی کشفیات و ضبط فراورده‌های غیر قابل مصرف دارند که باعث ارتقای جایگاه اداره کل در نزد مردم شده است. همین‌جا از دستگاه قضایی که همکاری خوبی با اداره کل داشتند تشکر می‌کنم. در پایان از مجموعه عوامل خبرگزاری حکیم مهر بابت پوشش اخبار مجموعه دامپزشکی در سراسر کشور به ویژه استان کردستان تشکر می‌کنم.

حکیم مهر: ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 

انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
14
14
صحت بیانات ایشون را باید همکاران استانشون تایید کنند ولی اگر چنین مدیرانی وجود داشته باشد جای تشکر و دست مریزاد دارد.
ما که خسته شدیم از مدیران شبه روحانی استانمون که همش قول و وعده های قشنگ میدن و لی در عمل همه را ذله میکنند .................. حداقل حقوق بخش دولتی و خصوصی را ادا نمیکنه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
اقای ورمقامی نشان داد از خیلی از مدیران کل پرادعا که شب و روز منم منم میکنند سرتر است مدیران کل عزیزی که تسری پرسنل مظلوم را بخاطر منافع افراد انگشت شمار پرداخت نکردید یا یک ماهه پرداخت کردید از اقای ورمقامی یاد بگیرید منفعت طلبی را تمام کنید مطمئن باشید خدا ناظر اعمال شماست و یک روزی تقاص ظلم به پرسنل را حتی در زندگی شخصی خود خواهید دید وعده خدا حق است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
22
19
کاش نصف شرف تو رو اونهایی که هی میان زیر خبرهای خودشون شرف شرف میکنن داشتن همونجا که نه تنها به فکر واکسیناسیون همکارای بخش خصوصی نیستن بلکه از سهمیه اونها برای خودشون و خانوادشون سو استفاده میکنن با شرف واقعی تویی
تقوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
20
22
دکتر ورمقانی از مدیران ارزشی و معتقد نظام هستند. انشاالله همیشه پاینده و سلامت باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
13
23
درود به مدیر کل کردستان
در اذربایجان غربی بدلیل عدم همکاری همکاران اداری،تسری پرداخت نشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
15
12
دکتر ورمقانی عزیز پاسخ دهید لطفا
ایا اینکه گفته می شود سازمان برای مدیران کل تسری جداگانه و صد درصدی در این هفته پرداخت کرده صحت دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
ازخود سازمان سوال کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
9
18
خدمت در کردستان عبادت مضاعف است. شهد گوارای عبادت مضاعف نوش همه خدمتگزاران نظام و مردم در خطه کردستان
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
9
12
ای کاش حکیم مهر ........... نظر دست اندر کاران بخش خصوصی دارو درمان کردستان را در خصوص چالشها و مشکلات موجود رو هم جویا می شد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
7
11
قابل توجه اقای مدیرکل استان ...................
در کردستان سه ماه پیش و همزمان با کادر درمان، همکاران دولتی واکسینه شدند
اما اینجا اصلا هیچ خبری نیست
انگار نه انگار

از مدیرکل کردستان درخواست داریم در خصوص واکسینه کردن دامپزشکان استان ........... اقدام لازم را بعمل اورند
دکتر پویا علی محمّد زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
26
18
دکتر مجتبی ورمقانی از سرمایه های ارزشمند مدیریتی در کشور هستند. پتانسیل های ایشان حتی در حد وزیر جهاد بودن هم هست. دوره مدیریتی ایشان از نظر بنده تا کنون طلایی ترین دوره مدیرکلی است چرا که علاوه بر افتخارات بسیاری که اداره کل دامپزشکی کسب کرده از لحاظ بسیاری از شاخص ها هم پیشرفت های چشمگیری نسبت به قبل دیده می شود. پیگیری، تعهد، پشتکار بسیار زیاد در رسیدن به اهداف، ارتباطات بسیار قوی با مدیران استانی و کشوری، باج ندادن به هیچ فردی علی الخصوص افرادی که در حال تشکیل مافیاهای دارویی، واکسن و...بودند و قطع زنجیره های فساد و تخلف و برخورد قاطع با انان، بها دادن به جوانان، پیگیر ارتقاء سطح رفاه و معیشت همکاران، قدردانی از زحمات همکارانی که واقعا تلاش میکنند و از همه مهمتر در صف اول بودن در اکثر ماموریت ها و بازرسی ها و بازدیدها.مدیرکل پشت میز نشین نبودن و مدیرکل جهادی بودن هم از ویژگی های بارز مدیریتی ایشان است.
در کل باید با ایشان کار کرد تا بهتر ویژگی های خوب ایشان را شناخت. نه کامنت های بدخواهانه از روی کینه و بغض برخی افراد معلوم الحال.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
4
7
اقای دکتر در کردستان یک کارشناس فنی چقدر تسری گرفته؟
در استان ما حدودا ۴۰ درصد یک ماه پرداخت شده


ضمنا اگر هر مدیرکلی بتونه این ماه تسری رو پرداخت کنه بایستی به اون گفت مدیرکل
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
10
13
واقعا وجود دکتر ورمقانی عزیز یک سرمایه ارزشمند برای سازمان دامپزشکی و خصوصا استان های غرب کشور محسوب میشه واقعا میشه فرزند شهید باشی و هیچ ادعای نداشته باشی میشه ایثارگر باشی و هیچ ادعایی نداشته باشی
بله ورمقانی ثابت کرد که میشه باوجود همه مشکلات ، وقت گذاشت و سالم کار کرد پیشنها من به سایرمدیران خصوصا منطقه غرب کشور اینه هست که برای ماندگارشدن دنبال تیم و رفیق بازی تباشن دنبال حل مشکلات مردم و همکاران باشن.
دکتر ورمقانی عزیز موفق و پاینده باشی
همیشه دوست داریم
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
8
7
جدا کردن واکسیناسیون دو بخش و ایجاد فاصله کار خوبی نیست.
ناشناس
|
Germany
|
۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
6
15
كسى منكر نظارت نيست اما اينكه اداره مطبوع شما توزيع اقلام مجاز داراى فاكتور رسمى، برگ قرنطينه و ثبت در سامانه GIS رو با وجود مشكلات عديده ساختارى سامانه خدمات دارويى خارج از شكبه مى دونه و با ضبط موقت بيهوده اونها هم وقت و هم انرژى نيروهاى محدود رو خود رو تحليل مى بره، هم گردش كار توزيع رو مختل كرده و هم بهره برداران رو به دليل مشاهده اقلام ضبطى در قفسه داروخانه ها كه امكان فروش اونها وجود نداره دچار شگفتى نموده، ......... مى بايستى الزام به ثبت در سامانه خدمات دارويى كه هر روز دچار اشكاللات جدى و متعدد است در چندين مرحله و پس از شسته رفته شدن كاركرد آن انجام مى گرفت و نه مثل الان كه هم شرايط ثبت برخى از اقلام در بالادستى وجود ندارد و هم اينكه موجوديهاى قبل از الزام نيز مشمول گرديده و با اعلام غير منطقى .......... هم ادامه فعاليت پخشها رو با چالش جدى مواجه نموده ايد و هم بستر لازم را براى توزيع واقعى خارج از شبكه و قاچاق مهيا كرده ايد.
کامیاب قیصربیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
11
12
سلام.باور کردنش شاید سخت باشد،تنها مدیرکلی که می شناسم برای منتقد خود ارزش قائل است و تلاش می کند هر روز بهتر از دیروز باشد،بدون تردید دکتر مهربان ورمقانی است.
امید همیشه سلامت و تندرست باشید.
پاسخ ها
مسئول فنی از .........
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
درست برعکس مدیر کل دامپزشکی استان ............. که به مسئول فنی که شب توکشتارگاه بوده و فردا صبح برای پیگیری تاخیر دریافت چندین ماهه حقوق بعد از کلی نامه نگاری مدیر کل فرمودند باید روز ملاقات عمومی به دیدارش برید تازه تاخیر در پرداخت حقوق از سوی کارفرما به اداره کل ربطی نداره وباید از طریق اداره کار پیگیری بشه?!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
14
12
بهترین گزینه برای سازمان دامپزشکی کشور
دکتر غفوری
|
Germany
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
11
10
اقای دکتر ورمقانی از مدیران جوان، توانمند، پاکدست ،دلسوزی است که در سیاهه مدیریتی کشور یکی از معدود نقاط سفیدی است که خیلی به چشم می آید. با ارزوی سلامتی و توفیق برای این انسان دوست داشتنی
تیلا زن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
9
4
دکتر ورمقانی بسار بزرگوار ومخلص است خداوند انشالله سلامت پایدار درپناه خدا باشند مدیری دلسوز مخلص باصفا ومدبر
همکاری از سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
10
8
آقای دکتر ورمقانی بدون شک در حال حاضر بهترین مدیر استانی سازمان دامپزشکی کشور هستند انهم با اختلاف خیلی زیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
11
3
درود به غیرتت بزرگوار
نظر شما
ادامه