کد خبر: ۶۵۳۷۰

حکیم مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: فعالیت گروه پایش دام‌های آسیب دیده از تنش آبی در استان خوزستان آغاز شد و پرداخت خسارت در دستور کار است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «خدارحم امیری زاده» رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: گروه پایش دام‌های آسیب دیده از تنش آبی در استان آغاز به فعالیت کردند و ما خسارت ها را بررسی می کنیم.

او بیان داشت: پرداخت خسارت به دامدارانی که در تنش آبی دام‌های آن‌ها تلف شده یا متحمل خسارت شده اند در دستور کار است و نماینده جهاد کشاورزی، نماینده دامپزشکی و نماینده فرمانداری هر شهرستان در این برنامه با ما همکاری می‌کنند.

امیری زاده افزود: نمایندگان ما به روستاها رفته و کار پایش دام‌ها را به طور دقیق انجام می‌دهند و آمار دام‌های سبک و سنگین بررسی می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: امروز چهارشنبه ۶ مرداد ماه به صورت نمادین آیین پرداخت خسارت به متضرران تنش آبی آغاز شد و کشاورزان استان مطمئن باشند با توجه به نقدینگی موجود تا ریال آخر خسارت آنها پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در هیئت دولت مصوبات خوبی برای خوزستان تعیین شده است که از جمله آن‌ها امحال وام‌های سر رسید ۱۴۰۴ را به مدت ۳ سال و همچنین پرداخت تسهیلات یارانه دار ۴ درصد برای مدت ۵ سال را داریم.

 

نظر شما
ادامه