کد خبر: ۶۵۳۴۵

حکیم مهر: گرگی که به کودک حمله ور شده بود با ایستادگی یک سگ در مقابلش مجبور به فرار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک سگ‌ها وفادارترین حیوان به انسان بر روی کره زمین به شمار می‌روند و این حیوانات همواره در موقعیت‌های مختلف وفاداری خود را به اثبات رسانده اند. اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق کشور کانادا رخ داده است درستی این ادعا را اثبات می‌کند.

این سگ که نامش «مکسی» اعلام شده با به خطر انداختن جانش، جان صاحب ۱۰ ساله اش را نجات داد. پس از آنکه «لیلی» ۱۰ ساله مورد حمله یک گرگ صحرایی قرار گرفت یورکی با ایستادگی در مقابل گرگ مانع حمله آن به صاحبش شد. این اتفاق زمانی رخ داد که این کودک به همراه سگ خود در منطقه «اسکاربروگ» کانادا مشغول پیاده روی بودند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته یک منزل مسکونی تهیه شده شجاعت این سگ قهرمان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که گرگ در تعقیب کودک است این سگ با قرار گرفتن در مقابل آن تلاش می‌کند مانع نزدیک شدن این حیوان به صاحبش شود. در این ویدئو این کودک در حالی که از ترس و وحشت فریاد می‌کشد سعی می‌کند از حمله گرگ فرار کند. در ادامه این سگ مانع نزدیک شدن گرگ به دختر شده و او را از محل دور می‌کند.

لیلی در گفت‌وگو با CTV نیوز گفت که قبلا مطالبی را در فضای مجازی در مورد حمله گرگ به حیوانات خانگی و کودکان مشاهده کرده بود. او گفت با دیدن گرگ وارد پیاده رو شد و تلاش کرد با جیغ کشیدن از همسایگان درخواست کمک کند. لیلی افزود که هیچ کس صدای او را نشنید و این تنها سگ او بود که توانست جانش را نجات دهد.

با این حال این حیوان وفادار در اثر حمله گرگ از ناحیه کمر و همچنین پا دچار جراحت شدید و برای درمان به بیمارستان منتقل شد. با انجام عمل جراحی حال این حیوان رو به بهبود است. در حالی که تخمین زده می‌شود که هزینه جراحی این حیوان حدود ۴ هزار تا ۶ هزار دلار باشد، خانواده لیلی با ایجاد یک پروفایل در GoFundMe قصد دارند تا هزینه جراحی را با کمک‌های مردمی تامین کنند.

 

نظر شما
ادامه