کد خبر: ۶۵۳۳۴
تعداد نظرات: ۵۶ نظر
مدیرکل دامپزشکی استان گلستان در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر غلامرضا محرابی» افزود: در کارخانجات خوراک دام هنوز به آن مرحله نرسیدیم و سعی می‌کنیم کارخانجات خوراک دام را هم به سمت واقعی شدن تعرفه‌ها سوق دهیم ...
 
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: «استان گلستان هم‌مرز با کشور ترکمنستان است و از آنجا که این کشور دامپزشکی سیستماتیکی ندارد، ممکن است گاهی دچار بیماری‌های واگیر از سمت آنها شویم که برای جلوگیری از این اتفاق، همیشه تا شعاع ۱۰ کیلومتری مرز را واکسینه می‌کنیم»؛ این را مدیرکل دامپزشکی استان گلستان به حکیم مهر می‌گوید.

 «دکتر غلامرضا محرابی» با تاکید بر اینکه استان گلستان در بحث اجرای ماده ۱۹ در سطح کشتارگاه‌ها مشکلی ندارد، تصریح می‌کند: «کشتارگاه‌های استان با تمام ظرفیت خود کار می‌کنند؛ در نتیجه رضایتمندی لازم را دارند و عدد دریافتی مسئولین فنی ما اعم از دکترهای دامپزشک و کاردان‌ها مناسب است. در این میان ما هم نظارت داریم که این پرداخت‌ها به شکل واقعی انجام شود.»

حکیم مهر: آقای دکتر، خبر جدید از دامپزشکی استان گلستان چه دارید؟

 ۵۶ اکیپ ثابت و سیار به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم عید قربان داشتیم که شکر خدا همه چیز به شکل مناسب برگزار شد. ۷ کشتارگاه دامی در استان گلستان داریم که ۲ کشتارگاه مربوط به بخش خصوصی و ۵ کشتارگاه متعلق به شهرداری است. در این زمینه هماهنگی کامل با شهرداری داشتیم که دام‌ها به شکل رایگان کشتار شوند. این اتفاق، مشوقی برای مردم بود که دام را به کشتارگاه بیاورند و در کنار خیابان اقدام به کشتار نکنند.

حکیم مهر: در حال حاضر مهمترین مشکلات دامپزشکی در استان چه مواردی هستند؟

خوشبختانه در استان گلستان مشکل حادی نه در بحث بیماری‌های طیور و نه بیماری‌های دام و آبزیان نداریم. شرایط استان کاملا پایدار و با ثبات است. علی‌رغم اینکه ماهیانه بالای ۱۲ میلیون جوجه‌ریزی گوشتی، ۶۸ واحد مرغ مادر و ۳ واحد اجداد در استان داریم، اما هیچ مشکلی نداریم. همچنین در حوزه مرغ تخم‌گذار، روزانه حدود ۳۰۰ تن تولید تخم مرغ داریم. استان گلستان برخلاف استان‌های گیلان و مازندران که فقط در بحث مرغ گوشتی فعال هستند، در بحث تولید تخم‌مرغ نیز یکی از استان‌های اصلی کشور هستیم.

در بحث بیماری‌های دامی نیز خوشبختانه تا الان کانون لمپی‌اسکین، تب برفکی و PPR نداشتیم. همه اینها در شرایطی است که ما در سال جاری یکی از بدترین خشکسالی‌های ۴۰ سال اخیر را پشت سر می‌گذاریم.

حکیم مهر: گلستان یکی از استان‌های مرزی کشور است. چه برنامه‌هایی برای مقابله با تبعات قاچاق دام دارید؟

خوشبختانه کشور ترکمنستان در همسایگی ما قرار گرفته است. ترکمنستان هم با بازارهای آزاد جهانی ارتباطی ندارد و هم جمعیت کم انسانی و جمعیت زیاد دامی دارد. در واقع عملا قاچاقی از این کشور به سمت ما وجود ندارد و اگر هم قاچاقی از استان گلستان اتفاق بیفتد، به سمت غرب یا جنوب خواهد بود، لذا ما در این زمینه مشکلی نداریم و فقط مشکل ما این است که از آنجا که این کشور دامپزشکی سیستماتیکی ندارد، ممکن است گاهی دچار بیماری‌های واگیر از سمت آنها شویم که برای جلوگیری از این اتفاق، همیشه تا شعاع ۱۰ کیلومتری مرز را واکسینه می‌کنیم.

حکیم مهر:‌ بحث تسری فوق‌العاده خاص کارکنان دامپزشکی به استان‌ها ابلاغ شده است. وضعیت استان گلستان در این خصوص چگونه است؟

پرداخت حق تسری کارکنان امروز در حال انجام است. ابلاغیه‌های مربوط به آن قبلا به دست ما رسیده و رقم تخصیصی آن صبح سه‌شنبه هفته گذشته به دست ما رسید. از آنجا که روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه تعطیل بود، نامه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به خزانه و جداول آن در دقیقه ۹۰ انجام شد. با وجود اینکه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان یک کارشناس ویژه برای این منظور در نظر گرفت، اما باز هم امکان پرداخت در هفته گذشته میسر نشد اما امروز در حال انجام است. شکر خدا نقدینگی تامین شده و مشکلی از این بابت نداریم.

حکیم مهر: آیا میزان نقدینگی برای پرداخت تسری راضی کننده است؟

بله، کاملا.

حکیم مهر:‌ ارتباط اداره کل دامپزشکی استان با بخش خصوصی چگونه است؟

ارتباط بسیار خوبی داریم. سازمان پیش‌نویس هر دستورالعملی را که بخواهد ابلاغ کند، همکاران اینجا به شکل سیستماتیک و مدون عمل می‌کنند و به این شکل نیست که باری به هر جهت اقدام کنند. حتما با افرادی که در این دستورالعمل‌ها ذی نفع هستند، جلسه برگزار می‌شود. مثلا در بحث طیور، کارخانجات خوراک، کشتارگاه‌ها، مباحث دامی یا آبزیان، حتما از قبل نظرات تشکل‌های آنها در استان و افرادی که در آن زمینه انسان‌های موفقی هستند، در قالب جلسات گرفته می‌شود و در ادامه، پیشنهادات ما که برگرفته از نظرات آنها هم هست، به سازمان ارسال می‌شود که سازمان هم در این خصوص مشکلی نداشته باشد. خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی داریم، کمااینکه گلستان، استان معین ارسال مرغ به تهران است و اگر این هماهنگی‌ها نبود، این مهم حاصل نمی‌شد. ما در یک شب تا ۷۲۰ تن هم ارسال مرغ به تهران داشتیم.

حکیم مهر:‌ وضعیت استان گلستان از نظر تزریق واکسن کرونا به دامپزشکان چگونه است؟

واکسیناسیون کرونا در بعضی از شهرستان‌های ما انجام شده است. اما در خصوص اداره کل، هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم که در هفته جاری، حداقل برای نیروهایی که به شکل مستقیم در امور فنی فعالیت می‌کنند، واکسیناسیون انجام شود. خیلی از شهرستان‌ها خودشان با مراکز بهداشت هماهنگ شده و واکسیناسیون را انجام دادند.

حکیم مهر:‌ آیا این واکسیناسیون برای بخش خصوصی هم انجام می‌شود؟

در بخش خصوصی تا این لحظه و بخش اول، بالغ بر ۱۵۰ نفر واکسینه شدند و در بخش دوم نیز به همین تعداد واکسن تخصیص داده شده است. این سهمیه برای کلینیسین‌هاست‌ که به شکل مستقیم ارتباط دارند و تقریبا همه آنها با این رقم، پوشش داده می‌شوند.

حکیم مهر:‌ وضعیت استان از نظر اجرای ماده ۱۹ آیین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی چگونه است؟

در بحث اجرای ماده ۱۹ در سطح کشتارگاه‌ها مشکلی نداریم. کشتارگاه‌های استان گلستان به شکل تمام ظرفیت کار می‌کنند. با توجه به بعد مسافت استان از تهران، از استان مرغ زنده هم خارج نمی‌شود. لذا پرورش مرغ ما بالاست و تقریبا به شکل میانگین هر شب نزدیک به ۴۰۰ هزار قطعه در ۱۴ کشتارگاه استان کشتار و ذبح می‌شوند. در نتیجه کشتارگاه‌های ما رضایتمندی لازم را دارند و عدد دریافتی مسئولین فنی ما اعم از دکترهای دامپزشک و کاردان‌ها مناسب است. در این میان ما هم نظارت داریم که این پرداخت‌ها به شکل واقعی انجام شود. اما در بحث کارخانجات خوراک دام هنوز به آن مرحله نرسیدیم که با توجه به بخشنامه‌ سازمان درخصوص برخی بیمای‌های واگیر، مبنی‌بر اینکه این بخشنامه از اول شهریور در کارخانجات خوراک دام اتفاق بیفتد، سعی می‌کنیم کارخانجات خوراک دام را هم به سمت واقعی شدن تعرفه‌ها سوق دهیم.

حکیم مهر: به‌عنوان حرف آخر...

از پایگاه خبری حکیم مهر به خاطر اطلاع‌رسانی به موقع و به جا در مباحث دامپزشکی و پوشش خبری لازم تقدیر و تشکر ویژه دارم.

حکیم مهر:‌ ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 

انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
3
13
پرداخت تسری استان آذربایجان شرقی به آخر ماه ماند و همراه حقوق مرداد پرداخت خواهدشد. کسی می داند چرا؟ تبریز که شهر اولینها بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
و چه اجحاف بزرگی شد سرانجام در حق دامپزشکان و سایر رده ها-
برای اداری ها 100 درصد و برای فنی ها 50 درصد پرداخت شد-
به این ترتیب ضریب فنی ها عملا بی اثر شد و کارمند اداری که حکم کارگزینی خود را به سلیقه خود پر و پیمان زده و اضافه کار و سایر مزایا هم بیشتر می گیرد تسری را هم به اندازه فنی ها گرفت
مرحبا به این عدالت
یرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
دقیقا نا عدالتی بزرگیست چه بسا در استان ما بعلت کمبود کل پول اداری ها 100 درصد گرفته اند و به فنی ها کمتر از 50درصد و حدود 40 تا45 درصد.به جای اینکه اگر کل پول کم هستش به همه چند درصدی کم بدن به خودشون 100 درصد دادند و به فنی ها کمتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
شنیدم یکی از این کارمندان اداری یکی از استان ها گفته بوده که فنی ها زیر کولر نشین هستند.
اولا در دروغگو بودن ایشان همین بس که من که به واسطه این حرفش را شنیده ام، او را به خدا واگذار می کنم. با وجدان خودش چطور کنار خواهد آمد، بماند. اما در هر اداره کلی تعداد ماموریت تمامی پرسنل کاملا ثبت شده است. تعداد را استخراج کنند و هر نیروی فنی که کمتر از 10 برابر نیروهای اداری به ماموریت رفته را از تسری محروم کنند و نیروهای اداری که بیشتر از یک دهم نیروهای فنی به ماموریت رفته اند را بشکل تشویقی دو برابر تسری بدهند.
ثانیا اگر من مدیر کل استان آنها بودم همه کارمندان اداری را موظف می کردم که ماهانه یک شب با نیروهای فنی به کشتارگاه طیور سرکشی کنند و بدون انجام کار فنی، فقط کمک کنند و فرم بازدید نیروهای فنی را با راهنمایی آنها تکمیل و پر کنند.
اونوقت هر کدام این کار رو کرد تسری برابر با فنی ها بگیره. واکسیناسیون و تست سل و بازدید کشتارگاه دام و سطح شهرو اماکن عمومی هم نمی خواد برن فحش و بد و بیراه بشنوند یا خدای ناکرده در معرض گزش حیوانات یا بیماریهای مشترک خطرناک قرار بگیرند. شاخ و لگد بخورند و ...
فقط همین یک کار اونم ماهی یک شب.
پس لطفا دفعه بعد هر وقت خواستید حرف بزرگتر از سطح دانش خود بزنید قبلش خوب فکر کنید که باعث وهن و سرافکندگی خودتان نشوید.
حقشه مدیران کل الزام کنند فقط این اداری ها یک روز عید قربان رو بیان اداره و مثلا امین اموال، خدماتی، راننده باید محل کارشون حضور داشته باشند و امور اداری و دبیرخانه و ... هم باید بیان اداره و بدون حضور در اکیپ های سیار، تو اداره بشینند و فقط پاسخگوی تلفن ها باشند! اگر این کار رو کردند اونوقت بیایند و حرف از خق و حقوق بزنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
چرا استان مجاور ، مازندران همراه حقوق تیرماه پرداخت کرد؟ ابلاغ و تخصیص اعتبار همه استانها همزمان بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
سلام اینجا گذاشته ام عین قانون رو که درباره تعلق مالیات بر تسری فوق العاده خاص کارکنان دامپزشکی هست تا شاید مطالبات پرسنل دامپزشکی رو یک بزرگواری از مسئولین ببینه و پیگیری بشه:
قانون معافیت از مالیات وجوهی که تحت هر عنوان به استثنای حقوق و فوق العاده شغل به پزشکان، دندانپزشکان و دکترهای داروساز و دامپزشکان پرداخت می شود
تاریخ تصویب : 1362/08/22
مرجع تصویب : مصوبات مجلس شورا
QR
جزئیات متن قانون
‌قانون معافیت از
مالیات وجوهی که تحت هر عنوان به استثنای حقوق و فوق‌العاده شغل به پزشکان،
دندانپزشکان و‌دکترهای داروساز و دامپزشکان پرداخت می‌شود
‌ماده واحده - از تاریخ تصویب این قانون وجوهی که تحت عناوین اضافه کار، محرومیت
از مطب، حق‌الزحمه کار اضافی، حق کشیک و آنکال و‌فوق‌العاده محل خدمت یا خارج از
مرکز حسب مورد به پزشکان، دندانپزشکان، دکترهای داروساز، دامپزشکان و پیراپزشکان
شاغل در وزارتخانه‌ها و‌مؤسسات و شرکتهای دولتی و مؤسساتی که شمول قانون بر آنها
مستلزم ذکر نام است توسط این سازمانها پرداخت می‌شود، از پرداخت مالیات بر
درآمد‌معاف می‌باشد و نیز حقوق و فوق‌العاده‌های شغل پزشکان و پیراپزشکان و
دکترهای داروساز و دندانپزشکان و دامپزشکان شاغل در سازمانهای‌فوق‌الذکر که محل
خدمت آنها در روستاها و همچنین در نقاط محروم کشور طبق لیست سازمان برنامه و بودجه
که در آن شاخص پزشکی اولویت دارا‌می‌باشد، از پرداخت مالیات معاف است.
‌تبصره - درآمدی که از محل طرح کارانه (‌فی‌فر سرویس) به دست می‌آید از این معافیت
مستثنی خواهد بود.
‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و یک تبصره در جلسه روز یکشنبه بیست و دوم آبان
ماه یک هزار و سیصد و شصت و دو مجلس شورای اسلامی‌تصویب و به تأیید شورای نگهبان
رسیده است.
‌رئیس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
3
6
همکاران شهرهای مختلف لطفا بفرمائید حق تسری چقدر دریافت کردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
کردستان ۶۰ درصد هر ماه پرداخت کردند و رقم خوبی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
این جا جای گفتن نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
اصفهان خیر. ته صفه
احمد علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
أخرین تسری بود که میگیرید پرداخت نامتعارف و غیر قانونی تخصیص اعتبار سازمان مدیریت بدون مصوبه و و و
أخریش بود فعلا حال کنید باهاش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
تا زمانی که دامپزشکی ،،خوب و بد خود را در محافل عمومی داد می زند ،، به هیج جا نمیرسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
1
4
فارس هم هنوز پرداخت نشده...متاسفانه.اطلاع رسانی ضعیف..ماهانه ندادند گذاشتند جمع شد چهارماهه حالا مالیاتش سنگین شده...استان کهگیلویه و بویراحمد چهارماه رو اومدن با حقوق تیر دادن دیگه بدتر مالیاتش شده ماله یکی از بندگان خدا هفت میلیون..یعنی تسری چهارماهه اش حقوق تیرماهش رو بلعید....انگار مفتی کار کرده یک ماه بنده خدا...واقعا واسه سازمان زشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
https://rc.majlis.ir/fa/law/show/90816
طبق قانو (لینک بالا) مگه مالیات به غیر از حقوق و آیتم فوق العاده شغل که در فیش حقوقی یک ردیف مشخص داره به چیز دیگه ای هم تعلق می گیره؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
مالیات هر ماه به صورت مجزا حساب می شود
ناشناس
|
Malaysia
|
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
4
1
سلام تسری چقد بود
برا من حقوقم دوبرابر شد
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
2
7
بهتره حق تسری ماهانه پرداخت شود تا از نظر مالیات عادلانه باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
2
3
مالیات را فقط کارمند بنده خدا می دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
این درد و بلای مالیات فقط مال کارمندان عادیه.
سهمیه ها معاف از مالیات هستند. حقوق های ضریب خورده، تسری کامل و انشاء الله جنت برین ...
بی بضاعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
1
6
استان اصفهان گفته ماه بعدی پرداخت میشه!!!

اصفهان توی کار کردن بیشترین انتظار را از کارکنانش داره ولی چنین مواقعی با تاخیر و ضعف پرداختی حق و حقوق را انجام میده!!
مدیر کل گفتن به این حواشی نپردازید و کارتون را انجام بدین!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
گویا زیر سر اداری هاست! دیر لیست ها را ارسال کردند!!
شاید مدیران هم از پسشون بر نیومدند
سپیده
|
Canada
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
2
3
گلستان هم پرداخت نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
پس چی گفته این سایت حکیم مهر؟؟؟
اینکه دوم مرداد گفته امروز پرداخت میشه؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
2
3
مالیات طبق قانون نباید به فوقرالعاده های پزشکان و بخش درمانی تعلق بگیره قانونش رو هم تو اینترنت بزنی سرچ کنی سریع میاد بالا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
2
3
https://rc.majlis.ir/fa/law/show/90816
این قانون میگه پزشکان و دامپزشکان در غیر حقوق و فوق العاده شغلی از مالیات معافند.
پس چرا میگید مالیات تسری؟ این فوق العاده خاص کارکنان هست و نه فوق العاده شغلی.
لطفا خوانندگان محترمی که دسترسی دارند به امور مالی سازمان پیگیری کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
2
3
فوق العاده شغل توی حکم حقوقی و فیش حقوقی یک آیتم مجزا و کاملا مشخص داره و فوق العاده خاص یک ردیف کاملا مجزا باید در فیش و حکم حقوقی داشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
1
4
بفرمایید تسری امور مالیاتی نه دامپزشکی
............. اول میان مالیات رو به صورت پلکانی مصوب میکنن بعد هم مصوب میکنن کل مبلغ طی یک واریز صورت بگیره تا رقم مالیات بره بالا.
..............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
دوباره تکرار می کنم بروید نگاه کنید و ببینید این متن صریح قانون هست: https://rc.majlis.ir/fa/law/show/90816
این قانون میگه پزشکان و دامپزشکان در غیر حقوق و فوق العاده شغلی از مالیات معافند.
پس چرا میگید مالیات تسری؟ این فوق العاده خاص کارکنان هست و نه فوق العاده شغلی.
لطفا خوانندگان محترمی که دسترسی دارند به امور مالی سازمان پیگیری کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
9
6
این نوع پرداخت تنها کام کارمندان اداری را تلخ کرد و نه تنها مطلوبیت نداشت بلکه انگیزه های لازم را نیز کاهش داد . مدیران سازمان قبل از اینکه دیر شود به فکر علاج باشید. .....................
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
2
7
کاردانهای دامپزشکی که خط مقدم مبارزه با بیماری‌های انسان ودام و ...هستن ضریب ۲.۵اما کارشناسی که زیر کولر چرت میزنه ضریب ۳ .عدالت را اگه خواستین جایی معنی کنید اینه ................... تسری برای سختی کار بود نه برای راحتی کار ............ درحق نیروهای واکسیناتور ظلم می‌کنند. ....
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
اگه میسه لطف کنید همکارا بگند دقیق چقدر گرفتن هر رده ای. کاردان چقدر دادن کارشناس دکترا.اصفهانیم هنوز نگرفتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
برادر تو هم کارشناش شو بیا زیر کولر ..
نه که شما کاردانهای عزیز دامدارهای بیچاره رو ..............
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
ما بخیل زیر کولر نشستن شما نیستیم همچنان بنشین شما.ولی اصل تصویب قانون فوق العاده ویژه تسری فقط و فقط بخاطر شرایط سختی کار بوده است .اگر هم افرادی که شرایط کارشان مانند دیگر ادارات دولت هست و بواسطه سختی کار واقعی افرادی که تو فیلد زحمت می کشند شامل آنها شده ' به وجدان خود رجوع کنند و از تهمت و دوبهم زنی خودداری کنند.همه افرادی که تو بدنه سازمان هستند میدانند کی بیشترین سختی کار را دارد.واگذارتون میکنم به خدا و وجدانتون
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
بالاخره تو هر شبکه کاردان و کارشناس و دکتر وجود داره. خواهشا یکی از این شهرستانها که تسری گرفته با تفکیک بگه چقدر گرفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
4
4
اداری ها کل مبلغ و ضریب کامل گرفتن.این چه وضعیه که درست کردید چرا فنی ها رو نصف دادید چرا باید یک کارشناس اداری به اندازه یک phdفنی بگیره مگه قانون واضح نیست.چرا از خودتون شیوه نامه دروکردید.
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
خب شما اگه خبر دارین همینجا بیا اعلام کن واقعا یه phdفنی و اداری را چقدر دادند.هی نیایید بگید به اداریا کامل دادند به فنی نصف.مبلغ را اگه میدانی رگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
1
پس روسای سازمان کام همه را تلخ کردند نه فقط اداری ها را !!!!!!
همکار
|
Finland
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
3
اقای دکتر لطفا به فکر پرداخت طبق تعرفه حقوق مسئول فنی های استان هم باشید. با تشکر
کامیاب قیصربیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
2
15
سلام.
متاسفانه سازمان دامپزشکی در تمامی ادوار گذشته نتوانسته است مانع تخلفات خیلی از مدیران کل و بخش اداری در ادارات کل در پرداخت مزایا به همکاران شود.بعضی از مدیران کل چون توان مدیریت ندارند برده بخش اداری می شوند و تمام مزایا برای بخش اداری است و بخش فنی از همه چیز محروم است .ریاست محترم سازمان خوب می دانند که در تمامی ظلمهایی که توسط مدیران منتخب ایشان ادارات کل رخ می دهد شریک هستند و روزی باید پاسخگو باشند .حداقل کاری که در این سالها می توانستند انجام بدهند ،بررسی لیست پرداختی اضافه کار و ماموریت بوده ،مدیرکلی که حق دامپزشک فنی و واکسیناتور ی که هر روز با بوی دل انگیز فارم به خانه برمی گردد را پایمال و به کسانی که پشت میز با باد خنک کولر گازی امریکایی و فنجان داغ قهوه نشسته اند ،تقدیم می کند،اول گناه ریاست محترم سازمان و بعد بازرسین سازمان که در انتخاب مدیران کل دقت لازم را نداشته اند و در مقابل این همه بی عدالتی در روز روشن سکوت اختیار کرده اند..نکته اخر سازمان پرداختی های تسری را بررسی و با متخلفین برخورد نماید و حتی مدیرانی که تسری پرداخت نکرده اند را برکنار و جایگزین نماید.
همکار قدیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
اردبیل فعلا خبری نشده از پرداخت تسری .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
1
دوستان مطلع بفرمائید مالیات باید کم بشه برا تسری و مقدارش چقدر است.آیا برا اداره کل و شهرستان یکی است یا تفاوت داره....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
سلام دوست عزیز جدول مالیات حقوق و دستمزد سال 1400 رو میتونید سرچ کنید و اینکه مالیات تسری به این گونه نیست که یکجا کم بشه منظورم اینه که مثلا اگر
چهارماهه بین 18تا24 میلیون تومان دریافتی باشه بر اساس جدول باید 25درصد کم بشه که این طور نیست و همان ماهانه یعنی ماهی 10 درصد واسه 4 تا8 میلیون و 15 درصد برای 8 تا 12 میلیونهزار تومان مالیاتش میشه که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مالیات نصف میشه
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
2
0
مبالغ دریافتی جزء مسائل درون سازمانیه و درست نیست بیان بشه حداقل اینجا
اما اگر کسی واقعا میخواد بدونه رنجش از سه برابر متوسط حقوق ماست تا پنج برابر البته کل جهاد ماه تسری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
9
جناب آقای دکتر قیصربیگی گل گفتید مثل همیشه
البته چند سال قبل قضیه پرداخت مزایا و پاداش در یکی از ادارات کل بررسی شد و تبعیض ها بر ملا شد و عده ای را برکنار کردند ولی از اون روز به بعد مدیرکل مربوطه نور چشمی شد و این کار را با شدت بیشتر همچنان ادامه می دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
2
8
دکتر قیصر بیگی و تمامی خانواده دامپزشکی سلام و احترام
خیلی زیبا نوشتید و جالبتر اینکه سایت محبوب حکیم بدون سانسور مطالب را پخش کردند . ما پرسنل فنی مظلوم بودیم و هستیم و اگر مقایسه بشه مبالغ اضافه کار ، ماموریت ، کمک های رفاهی اداری ها همیشه بیشتر گرفتند و در تسری نیز شیوه نامه برای اداری ها نوشته بودند که با مخالفت دیوان روبرو شد و کار جالبتر پرداخت صد در صدی تسری به اداری ها و پنجاه درصد برای فنی ها ....همین فردا دیوان باز گیر خواهد داد و احتمال ما فدای اداری ها خواهیم شد . در حال حاضز به مرحمت مدیر و معاون این ماه که نگرفتیم تا ماه بعد اگر کسری بودجه و غیره نداشته باشیم ً.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
2
آذربایجان غربی تسری پرداخت نکرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
1
چرا به دامپزشکان دولتی استان گلستان واکسن نمی زنند؟فقط به پرسنل بخش خصوصی واکسن زدند.
آقای دکتر محرابی لطفا" اقدام فرمایید
استانی مثل البرز همان اول هم دولتی هم بخش خصوصی واکسن زدند
................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
2
6
چرا در بعضی از استان ها در قبال پرداخت تسری ضعف به خرج میدهند اغلب ادارات درحال دریافت هستنداستان ما پرداخت نشده خیلی ضعیف عمل میکنند.
مدیر کل دامپزشکی کردستان درود بر شرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
1
6
تسری اگر طبق قانون پرداخته بشه همه راضی میشن مثل قوه قضاییه ، سازمان زندانها، چه اداری چه فنی باید در برابر قانون تمکین کنن و فصل الخطاب قانون هست.
نیروهای فنی که در پست های اداری مشغولند و تسری فنی میگیرن باید به پست تخصصی خود برگردند و هم چنین نیروهای اداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
5
9
اداری های محترم با این صد در صد از فنی ها هم دریافتی بیشتری داشتند، بنده فیش یکی از بچه های اداری رو دیدم که با من هم مدرک هستند، برابر ما دریافتی داشتند ، من ماه گذشته ۱۰ روز ماموریت رفتم ایشون زیر باد کولر نشستند و ۳ برابر من اضافه کار و ماموریت گرفتند این درسته؟این حلاله؟ خدارو در نظر بگیرید. بعدش طلبکار هم هستن. اداری های قبلا تسری رو هرجور که دلشون میخاست بین خودشون تقسیم میکردن، الان ناراحت این هستن چرا بخور بخورشون کم شده.واگذارتون میکنیم به خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
آخه برادر من مجبوری دروغ بگی، کدوم اداره کل امسال اونم ماه گذشته اضافه کاری و ماموریت پرداخت کرده، چرا دروغ میگی به شعور مخاطب توهین میکنی. خدا را در نظر داشته باش که ناظر بر همه اعمال ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
.................
آقای دکتر ماکنعلی!
من که اون مسئولینی که با وجود تصریح قانون، یک کلکی دست و پا کردند که حق و حقوق نیروهای فنی بی زبون و همیشه مظلوم رو دادن به اداری هایی که زمستون و تابستون زیر باد کولر نشسته اند رو به خدا واگذار می کنم.
قانون میگه فنی 2 و 3 و3.5 و 4 ولی اداری 1 بدلیل اینکه توی اداره نشسته اند و نه از هاری خبر دارند و نه تب کنه و cchf تهدیدشون میکنه. نه در معرض ابتلا به بروسلوزند و نه سل. نه شاخ و لگد می خورند و نه دچار سگ گزیدگی!گصبح میان و ظهر میرن و نمی فهمند تو کشتارگاه طیور آجر تولید میشه یا صابون قالبی یا جیز دیگه ای. فقط می دونند از توش مرغ بسته بندی آماده طبخ در میاد!
نمی دونند کشتارگاه دام و اصطبل گاودونی سنتی چه شکلی هست.
سر یک ربع اضافه موندن تو اداره با معاون سلامت و توسعه چونه می زنند. بعدم دو قورت و نیمشون باقیه و با مدیر کل هم کل کل می کنند. این فنی های بدبخت هستند که هر چی تو سرشون بزنی صداشون در نمیاد.
عدالت
|
United States of America
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
3
8
بنده ۲۵ ساله تست سل را انجام میدم یعنی بطور متوسط هرماه ۵۰۰ راس تست سل دارم یادم با این حال تاحالا غالبا" هم ماموریت هم اضافه کاری نسبت به پرسنل اداری کمتر پرداخت شده است.حالاهم که تسری اداریها ۱۰۰ درصد و فنی ها ۵۰ درصد.
در دامپزشکی ،آقایون، فنی ها تحت سیطره اداری ها قرار دارند هیچوقت هم فنی ها به حق خود نخواهندرسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
چرا اینقدر بی انصافین .اداری ضریب یک رو صد در صد بگیره بازم میشه ۲.
ولی شماها کمتر از ۲.۵ درصد ندارین.
انصاف و وجدانتون کجاس.
اگر دین ندارید حداقل آزاد مرد باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
آقا/خانم اداری ی که فنی ها رو به بی انصافی محکوم می کنید؛
1. قانون وقتی موضوعی رو مصرب و ابلاغ کرد، نه بنده و نه شما و نه هیچکس نمی تونه تفسیر به رای بکنه و لازم الاجراست. بنابراین زیاد دم از انصاف و واجدان نزن که عین بی قانونی و خلاف محرزه که امثال شما اداریها دارین صد در صد رو دریافت میکنید و فنی ها پنجاه درصد.
2. قانوگذار با توجه به نوع کار و درجه سختی کار، ضرایب رو مشخص و مصوب کرده، بنابراین هیچچچچچچچچ وقت به خودتون اجازه ندید که نوع کار شما با فنی ها یکی و برابر باشه.
3. اگه یه مقدار که نه، خیلی مقدار بیشتر وقت میگذاشتین و درس می خوندین و دکترا میگرفتین، الان واسه ما شاخ نمی شدید و دم از انصاف و و جدان و آزادگی نمیزدید.
4. با اعمال نظر سلیقه ای و شخصی و عین بی عدالتی، حق فنی ها قرار نصفه پرداخت شه و اداریها صد در صد و کامل، بنابراین اداری های محترم؛ برید شاکر خدا باشید و گزاف گویی هم نکنید لطفا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
1
7
سلام دوستان بنظرم تسری فوق العاده کار ( کارانه ) حساب میشه ... و هنوز تو حکم نیومده نباید مالیات ازش کم بشه.همکاران محترم سازمانی پیگیر بشن جز حقوق که نیست که بهش مالیات تعلق بگیره.لطفا پیگیری بشه برا همه همکاران ...
نظر شما
ادامه