کد خبر: ۶۵۲۸۸
 
 

حکیم مهر: عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: هیچ مصوبه‌ای درباره ممنوعیت سگ گردانی نداریم چرا که این طرح تعیین تکلیف نشده و درباره جزئیات آن تصمیم نهایی را نگرفتیم. شورا هنوز وارد محتوای این طرح نشده است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از برنا، چند روزی‌ست که موضوع سگ گردانی تبدیل به یک چالش شده است و در روزهای اخیر شاهد واکنش‌های متفاوت مردم و مسئولین بودیم. در صحن شورای شهر نیز درباره جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازدید کودکان در بوستان‌های شهر تهران بحث و گفت‌وگو شد و هر یک از اعضای شورا نظراتشان را در این زمینه مطرح کردند اما سوال اینجاست که این طرح به کجا رسیده و آیا قرار نیست پارک‌هایی برای افرادی که سگ دارند تعیین شود تا شاهد تردد آن ها در خیابان نباشیم؟

  «حجت نظری» عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تصویب یک فوریت برای رسیدگی به طرح جداسازی محل گردش حیوانات خانگی گفت: جلسه گذشته صحن علنی شورای شهر تهران «یک فوریت» این طرح به تصویب رسید  و حال باید منتظر بمانیم تا به کمیسیون تخصصی برود و جزئیات آن مورد بررسی قرار گیرد.

او افزود: هیچ مصوبه‌ای درباره ممنوعیت سگ گردانی نداریم چرا که این طرح تعیین تکلیف نشده و درباره جزئیات آن تصمیم نهایی را نگرفتیم.

 این عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید براینکه شورا هنوز وارد محتوای این طرح نشده است، تصریح کرد: صحن علنی شورا هنوز وارد محتوا نشده است و این طرح باید فعلا در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری مورد بررسی قرار گیرد و اعضای کمیسیون نظر خود را اعلام کنند.

 نظری در پاسخ به این سوال که برنامه شورا برای تعیین پارک‌هایی مشخص مخصوص افرادی که سگ دارند چیست؟ گفت: هنوز وارد جزئیات نشدیم و نمی‌توان درباره این موضوع صحبت کرد درواقع پس از اعلام نظر و تصمیم اعضای کمیسیون تخصصی مصوبه را به مردم اعلام خواهیم کرد .
 
نظر شما
ادامه