کد خبر: ۶۵۲۶۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
مدیر مرکز دامپزشکی سازمان غذا و داروی آمریکا خبر داد:
داروی «Tanovea» قبلا تایید مشروط سازمان نظارت بر دارو و غذای آمریکا را دریافت کرده بود. این سازمان به این نتیجه رسید که این دارو بی خطر است و برای درمان موارد نادر لنفوم در سگ ها «انتظار اثربخشی منطقی» دارد...

حکیم مهر: سازمان نظارت بر غذا و داروی آمریکا برای اولین بار دارویی را برای درمان سرطان لنفوم در سگ‌ها بطور کامل تایید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «استیون سولومون» مدیر مرکز دامپزشکی سازمان نظارت بر دارو و غذای آمریکا اعلام کرد: در حالی که سرطان لنفوم کمتر از ۷۰ هزار سگ را در آمریکا تحت تأثیر قرار می دهد، اما این بیماری ۲۴ درصد از کل سرطان ها را در سگ ها تشکیل می دهد و یکی از مهم ترین سرطان های سگ هاست.

وی افزود: اکنون برای اولین بار، صاحبان سگ اطمینان از درمانی دارند که کاملاً استانداردهای سازمان نظارت بر دارو و غذای آمریکا را برای اثربخشی در سگ ها تامین می کند.

داروی Tanovea قبلا تایید مشروط سازمان نظارت بر دارو و غذای آمریکا را دریافت کرده بود.

در آن زمان، این سازمان به این نتیجه رسید که این دارو بی خطر است و برای درمان موارد نادر لنفوم در سگ ها «انتظار اثربخشی منطقی» دارد.

تأیید مشروط Tanovea به شرکت سازنده این دارو به نام VetDC اجازه داد تا در هنگام جمع آوری داده های مطالعات بیشتر برای تایید کامل Tanovea اقدام کند.

تأیید مشروط این دارو نشان می دهد که داروها برای درمان بیماری های نادر حیوانات، مانند لنفوم سگ، می توانند مسیر تأیید مشروط FDA را طی کنند تا به تأیید کامل برسند.

سولومون خاطرنشان کرد: این امر به دامپزشکان ابزار مهم دیگری برای کمک به افزایش کیفیت زندگی سگ های مبتلا به لنفوم و به طور بالقوه فرصت بیشتری هم به سگ ها و هم به صاحبان آنها می دهد.

منبع: یونایتدپرس


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
2
2
ببخشید قراربود تسری با حقوق این ماه واریز بشه چی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
درج چنین پیامهایی در شأن سایت وزین حکیم مهر نیست.به احترام سایت و نیز جامعه دامپزشکی از درج چنین پیامهایی سبب کسر شأن می شود خودداری فرمایید.
ناشناس
| France |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
سلام ببخشید اینکه این اقا میگن درج چنین پیامی در شان حکیم نیست حتما کاخ نشینه یا شکم پر یا دامپزشک نیست درد دامپزشکان بدونه اخه اقا همه مردم کار میکنن پول دربیارن یکی میگه چرا حقمون نریختین در شان نیست خوب شما متن کتبی بده ادارتون رایگان کار کنی تمام سال ها و هرچقدر تا حالا از دولت حق حقوق گرفتی برگردون و دامپزشکی ها همین تکه تکه امید ها زنده ایم شما ماشاالله دریافتی حتما نزدیک بیست میلیونی هست شاید بیشتر بزارید دردمون با حکیم مهر بگیم انتشار بده تا مسولین بدونن کارکنان دامپزشکی در رنج هستن زحمتکش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
1
0
خب این مشکل هم حل شد بریم مشکلات دیگه
نظر شما
ادامه