کد خبر: ۶۵۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: در آستانه هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی، نامه ای در شبکه های مجازی دست به دست چرخید با این مضمون دکتر ظفرقندی - ریاست کل سازمان نظام پزشکی از خودش تشکر کرده بود؛ اما این نامه جعلی و ماجرای آن موضوع دیگری بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا ، اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در توضیحی ضمن تکذیب نامه جعلی منتسب به  دکتر محمدرضا ظفرقندی  رئیس کل سازمان نظام پزشکی، ضمن تشریح فعالیتهای ظفرقندی در دوران دفاع مقدس و مصدومیت شیمیایی وی در آن زمان، آورده است:«روز گذشته برخی از خبرگزاری ها و خبرپراکنی ها که ادعای دینداری و اخلاق مداری آن ها گوش فلک را کر کرده است، اقدام به انتشار نامه ای سراسر کذب و طراحی شده نمودند که در آن رئیس کل سازمان نظام پزشکی از خویش تشکر و قدردانی نموده است

در بخش دیگری از توضیح سازمان نظام پزشکی آمده است:« تیتر کاملا روشن بود؛ ترور شخصیت معدود افرادی که از آن زمان با همان اخلاق باقی ماندند؛ دست مریزاد. درست به هدف زدید، اگر اول انقلاب با کلت ؛ نارنجک و بمب افراد ذیصلاح و ارزشمند جامعه را به خاک و خون کشیده و جانشان را می گرفتند ، اکنون در ابتدای 40 سال دوم انقلاب این قلم ها ، بدن ها و رسانه های مجازی هستند که جانشین ترورهای کور منافقین شدند.

نامه کاملا روشن بود اگر کمی تعقل و تفکر می نمودند متوجه می شدند که متن نامه خطاب به فردی است که در بخش مالی و مدیریت بودجه سازمان مشغول است؛ لکن کورکورانه و با همان منش منافقین اقدام به انتشار نامه ذیل نمودند:

 

در زمانه ای که چهره اشخاص را می توان با یک نرم افزار ساده تبدیل به چهره دیگری کرد، در نامه ای که تصویر فردی نیست با کمی تبحر آن فرد را در نوشتار جایگزین می کنند! چطور خبرگزاری ها توانایی تشخیص اصل از جعلی را ندارند؟! آیا می توان نام این کار را یک حرکت ناشیانه یا بدبینانه گذاشت؟»

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
0
3
یک امتیاز منفی برای حکیم مهر که چنین جعل واضحی را متوجه نشد و خبر آن را کار کرده بود‌
نظر شما
ادامه