کد خبر: ۶۴۷۴۲

«دکتر مصطفی زبردست» مدیرکل دامپزشکی استان لرستان گفت: با توجه به نیاز به وجود کلینیک های تخصصی در حوزه پرورش اسب و آبزیان از فارغ التحصیلان دامپزشکی برای اخذ مجوز دعوت می کنیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از برنا، زبردست شامگاه یکشنبه در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه استان که در گروه واتسابی مدیران و رسانه های لرستان برگزار شده بود در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر عملکرد دامپزشکی استان در خصوص بحث تخصصی دامپزشکی و کلیینیک اسب باتوجه به جایگاه ونقش اسب و رشته ورزشی سوار کاری در لرستان، اظهارکرد: تعداد ۸۷ داروخانه ، ۶۸ درمانگاه و۱۱ شر‌کت پخش داروخانه های دامی در استان وجود دارد.

او با بیان اینکه داروخانه ها وکلینیک های دامپزشکی در تمام نقاط  استان عملیات خدمات رسانی را انجام می دهند‌،افزود: درتمام شهرستان ها و نقاطی مانند معمولان ،سپیددشت، شول آباد، هفت چشمه دلفان درمانگاه و داروخانه در راستای عرضه خدمات به بهره برداران وجوددارد.

مدیرکل دامپزشکی لرستان با اشاره به لزوم جذب دامپزشکان دردو حوزه آبزیان و صنعت اسب استان، تصریح کرد: با توجه به حجم پرورش آبزیان  وپرورش اسب در استان ونیاز به وجود کلینیک های تخصصی در این زمینه از فارغ التحصیلان دامپزشکی برای سرمایه گذاری در این دو حوزه دعوت می کنیم وآمادگی  ارائه مجوز های لازم را به آنان داریم .

زبردست گفت: این اعلام آمادگی را داریم چنانچه افرادی خواستار راه اندازی مراکزدارویی و درمانی درحوزه آبزیان و صنعت اسب در استان باشند کمتر از یک هفته مجوز های لازم را صادرکرده و همچنین مشاورات لازم را در این خصوص به آنان ارائه دهیم تا در این دو حوزه نیز مراکزی را برای خدمت رسانی در سطح استان داشته باشیم‌.


نظر شما
ادامه