کد خبر: ۶۴۶۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان لرستان و هیات همراه، ضمن بازدید از اداره دامپزشکی شهرستان خرمآباد، با رئیس و پرسنل این اداره دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، در این بازدید که با حضور «دکتر مصطفی زبردست» مدیرکل دامپزشکی استان، معاون سلامت،رئیس حراست، رئیس امور اداری، رئیس اداره تشخیص و درمان، رئیس اداره طیور، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و کارشناس همراه، رئیس اداره مبارزه با بیماریهای دامی و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خرم آباد و دیگر همکاران در محل دامپزشکی خرم آباد برگزار گردید، به مسائل و مشکلات موجود در این شهرستان پرداخته شد.

در ادامه، هریک از حاضرین در جلسه ضمن بیان موضوعات مرتبط با حوزه کاری خود خواستار پیگیری و رفع نواقص و همچنین تقویت نقاط مثبت در این شهرستان شدند.

در پایان این جلسه دکتر زبردست مدیرکل دامپزشکی استان لرستان ضمن جمع بندی موارد مطرح شده، خواستار پیگیری موضوعات مشروحه ذیل شدند:

 - تایید تخلیه جوجه یک روزه همراه با مستندسازی و بازدید میدانی انجام گیرد.

 - با توجه به اینکه کلیه ناظرین بهداشتی در کشتارگاههای دام و طیور دارای قرارداد و امنیت شغلی هستند، هیچگونه کمکاری از آنها قابل پذیرش نمیباشد.

 - بازدید از مراکز عرضه مواد خام دامی هر سهشنبه بصورت گشت مشترک متشکل از کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان و شهرستان خرم آباد صورت پذیرد.

 - اهم عملکرد ادارات دامپزشکی شهرستانها در قالب خبر و مستندات لازم (حداقل یک خبر در هفته) به روابط عمومی دامپزشکی استان جهت درج در پرتال ارسال گردد.

 - در خصوص خودروهای حمل مرغ کشتاری که وضعیت مطلوبی را دارا نیستند و همچنین کشتارگاههای فاقد شرایط مذکور، اقدام و در اسرع وقت به مراجع قضایی معرفی گردند .

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسئول فنی کشتارگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
7
البته چون قراردادها یکساله است مسئول فنی تا یکسال امنیت شغلی دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
2
1
واقعا آیا قرارداد 5 ساله دارند و پول رو مستقیم از کارفرما نمی گیرند و توسط نظام دامپزشکی انتخای می شوند پس لرستان هم به مازنداران کردستان و اصفهان پیوست زنده باد آزادی زنده باد بهداشت
وکيل الرعایا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
0
1
مدیران سازمان دامپزشکی و نظام استان واقعا متوجه دغدغه مسئول فنی ها هستند آیا؟
یا نمی‌دانید چه خبر است که بعید است که علاقه دارید توپ رو بندازید تو زمین رعیت یا اینکه... خودتان بگویید چقدر؟
نظر شما
ادامه