کد خبر: ۶۴۶۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی کردستان روز 15 خرداد 1400 از صدور اولین گواهی بهداشتی قرنطینه ای حمل مرغ زنده به کشتارگاه توسط دامپزشک مسئول فنی بهداشتی یک مرغداری خبر داد.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر ناصر مخدوم» اظهار داشت: با عنایت به پیشنهاد لزوم حضور مسئولین فنی بهداشتی در مزارع مرغداری توسط سازمان دامپزشکی و تصمیمات شورای فنی اداره کل دامپزشکی کردستان، دستورالعمل استفاده از دانش آموختگان دامپزشکی به عنوان مسئول فنی بهداشتی ابلاغ شد.

وی افزود: پس از برنامه ریزی حضور مسئولین فنی در اداره کل دامپزشکی و تهیه مقدمات بکارگیری ایشان، شبکه های دامپزشکی شهرستان های استان کردستان با تشکیل جلسه فوری و دعوت از مدیران جهاد کشاورزی و اتحادیه مرغداران و همچنین افرادی که زین پس به عنوان مسئول فنی بهداشتی به کار گرفته خواهند شد، هماهنگی های لازم را به عمل آورده  که بر این اساس ظرف روزهای آتی و در راستای واگذاری بخشی از فعالیت ها به بخش غیر دولتی، بصورت کامل صدور گواهی حمل مرغ زنده به کشتارگاه های طیور و نیز بخش دیگری از فعالیت ها از جمله بازدید از مرغداری ها به منظور تایید تخلیه گواهی حمل جوجه یک روزه در سراسر استان را که پیش از این توسط کارشناسان بخش دولتی دامپزشکی انجام می شد، به مسئولان فنی بهداشتی مرغداری ها واگذار نماید.

معاون سلامت دامپزشکی استان کردستان گفت: بر همین اساس اولین گواهی بهداشتی قرنطینه ای حمل مرغ زنده از مرغداری به کشتارگاه طیور توسط دامپزشک مسئول فنی بهداشتی در روز 14 خرداد و در شهرستان مریوان انجام شد.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
1
1
یعنی تا حالا دست بخش دولتی بود؟؟؟؟؟

یا خدااااا
دکتر دامپزشک از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
2
سلام. در استان قم، این امر حدود ۱۰ سال در تمامی واحد های مرغداری گوشتی و تخمگذار( صدور گواهی حمل مرغ گوشتی به کشتارگاه، مرغ پایان دوره تخمگذار، تخم مرغ، کود و ...) به تیمی از مسئولین فنی بهداشتی واحدهای مرغداری واگذار گردیده که نتایج خوبی هم در داشته است. موفق و پیروز باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
1
خیلی زحمت کشیدین !!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
ادامه