کد خبر: ۶۴۶۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس کانون داروخانه‌های دامپزشکی کشور، گفت: شرکت‌های تولید شیرخشک داخلی ما استاندارد و توانایی‌های لازم را دارند که به اروپا بروند؛ متاسفانه بحث‌های اقتصادی و سیاسی شرکت‌های تولید شیرخشک را تحت شعاع قرار داده است که از ورود آن‌ها به اروپا جلوگیری می‌کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صاحب نیوز، «دکتر سعید فروتن» اظهار کرد: نهاده‌های غذایی که به دام‌ها می‌دهند با افزایش قیمت شدیدی روبرو شده است؛ با توجه به اینکه قیمت‌ها بالا است و قدرت خرید مردم پایین، برای دامدار مقرون به صرفه نیست.

رئیس کانون داروخانه های دامپزشکی کشور افزود: وقتی قیمت تمام شده شیر بالا می‌رود، کارخانه‌ها نمی‌توانند شیر جذب کنند که مازاد این شیرها را به دست کارخانه‌های تولید شیر خشک برسد.

فروتن بیان کرد: اگر صنعت شیر خشک رونق پیدا کند باعث رونق صنعت دامداری می شود؛ همچنین سرمایه‌ها اتلاف نمی‌شوند. معمولاً شیرخشک‌هایی که ما می‌فروشیم شیرخشک‌های تولید داخل هستند که از شرکت های پخش خریداری می‌کنیم .

وی ادامه داد: درحال حاضر اگر دامداران نتوانند مقدار شیر لازم را جذب کند عملاً باعث ضرر است. با افزایش بی‌رویه قیمت روبرو هستیم که اثرش را روی شیر گذاشته و الان گاوداران در معرض نابودی هستند.

فروتن تصریح کرد: قیمت شیرخشک‌های داخلی مناسب هستند. ما کارخانه های خوبی داریم که با استاندارد کار می‌کنند. روسیه که یک طرف تجاری است اکنون ما به مراتب وضعیت استاندارد بهتری داریم.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
0
0
این مطلب چه ارتباطی با حوزه تخصصی و کاری شما داشت !!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
0
چی شد؟
شما صادر کننده هستید یا تولید کننده؟؟؟؟

چرا در مورد دارو صحبت نمی کنید؟
نظر شما
ادامه