کد خبر: ۶۴۵۹۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
 
 

حکیم مهر: اولین جلسه کارگروه مسئولین فنی - بهداشتی نظام دامپزشکی استان تهران با حضور رئیس نظام دامپزشکی استان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، اولین جلسه کارگروه مسئولین فنی - بهداشتی با حضور «دکتر رامین سلامتی» رئیس نظام دامپزشکی، «دکتر محسن مشکوة» معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، «دکتر محمدرضا جهانبخش رفیعی» عضو شورای نظام دامپزشکی استان تهران و «دکتر فرهاد ولی زاده» دبیر کارگروه امور مسئولین فنی و بهداشتی مراکز موضوع ماده ۱۹ آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی و همچنین دکتر جهان بانی، دکتر غفاریان، دکتر بابان و مهندس کوثری از بخش خصوصی مسئولین فنی - بهداشتی در محل سالن جلسات اصلی شورای نظام دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر رامین سلامتی، رئیس نظام دامپزشکی استان گزارشی از تاریخچه ۱۲ ساله ماده ۱۹ از ابتدا ارائه نمود.

همچنین دکتر محسن مشکوة، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی نظام استان تهران گزارشی از کارهای انجام شده در طی ماه ها و هفته های اخیر در ارتباط با ماده ۱۹ را ارائه نمود.

در ادامه جلسه آخرین اصلاحیه ماده ۱۹ مورد بررسی و نظر خواهی همکاران قرار گرفت و در مورد نحوه اجرای ماده ۱۹ در استان تهران بحث و بررسی شد.

گفتنی است چالش های مسئولین فنی با کارفرماها، نداشتن پشتوانه حقوقی در اجرای مسئولیت های سنگین بهداشتی، عدم دریافت تعرفه های مصوب و امنیت شغلی از جمله محورهای اصلی گفتگوی این جلسه بود.

همچنین بند ۶ دستورالعمل، مربوط به نحوه دریافت و پرداخت حقوق همکاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است با توجه به ارائه چندین راهکار پیشنهادی سازمان دامپزشکی در مورد نحوه پرداخت حقوق، گزینه پرداخت از طریق صندوق رفاه نظام دامپزشکی به عنوان بهترین گزینه مورد بحث قرار گرفت.

در ادامه نقاط ضعف و قوت شرکت نظام سبز سلامت هم مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در جلسات بعدی از مدیرعامل شرکت نظام سبز سلامت در جلسات دعوت به عمل آمده و موضوعات کارشناسی تر  پیگیری گردد.

همچنین مقرر شد در جلسات آتی افراد صاحب فکر، توانمند و اجرایی مرتبط با دستورالعمل در حوزه‌ های کاری شناسایی و به دبیر خانه معرفی شود تا از نظرات کارشناسی آنها در حوزه های مختلف استفاده گردد.

در خاتمه مقرر شد اعضای حاضر در جلسه بصورت میدانی نظرات سایر همکاران شاغل در رده شغلی خود را جمع آوری و هر هفته در جلسات به سمع و نظر سایر همکاران برسانند و با جمع بندی نظرات هر حوزه بهترین روش اجرایی انتخاب و مصوب گردد.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
فقظ سرغتر موانع را برطرف نمایید خواهشا دیگه تحمل نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
1
ممنون از پیگیریها واقعا دیکه تاب و تحمل ندارین خسته شدیم از زور و بی احترامی و صد البته بی قانونی
دکترزمانی
|
United States of America
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
2
بسیارعالی.فقط از دکترسلامتی انتظار میرفت تا از انجمن صنفی مسئولین فنی ودستیاران بهداشتی استان تهران هم درجلسه دعوت بعمل میاوردند.با تعامل حداکثری ورفع کدورت ها میتوان به اهداف رسید
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
1
من نمیدونم چرا سازمان دامپزشکی برای خودش و کارمندانش ارزش قائل نیست!
چرا حقوق مسولین فنی را از شرکت ها و .. دریافت نمی کنه و خودش حقوق و مزایا را به مسئولین فنی پرداخت نمی کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
2
............... امیدوارم نظام و کانون روابطشون به سمت گشایش رود .
نظر شما
ادامه