کد خبر: ۶۴۵۶۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
حکیم مهر: عملیات اجرایی ساختمان دانشکده دامپزشکی و علوم دامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب با حضور «دکتر یوسف داودی» عضو دامپزشک کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، مراسم کلنگ‌زنی دانشکده دامپزشکی و علوم دامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار و با حضور عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

«دکتر یوسف داودی» نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه دانشگاهی گفت: شهرستان سراب به‌عنوان قطب دامپروری و دامداری کشور با وجود بیش از یک میلیون رأس دام بزرگ و کوچک، نیاز به علمی و صنعتی‌تر شدن دارد.

وی افزود: با توجه به وجود هیئت علمی توانمند گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب و رشته‌های مرتبط موجود در این واحد دانشگاهی، راه‌اندازی این دانشکده می‌تواند صنعت دامپروری شهرستان را به سمت پرورش دام به‌صورت دانش‌بنیان و با تلاش در علمی‌کردن شیوه‌های نگهداری و اصلاح نژاد و در نتیجه کسب بازده و سود بیشتر برای دامداران و صنعت دامپروری شهرستان را متحول کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب هم با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری در نقش‌پذیری دانشگاه‌ها در حل مشکلات جامعه و در راستای تحقق شعار تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها و رسالت دانشگاه در حل مشکلات منطقه‌ای و ملی ساخت این دانشگاه را متناسب با نیازهای شهرستان دانست.

«دکتر جعفر نهری‌اقدم» ابراز امیدواری کرد که خدمات این دانشکده در توسعه و علمی‌تر شدن دامپروری سراب و رفع مشکلات دامپروران منطقه و افزایش درآمد دامداران و تولید ملی مؤثر باشد.

 

منبع: روابط عمومی فرمانداری سراب

پینوشت حکیم مهر:

بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب، این دانشگاه در حال حاضر دارای دانشکده «کشاورزی و دامپزشکی» میباشد و به نظر میرسد منظور از آغاز عملیات اجرایی ساختمان دانشکده دامپزشکی و علوم دامی، تنها ساخت «ساختمان» جدید این دانشکده میباشد.

 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
دکتر داودی عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس هست نه کمسیون کشاورزی
دوره قبل عضو کمسیون کشاورزی بود
اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
1
با این کلنگ ها دارن قبر دامپزشکی رو میکنن.چرا نمی فهمید جماعت ناظر.
ما همه شدیم مثه اون فیلم ئهه 70 کانگورو هه بود به اسم اسکیپی کاری از دستمون برنمیاد فقط نگاه میکنیم به قبر خود و می گوییم ثه ثه ثه ثه با ضمه!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
1
لااقل،یجورباشه که به هردانشکده یه دانشجوبرسه..؛چه خبره بابا..؟به کجاچنین شتابان؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
2
دکتر داوودی نماینده دامپزشک اهل سراب خودش داره کلنگ افزایش دامپزشک بیکار رو تو شهر خودش میزنه! ما رو باش که چشم انتظار ایشون بودیم برای کمک به حل مشکلات دامپزشکی
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
1
1
تبریک میگم. بسیار عالی. خیلی خوبه اینجور کار میکنند. خدا کمکتون کنه. توجهی به حکیم مهر و خوانندگانش نکنید
نظر شما
ادامه