کد خبر: ۶۴۵۶۲

جلسه کمیته هماهنگی دستورالعمل اجرائی ماده 19 در دامپزشکی مازندران برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی مازندران، اولین جلسه کمیته هماهنگی دستورالعمل اجرائی ماده 19 استان مازندران با حضور «دکتر محمد حسن گلپایگانی» مدیر کل دامپزشکی استان مازندران، «دکتر عاطفی نژاد» معاون سلامت و تنی چند از مدیران ستادی  دامپزشکی مازندران و سایر اعضای بخش خصوصی کمیته شامل رئیس شورای نظام دامپزشکی استان و مدیرانی از انجمن کارفرمایان تشکل ها، انجمن مسئولین فنی بهداشتی، و رئیس اداره روابط کار اداره کل تعاون استان در دامپزشکی مازندران تشکیل شد.

دکتر گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی استان مازندران شرایط موجود در استان را در زمینه فعالیت مسئولین فنی بهداشتی تشریح کرد و به 3 روش برای قطع ارتباط مالی پیشنهاد شده در دستورالعمل اجرائی ماده 19 اشاره داشته و از حاضرین برای انتخاب روش مناسب نظرخواهی نمود.

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران از تشکیل اکیپ مشترک به منظور ارزیابی عملکرد مسئولین فنی بهداشتی واحدهای تحت پوشش دامپزشکی متشکل از کارشناسان ادارات دامپزشکی شهرستان ها، نظام دامپزشکی و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد.

در ادامه این جلسه اعضای این کمیته هر یک به بحث و بررسی پیرامون قراردادهای منعقد شده فی مابین کارفرما و مسئولین فنی بهداشتی و نحوه پرداخت در شرایط خاص کرونائی پرداختند.

در این جلسه مقرر گردید صندوق مشترک انجمن کارفرمایی و انجمن مسئولین فنی بهداشتی با حضور تشکل های بخش خصوصی فعال در استان تشکیل گردد.

 

نظر شما
ادامه