کد خبر: ۶۴۵۶۱

عصر روز یکشنبه 9 خرداد ماه 1400 دکتر گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی استان مازندران با حضور در دفتر ارتباط مردمی منصور علی زارعی نماینده مردم شریف شهرستانهای ساری و میاندورود در خانه ملت و رئیس فراکسیون امنیت غذایی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی مازندران، گلپایگانی در این دیدار راهکارهای افزایش امنیت غذایی و خدمات رسانی بهتر به بهره برداران را برای ارتقای جایگاه دامپزشکی تشریح و خواستار حمایت همه جانبه نماینده مردم در خانه ملت برای تحقق این مهم شد.

وی تاکید کرد: برای افزایش بهره‌وری از عوامل تولیدات دامی باید در زمینه بهبود فرآیند تولید محصول نهایی سالم و بهداشتی با نظارت بهداشتی دامپزشکی  به صورت منسجم و هماهنگ برنامه‌ریزی و اقدام گردد.

زارعی ضمن قدردانی از عملکرد پیشگیرانه دامپزشکی برای مقابله با بروز و انتشار بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان مسئله امنیت غذایی را حائز اهمیت خواند و افزود: ایمنی غذایی یعنی اطمینان از اینکه غذایی که مردم جامعه استفاده می‌کنند به‌طور کامل سالم و فاقد هرگونه آلودگی باشد و از آنجائیکه اکثر مواد اولیه غذای مصرفی مردم منشاء دامی دارد نقش موثر دامپزشکی در تامین سلامت مواد غذایی بیشتر حس می شود.

در این دیدار مدیر کل دامپزشکی استان مازندران گزارشی از اقدامات انجام یافته توسط دامپزشکی را ارائه نمود.

 

نظر شما
ادامه