کد خبر: ۶۴۵۳۳

«دکتر تبرایی» کارشناس خبره دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی به همراه «دکتر حاجیلو» معاون دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور سازمان دامپزشکی از باغ پرندگان استان قم بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، «دکتر تبرایی» در این خصوص گفت: با توجه به اهداف سازمان دامپزشکی کشور به منظور حفظ سلامت جامعه و ارتقا، امنیت غذایی عمومی، و همچنین پیشگیری از بروز بیماریهای طیور نظارت های بهداشتی بر عملکرد باغ پرندگان از وظایف حاکمیتی دامپزشکی می باشد.

بازرس اعزامی دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی سازمان دامپزشکی کشور در جریان این بازدید گفت: هدف از این بازدید پگیری اجرای مصوبات ممیزی های باغ پرندگان  و رفع نواقص مطرح شده توسط اداره کل دامپزشکی استان قم می باشد که پس از انجام بازدید و تبادل نظر با کارشناسان استان و شنیدن موارد مدنظر مدیریت باغ پرندگان و بهره بردار آن، جمع بندی نهایی در قالب تهیه صورتجلسه انجام شد.

اهم مفاد صورتجلسه شامل اصلاح برخی نواقص و ایجاد و فراهم نمودن شرایط لازم در راستای ایجاد قرنطینه و امنیت زیستی مناسب در این محل موجود می باشد که در ادامه منجر به صدور پروانه بهره برداری بهداشتی توسط اداره کل دامپزشکی می شود، لذا مقرر شد مدیریت باغ پرندگان اقدامات لازم را براساس صورتجلسه تنظیمی انجام دهد.

 

نظر شما
ادامه