کد خبر: ۶۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
امروز بعد از مدتها فرصتی دست داد تا به سایت اداره کل دامپزشکی استان تهران نظری بیندازم. در گالری عکس این اداره، از تشدید نظارت بر مواد غذایی در ماه مبارک رمضان ( که من یکی که حتی نظارت معمول را هم ندیدم، چه رسد به تشدید نظارت!!) خبر داده بود. با خودم گفتم سری به عکس ها بزنم حتما برای نمایش اقتدار دامپزشکی و نقش آن در امنیت غذایی برای عوام الناس هم که شده، عکس چندین خودروی شاسی بلند به رنگ سفید(از همانها که اکیپ های بازرسی وزارت بهداشت دارند!!)و تعدادی دامپزشک با روپوش سفید را برای مردم انداخته اند. وقتی عکس ها باز شد احساس کردم فضای یکی از پایانه های تاکسیرانی است!! که رئیس کل سازمان تاکسیرانی می خواهد خبر خوش سزیع رسیدن به مقصد را برای صرف افطار به مردم شریف کشور بدهد!!

چند تاکسی نارنجی که چند نفر که لباس غیر فرم پوشیده اند و معلوم نیست مسافرند؟ راننده اند؟ دامپزشکند؟ تماشگرنما هستند؟!! هم در کنار این تاکسی ها ایستاده اند. البته پشت فرمان هم چند نفری نشسته اند که باز هم معلوم نیست راننده نما هستند یا دامپزشک نما؟!!

نحوه نوشتن "طرح کنترل...." هم دیدنی تر است. انگار قحطی پارچه نویسی و غیره آمده!! یک جمله کوتاه را روی ۱۰ تکه کاغذ کج و کوله نوشته اند و به زور و ضرب چسب روی شیشه ها چسبانده اند!!

تاکسی ها هم که دیدنی تر هستند. یکی خط نارنجی دارد، یکی خط آبی دارد،یکی هم اصلا خط ندارد!!  و تعدادشان هم که غوغا می کند، فقط ۴ تا تاکسی!! یعنی اگر هر کدام از این ها همت کنند و روزی ۳۰ محل را بازدید کنند(که بعید است وقت کنند، با توجه به آغاز کار ادارات در ساعت ۹ و اتمام کار در ساعت ۱۴ ) احتمالا ۴۰ ماه رمضان نیاز است تا کل اماکن تولید و عرضه فراورده های دامی تهران توسط این چهار اکیپ بازدید شود.

ضمنا تا آنجا که می دانم رئیس تاکسیرانی بارها اعلام کرده که تاکسی ها حق ندارند به صورت دربستی برای ادارات کار کنند؛ لابد مسولان دامپزشکی تهران، آن دنیا جواب مسافران در راه مانده را که تاکسیشان در روزهای ماه رمضان دربست شده، خواهند داد. 

خداوند به حق این شبهای عزیز به مدیران دامپزشکی تهران کمی، فقط کمی درایت و به هم میهنان صبور نیز صبر بیشتر عنایت بفرماید تا ببینند و دم بر نیاورند!!     آمین یا رب العالمین!!

ضمنا برای دیدن عکس ها می توانید به پرتال اداره کل دامپزشکی استان تهران مراجعه کنید. 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۵
0
0
ممنون كه اين مطلب را توي حكيم مهر گذاشتيد، شايد آقايان دامپزشكي تهران كمي شرمنده شوند و براي دوره هاي بعد بهتر عمل كنند. ضمنا پلاك جنگي آويزان به آينه راننده تاكسي هم ديگه آخر سوژه است؛ احتمالا در موقع بازرسي، از موانع مين هم عبور مي كنند!!
روز خوش
احمد
|
-
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۴
0
0
فقط میتونم بگم متاسفم سازمان دامپزشکی با این همه ادعا
دکتردانشوران
|
-
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
0
0
باسلام
خسته نباشید
بهتر است بجای این حرفها دوستان فرهنگ سازی بکنند .
واقعا دیگر وقت آن رسیده با واقعیتها حرکت کنیم ، چون امکان وتوان دوایر دولتی ودامپزشکی ادارات کل درحدی نیست که بتوانند مرتب بر تمام مراکز عرضه ، توزیع وتولید نظارت کنند بلکه باید مصرف کننده ها با فرهنگ درست خریدن ودرست مصرف کردن و استفاده از فرآورده های بسته بندی شده وبا هویت عادت کنند وموارد خلاف را برای پیگیری های بعدی به دوایر دولتی موکول کنند .
شایان ذکر اینکه بدون استفاده از توان ونیروی پتوان بخش خصوصی موضوع نظارت با مشکل مواجه خواهد شد.
با آرزوی قبولی نذورات مسلمان کشورمان وهمچنین با تبریک عید قربان به تمام هموظنان .
VET
|
-
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
0
0
مسئولین سازمان .................................... الان بالا نشستند فکر می کنند عجب کار زیبایی کرده اند ممکن است سال دیگر به جای تاکسی ...... ببینید تعجب نکنید برخی ...........
نظر شما
ادامه