کد خبر: ۶۴۴۸۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

سازمان دامپزشکی ارتباط بسیار نزدیکی با دانشگاه علوم پزشکی دارد و بیماری های مشترک بین انسان و دام مانندCCHF ، بروسلوزو آنفولانزای پرندگان و... هنوز هم جزء بیمارهای مهم در حوزه سلامت انسان می باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر حسین حیدری» مدیر کل دامپزشکی استان همراه با «دکتر صیاد غلامی» رییس اداره تشخیص و درمان این اداره کل با «پروفسور محمود رضا مرادی» رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، «دکتر امید عبدی» مشاور و رییس دفتر و «مهدی محمدی» رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دیدار نمودند.

در این دیدار که در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، دکترحسین حیدری ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان به ویژه در شرایط کرونایی کشور، به تشریح وظایف و مسئولیت های حوزه دامپزشکی پرداخت و سازمان دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی را همسنگران حوزه سلامت معرفی نمود.

حیدری افزود: با توجه به نیاز ارایه خدمت به صورت حضوری در روستاهای مختلف که به صورت خانه به خانه و مستقیم با دام و دامدار می باشد، از رییس دانشگاه علوم پزشکی درخواست نمود، جهت قطع زنجیره کرونا و بالا بردن میزان خدمت ارائه شده به بهره داران، سهمیه واکسن کرونا در اختیار پرسنل دامپزشکی قرار گیرد.

محمود رضا مرادی نیز ضمن خیر مقدم عنوان داشت: سازمان دامپزشکی ارتباط بسیار نزدیکی با دانشگاه علوم پزشکی دارد و بیماری های مشترک بین انسان و دام مانندCCHF ، بروسلوزو آنفولانزای پرندگان و... هنوز هم جزء بیمارهای مهم در حوزه سلامت انسان می باشد، که حل این موضوع مشارکت و هماهنگی بیشتر سازمان دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی را می طلبد.

در پایان مرادی ضمن تاکید بر پیگیری واکسیناسیون کارکنان دامپزشکی بخش دولتی و خصوصی استان در سطح ستاد ملی مبارزه با کرونا، ابراز امیدواری کرد که با واکسیناسیون همکاران دامپزشکی و آحاد مختلف جامعه به زودی شاهد کاهش سرعت انتقال این ویروس باشیم.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار
|
United States of America
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
0
0
تا ببینیم واقعا انجام میشه
كرمي
|
Germany
|
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
0
0
به نماينده ميگفتيم انجام شده بودا بعيده دانشگاه علوم پزشكي زير بار بره
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
0
0
بازم خدا رو شکر بخش خصوصی رو فراموش نکردن
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
0
بعیده. ستاد ملی کرونا مخالفت میکنه. دامپزشکی در گروه مشاغل مهم جامعه طبقه بندی نشده
نظر شما
ادامه