کد خبر: ۶۴۴۵۳

حکیم مهر: دومین جلسه هم اندیشی در خصوص ماده ۱۹ آیین نامه نظارت بهداشتی در استان تهران با حضور مدیرکل دامپزشکی، معاون سلامت و رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی استان تهران و همچنین رئیس و معاون نظام دامپزشکی استان در محل اداره کل دامپزشکی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، در جلسه ظهر امروز، با توجه به اهتمام ویژه مدیرکل دامپزشکی استان تهران به این آیین نامه و راهکارهای اجرایی آن در راستای ویرایش پنجم دستورالعمل مورد بررسی قرار گرفت.

طی این جلسه «دکتر رامین سلامتی»، رئیس نظام دامپزشکی استان تهران گزارشی از روند تصویب آیین نامه نظارت بهداشتی و روند اجرای آیین نامه از سال ۸۸ تاکنون ارایه داد. وی همچنین از روند تشکیل نظام سبز سلامت و صندوق تعاون رفاه مطالبی عنوان نمود.

گفتنی است در گذشته تمامی دامپزشکان شاغل در استان تهران تقریبا طبق تعرفه، حقوق دریافت کرده اند اما در راستای اعمال نظارت بهینه و بهداشتی در این جلسه تاکید شد طی جلسات آینده با رایزنی های بیشتر و درنظر گرفتن نقاط مثبت و منفی و بررسی مخاطرات و چالش های هر دسته، یکی از سه راه موجود در ویرایش پنجم برای استان انتخاب شود.

رییس نظام دامپزشکی استان تهران در این خصوص گفت: با توجه به اینکه اداره کل دامپزشکی استان تهران در همه زمینه ها پیشرو بوده و همیشه در راستای حفظ و حمایت مسئولین فنی بهداشتی گام برداشته است، امید است در خصوص امر نظارت بهداشتی نیز مانند سایر موارد پیش قدم و استوار باشد. با توجه به اعتماد بالایی که بهره برداران به عملکرد سالم و شفاف اداره کل داشته و شخصیت و حسن برخورد آقای دکتر بابایی نیز مزید این امر است، قطعا کارفرمایان با اداره کل دامپزشکی و نظام دامپزشکی استان تهران همانند گذشته همکاری خواهند نمود.

وی تصریح کرد: استان تهران با توجه به داشتن بیش از هزار نفر مسئول فنی بهداشتی، جایگاه خاصی در این زمینه دارد.

همچنین دکتر سلامتی آمادگی نظام دامپزشکی استان تهران برای شروع همه جانبه این طرح و انجام تمامی تعاملات لازم با اداره کل را اعلام نمود.

گفتنی است مقرر شد زین پس جلسات هفتگی تا حصول نتیجه کامل برگزار شود.

 
نظر شما
ادامه