کد خبر: ۶۴۴۲۷

به منظور رصد و پایش نهاده های دامی، اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اقدام به تشدید نظارت بر کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور در قالب گشت مشترک با اداره تعزیرات حکومتی نموده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر تورج کرمیان» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: به منظور رصد و پایش نهاده های دامی، اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اقدام به تشدید نظارت بر کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور در قالب گشت مشترک با اداره تعزیرات حکومتی نموده است.

وی در ادامه خاطر نشان شد: در حین بازدید از یک کارخانه تولیدخوراک دام و طیور شهرستان، در حدود ۲۰ تن پودر آجر،۲۰ تن بنتونیت و ۷۵ گالن ۲۰ لیتری روغن اسید چرب و... که بصورت غیرمجاز در تولیدات این کارخانه استفاده می شد، (بخصوص در تولید سویای تقلبی) کشف و بعداز هماهنگی با دستور قاضی محترم شعبه ۵ تعزیرات حکومتی واحد مذکور پلمپ گردید و پرونده جهت تکمیل شدن به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: ضمن تشکر از ادارات تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و  اداره صمت که همکاری صمیمانه ای در اجرای طرح با این اداره داشته اند، این اطمینان را به همشهریان عزیز می دهیم که اداره دامپزشکی با تمام توان در حفظ بهداشت و سلامت عمومی جامعه گام برداشته و با افراد خاطی برابر قانون، برخورد جدی خواهد داشت.

در پایان کرمیان افزود: از همشهریان عزیز تقاضا دارم گوشت و مرغ مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه نمایند و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی  ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با ما درمیان بگذارند.

 

نظر شما
ادامه