کد خبر: ۶۴۲۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

دوشنبه 20 اردیبهشت ماه «دکتر توکلی» مدیرکل دامپزشکی استان البرز به همراه «مهندس مومنی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر جمالی» معاون سلامت، «مهندس حاجی حسنی» رییس اداره امور مالی با «دکتر کیاکجوری» قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی و «دکتر سرشاد» مشاور و رئیس ستاد هماهنگی معاونت توسعه مدیریت و منابع دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، این نشست در راستای پیگیری های گذشته در خصوص واگذاری و اختصاص زمین مناسب از اراضی وزارت جهاد کشاورزی به منظور احداث ساختمان جدید اداره کل دامپزشکی استان البرز صورت گرفت.

در این جلسه دکتر توکلی ضمن اشاره به مصوبات جلسات قبلی اظهار داشت: در ماه های گذشته جلسات متعددی در وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و اداره کل دامپزشکی استان در خصوص طرح موضوع مشکلات و نیاز دامپزشکی استان البرز به احداث ساختمان جدید تشکیل شده است که علیرغم نگاه مثبت مسئولین وزارت جهاد کشاورزی و موافقت در این زمینه، روند کار در مرحله نهایی این واگذاری متوقف شده است.

«دکتر کیاکجوری» قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی ضمن استماع گزارش و روند گردش کار در جلسات گذشته، برای پیگیری موضوع و دستور اقدامات لازم قول مساعد همکاری داد.

لازم به ذکر است «دکتر ماکنعلی» رییس سازمان دامپزشکی کشور نیز به صورت تلفنی با «دکتر شجری» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی پیرامون این موضوع گفتگو کرد و پیگیری های لازم در این خصوص را بعمل آورد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
3
عنوان خبر با متن تفاوت دارد در هیچ جای خبر نگفتند که به البرز زمین اختصاص داده شده فقط قولهای بی اساس وزارتی ها به دامپزشکی هست و بس
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
1
0
جای فعلی که هستند مگه مشکلش چیه که دنبال جای بزرگتر هستند.
نظر شما
ادامه