کد خبر: ۶۴۱۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

«دکتر هاجر چنارانی» نماینده مردم شریف نیشابور، زبرخان و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور حضور یافت و ضمن بررسی مشکلات با کارکنان این شبکه دیدار نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور، «دکتر سلیمانی» رئیس شبکه دامپزشکی در این جلسه ضمن خیر مقدم و تبریک روز معلم به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، از حمایتها و پیگیریهای وی برای طرح تسری کارکنان دامپزشکی و تامین واکسنهای دامی تشکر کرد و گفت: پرسنل دامپزشکی همواره در صف اول مبارزه با بیماریهای دامی و بیماریهای مشترک بین انسان و دام قرار دارند، به طوری که تا کنون چند تن از آنها به بیماری تب مالت مبتلا شدهاند و حتی در اوج شیوع بیماری کوووید-19 نیز عملیات واکسیناسیون دامها را انجام دادهاند ولی متاسفانه اعتبارات و امکانات دامپزشکی متناسب با فعالیتهای آن نیست و بایستی از طرف دولتمردان و مجلس شورای اسلامی چارهای اندیشیده شود.

 «دکتر صدیقی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان زبرخان نیز گفت: برای پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و دام بایستی از اعتبارات سلامت به دامپزشکی اختصاص یابد.

 «دکتر هاجر چنارانی» در این جلسه گفت: برای اختصاص اعتبارات و امکانات بیشتر به دامپزشکی، باید فعالیتهای فنی دامپزشکی برای نمایندههای مردم در مجلس شورای اسلامی توضیح داده شود و آنان در جریان این عملکردها قرار گیرند و بسیاری از نمایندههای مجلس ممکن است از فعالیتهای پیشگیرانه دامپزشکی اطلاعی نداشته باشند؛ به این جهت لازم است ارتباط بین نمایندهها و دامپزشکی بیشتر باشد.

در این جلسه دکتر چنارانی با مقامات ارشد سازمان دامپزشکی در ارتباط با اختصاص تجهیزات فنی و سموم ضد انگلی بصورت تلفنی صحبت نمود.

در پایان دکتر سلیمانی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور به پاس زحمات و پیگیری‌های خانم چنارانی برای طرح تسری کارکنان دامپزشکی و تامین واکسنهای دامی، با اهداء لوح سپاس از ایشان تقدیر نمود.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
5
دکتر سلیمانی جان انشالا تا اتمام کار ،دست نکشید خداقوت.هنوز شروعه
ناشناس
|
Turkiye
|
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
1
خیر ببینه ایشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
2
تسری؟!
کی داده؟ کی گرفته؟

فعلا چند کلمه رو کاغذه و تو این وانفسای دولت معلوم نیست ریالی بدهند یا نه!
فقط این تقدیر و تشکر ها هست111
نظر شما
ادامه