کد خبر: ۶۴۱۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

دکتر شمسی پور به سمت رئیس اداره بهداشت و مراقبت از بیماریهای دامی اداره کل دامپزشکی مازندران منصوب شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان مازندران، دکتر گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی مازندران طی حکمی «دکتر علی اصغر شمسی پور» را به ریاست  اداره بهداشت و مراقبت از بیماریهای دامی دامپزشکی مازندران منصوب کرد.

در آئین تکریم و معارفه دکتر شمسی پور که صبح روز پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه 1400 در سالن جلسات دامپزشکی استان با حضور مدیر کل ، معاون سلامت و نمایندگانی از دفتر نمایندگی ولی فقیه و کارکنان این اداره برگزار شد، دکتر عاطفی نژاد معاون سلامت دامپزشکی استان از خدمات دکتر مهدی حسن پور که پیش از این عهده دار سرپرستی این اداره بود تجلیل کرد.

مدیر کل دامپزشکی مازندران در این حکم آورده است:

جناب آقای دکتر علی اصغر شمسی  پور

نظر به سوابق، تجارب و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به عنوان رئیس اداره بهداشت و مراقبت از بیماریهای دامی دامپزشکی مازندران منصوب می شوید امید است با اتکال به خداوند متعال در چارچوب وظایف مصوب، در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی همکاران محترم و انجام سایر امور محوله و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

دکتر محمد حسن گلپایگانی

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران

گفتنی است شمسی پور ریاست ادارات دامپزشکی نوشهر ، نور و معاون فنی دامپزشکی مازندران را در کارنامه خدمتی خود دارد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
4
1
مرد بزرگ ودوستداشتنی دامپزشکی مازندران که هرجا خدمت کرده علاوه بر دانش فنی سجایای اخلاقیشون زبانزد بوده دست مریزاد داری دکتر گلپای عزیز آرزوی موفقیت روزافزون... خیلی کارداری تا این ویرانه رو آباد کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
4
دکتر شمسی پور عزیز شایستگی رفتاری ، مدیریت مسایل فنی و حرفه ای شما پسندیده و بسیار آموزنده است ، برای شما آرزوی نشستن بر مسند صلاحیت و توانمندی میکنیم ، زیرا در حین رفتار و مدیریت بحران ، در مرز تعادل اصول فنی دامپزشکی و اخلاقیات همواره به شایستگی درخشیدید ، خوش بود گر محک تجربه آید به میان / تا سیه روی شود هر که در او غش باشد ..
کلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
2
دکتر شمس پور یکی از نیروهای پرتلاش و اخلاق مدار می باشد که انتصاب ایشان را تبریک عرض کرده و ارزوی موفیت و سربلندی برای ایشان در پست جدیدی دارم
نظر شما
ادامه