کد خبر: ۶۴۰۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

«دکتر عباس گنجی» رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور استفاده از پتانسیل و خدمات بخش غیردولتی و در راستای سیاست های تمرکززدایی و تقویت بخش غیردولتی و بر اساس بررسی ها و راستی آزمایی های انجام شده، دو آزمایشگاه «کیمیاپژوه البرز» و آزمایشگاه «شیرخشک نوزاد پگاه» به عنوان آزمایشگاه همکار دامپزشکی استان انتخاب شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، وی افزود: با هماهنگی های بعمل آمده نمونه های اخذ شده توسط کارشناسان شبکه های دامپزشکی از طریق سامانه لیمز به این آزمایشگاهها ارسال می شود تا آزمایشات میکروبی، شیمیایی، مواد غذایی، شیر و لبنیات، مالاشیت گرین و فلزات سنگین بر روی آنها انجام گردد.

دکتر گنجی همچنین گفت: در سال گذشته در مجموع 1820 مورد آزمایش در آزمایشگاههای بخش غیر دولتی و آزمایشگاههای همکار انجام شده است. وی اظهار امیدواری کرد با شروع بکار آزمایشگاههای همکار این اداره کل بتواند سطح نمونه برداری و آزمایشات خود را در جهت تأمین سلامت عمومی جامعه افزایش دهد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
2
اقای دکتر وصعیت بخش خصوصی شهرستان تاسف اور است، مسیولین مراکز مایه کوب حضور ندارند کار به منشی فاقد سواد علمی واگذار شده و خرید و فروش واکسن رواج دارد، واکسیناسیون طبور توسط افرادی خاص که در جریان هستیدصورت میپذیرد، درمانگاه در محل کار خود حضور ندارند و دفتری هم گاها ندارند و ادرس دروغین ثبت شده، نقل و انتقال دارو واکسن و غیره هیچ گونه حساب کتابی ندارد و...
نظر شما
ادامه