کد خبر: ۶۴۰۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

دادستانی لس آنجلس روز پنجشنبه ۲۹ آوریل، از بازداشت پنج نفر به اتهام اقدام به قتل، سرقت و سایر جرائم مربوط به ربودن ۲ سگ ‌«لیدی گاگا»، ستاره موسیقی آمریکایی که در ماه فوریه با تیراندازی به نگهبان آن سگ‎‌ها اتفاق افتاد، خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از قلم، پلیس لس‌آنجلس نیز در بیانیه‌اى ‌جداگانه‌ اعلام کرد، از پنج بازداشت شده، چهار نفر از اعضای شناخته شده یک باند معروف بودند. متهم پنجم زنی است که سگ‌های سرقت شده را نگهداری می‌کرد.

البته این زن گزارش داده بود که سگ‌ها را پیدا کرده و می‌خواهد آنها را برگرداند اما دادگاه او را به نگهداشتن اشیاء سرقت شده متهم کرد. این دو سگ دو روز پس از سرقت در هالیوود، برگردانده شدند. دو سگ «لیدی گاگا» که از سگ‌های گرانقیمت «بولداگ» فرانسوی هستند، در ماه فوریه توسط ۴ سارق مسلح، با شلیک به نگهبان سگ‌ها و قتل او، ربوده شدند.

اما دو روز پس از پیشنهاد پاداش ۵۰۰ هزار دلارى از سوی لیدی گاگا برای کسی که سگ‌های او را برگرداند، این دو سگ توسط زنی که ادعا می‌کرد آنها را پیدا کرده است، برگردانده شدند. با ادامه تحقیقات پلیس، عاملان سرقت بازداشت شدند. پلیس لس‌آنجلس گفت: محققان بر این باورند که متهمان با انگیزه دزدی و به خاطر قیمت بالای این سگ‌ها نگهبان را هدف قرار دادند و با لیدی گاگا خصومت شخصی نداشته‌اند. گفتنی است که هنگام وقوع سرقت، لیدی گاگا در رم، مشغول فعالیت‌های هنری بود.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Mohsen
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
1
سگش نیم میلیون دلاره خودش ببین چقدر آب میخوره
نظر شما
ادامه