کد خبر: ۶۳۸۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان از کشف 3350 عدد انواع داروهای دامی قاچاق و غیرمجاز در اول اردیبهشت 1400 در یکی از شهرستان های مرزی استان خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر مجتبی ورمقانی» اظهار داشت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با پدیده شوم قاچاق و در اجرای طرح رصد و پایش دارو و واکسن، یک انبار بزرگ داروهای دامی قاچاق و فاقد مجوز، روز چهارشنبه مورخه اول اردیبهشت ماه سال جاری، پس از 3 روز تلاش شبانه روزی و پیگیری مداوم  بازرسان اداره کل دامپزشکی کردستان و همکاری بسیار خوب عوامل انتظامی، اطلاعاتی و قضایی در حاشیه نوار مرزی استان شناسایی و کشف شد.

دکتر ورمقانی بیان داشت: در این عملیات موفق که جهت حمایت از مردم و به خصوص دامداران و مرغداران انجام شد، بالغ بر 3350 عدد دارو در چند قلم ازانواع داروهای دامی قاچاق، در این انبار کشف و ضبط شد.

مدیر کل دامپزشکی استان کردستان ادامه داد: طبق نظر کارشناسان دامپزشکی ارزش تقریبی این میزان داروی کشف شده بالغ بر پانزده میلیارد ریال برآورد شده است و یک نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دکتر دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
7
2
حیف این داروها !!!
همکار سازمان
|
United States of America
|
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
4
11
سلام و خسته نباشید
مدیرکل جدی و توانمند دکتر ورمقاتی عزیز
امیدوارم بعضی از مدیران استان های مرزی مثل .............. و... هم ایشان را الگو قرار دهند و در ادارات تشخیص و درمان از نیروهای توانمند استفاده کنند تا قضیه داروهای قاچاق دارو و واکسن هم در این استانها جمع شود
کیوان نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
4
10
باید اقرار کرد که کشف و ضبط این حجم از داروی قاچاق، آن هم در نوار مرزی شهرستان مریوان با آن همه مخاطرات امنیتی و ژئوپلیتیکی؛ کار هرکسی نیست و دل شیر می‌خواهد و خوشبختانه در این راستا مدیرکلی وارد میدان شده که تمام این مخاطرات را با جان و دل میخرد و خود شخصاً بصورت میدانی این عملیات را فرماندهی می‌کند.

اگر تمام مسئولین رده بالا در سایر ادارات و ارگانها، همانند دکتر مجتبی ورمقانی مدیرکل دامپزشکی استان کردستان، امورات کشور را از نزدیک و بصورت میدانی رصد و پیگیری می‌نمودند؛ یقین داشته باشید تمامی مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... حل و فصل می‌شد.

جا دارد به همه عوامل دامپزشکی، انتظامی و قضایی که در این عملیات پیچیده حضور داشتند بویژه مدیرکل محترم دامپزشکی استان کردستان؛ عرض خداقوت و دست‌مریزاد داشته باشیم و توفیق و سربلندی را از ایزد منان برای این عزیزان مسئلت نمائیم.
کردستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
2
3
خواهشمندیم دستور فرمایید دارو ها را بین افراد بی بضاعت تقسیم کنند
نظر شما
ادامه