کد خبر: ۶۳۳۲۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
پیام تبریک نوروزی رئیس نظام دامپزشکی استان تهران:
رئیس شورای نظام دامپزشکی استان تهران به مناسبت عید نوروز و آغاز فصل بهار، این عید باستانی را به جامعه بزرگ دامپزشکی، به ویژه اعضای محترم نظام دامپزشکی استان تهران تبریک گفت ...
 

حکیم مهر: رئیس شورای نظام دامپزشکی استان تهران به مناسبت عید نوروز و آغاز فصل بهار، این عید باستانی را به جامعه بزرگ دامپزشکی، به ویژه اعضای محترم نظام دامپزشکی استان تهران تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، متن کامل پیام تبریک بدین شرح است:

بسمه تعالی

نوروز، صحیفه‌ای ملون از سرزندگی و طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان، ایران است که از نیاکان پاک ضمیرمان به یادگار مانده و همه را به نوشدن و نواندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگار از برای تجدید حیات دعوت می‌کند و به عنوان کهن‌ترین سلسله پیوند آیین و سنن گذشته با حال است.

سالی که گذشت برای نظام دامپزشکی استان تهران سالی بزرگ و پربار بود. با همت و تلاش اعضای محترم شورای دور چهارم، توسط تعاونی مسکن کارکنان نظام، ساختمانی شکیل و در شان جامعه شریف دامپزشکی خریداری شد و به کوشش اعضای شورا تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است در سالی که گذشت طرح بکارگیری مسئولین فنی بهداشتی در واحدهای پرورشی با همکاری سازمان دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان رقم خورد و مقرر شد استان تهران نسبت به تدوین طرح پیشنهادی عملیاتی و کارآمد در خصوص اجرای بهینه ماده 19 آئین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی اقدام کرده آن را به سازمان دامپزشکی کشور ارائه نموده تا در صورت تایید طرح نهایی، به صورت پایلوت در استان تهران مورد اجرا قرار گیرد. هر چند امید داشتیم در سال ۱۳۹۹ بتوانیم بحث مسئولین فنی و اجرای ماده ۱۹ آئین نامه بهداشتی را جامه عمل بپوشانیم اما انشالله در سال آینده مبحث مذکور را با پوشش بسیار بالا به نتیجه خواهیم رساند.

 همچنین موضوع تعرفه‌های حق مشاوره احداث بهداشتی دامداری، هزینه طراحی نقشه جانمایی بهداشتی و نظارت بر انطباق نقشه جانمایی بهداشتی با موقعیت جغرافیایی محل اجرای طرح و ثبت گمانه‌های تاسیساتی در دستور کار قرار گرفت.

از جمله دیگر کارهای صورت گرفته در سالی که گذشت، اقدام برای متحدالشکل شدن شناسنامه حیوانات خانگی در مراکز درمانی دامپزشکی تهران بود که به همت نظام دامپزشکی استان و به استناد مصوبات جلسات دور چهارم شورای نظام در جهت کنترل درمانگران غیرمجاز و ساماندهی شناسنامه حیوانات خانگی طراحی و چاپ شناسنامه‌های متحدالشکل حیوانات مطابق با اصول بین‌المللی در دستور کار قرار گرفت.

در حالی به استقبال سال جدید می‌رویم که با وجدانی آسوده، خاطرجمع هستیم تمام همت خود را در راستای بهبودی هر چه بیشتر مشکلات جامعه دامپزشکی و ارتقای جایگاه دامپزشکان خصوصا در وزارت جهاد کشاورزی به کار بسته‌ایم.

اینجانب با آرزوی تمام شدن بیماری منحوس کرونا و صحت و سلامت برای تمامی اعضای محترم نظام، آغاز سال جدید را به جامعه بزرگ دامپزشکی تبریک عرض نموده و برای همگی سالی توام با شادکامی، موفقیت همراه با سلامتی از درگاه ایزد منان خواستارم. باشد که در شروع بهار دل‌هایمان آکنده از عطر محبت و دوستی گردد.

دکتر رامین سلامتی

رییس نظام دامپزشکی استان تهران

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
دکتر عباس فرهمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
3
سال ‌نو و نوروز به شما همکار عزیز و محترم مبارک انشاالله سلامت و شاد و موفق در کارها به پیش بروید آمین
Mehdi Nourabadi
|
United States of America
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
1
ضمن تبریک سال نو برای همکاران محترم و آقای دکتر سلامتی آرزوی سالی خوب توان با سلامتی و پیشبرد اهداف رکر شده داریم. موفق و موید باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
1
خدا کنه حداقل در مراکز بزرگ و حساس این کار صورت پذیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
1
کسی که کار کن باشه نیازی به ماده 19 و نظام سازمان دامپزشکی نداره
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
0
1
باسلام و تبریک جناب دکتر یک فکر اساسی به حال مسول فنی فروشگاهی و بازار روز ها بکنید همه در حال اتمام هستند
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
0
0
سلام و عرض تبریک لطفا حقوق و بیمه مسول فنی فروشگاه های عرضه گوشت و مرغ بررسی گردد من شب عیدی هیچی دستم را نگرفته
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
0
0
باسلام من ۵ ماه حقوق طلب دارم و قرارداد ندارم به کجا مراجعه کنم؟؟
نظر شما
ادامه