کد خبر: ۶۳۳۲۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
پیام تبریک نوروزی رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر محمدرضا صفری» رییس سازمان نظام دامپزشکی در آستانه فرا رسیدن نوروز سال ۱۴۰۰ شمسی، پیام نوروزی خطاب به خانواده دامپزشکی کشور صادر کرد ...
 

حکیم مهر: «دکتر محمدرضا صفری» رییس سازمان نظام دامپزشکی در آستانه فرا رسیدن نوروز سال 1400 شمسی، پیام نوروزی خطاب به خانواده دامپزشکی کشور صادر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، در متن این پیام آمده است:

به نام یگانه خالق هستی بخش

گشت گرداگرد مهر تابناک ایران زمین، روز نو آمد و شد شادی برون ز اندر کمین

ای تو یزدان، ای تو گرداننده‌ ی مهر و سپهر، برترینش کن برایم این زمان و این زمین

همکاران فرهیخته و ارجمند، اعضای محترم خانواده بزرگ دامپزشکی

درود و تهنیت

حلول سال نو و بهار دوباره طبیعت که از سنت و مشیت پروردگار عالمیان و استمرار آفرینش هستی‌بخش جهان نشان و حکایت دارد را صمیمانه به همه هموطنان، بویژه اعضاء و همکاران سخت کوش و خدوم نظام دامپزشکی در جای جای میهن عزیزمان ایران که از بذل‌ جان و روح‌خویش در عرصه سلامت و بهداشت عمومی جامعه دریغ نمی‌ورزند و خانواده‌های گرانقدر ایشان تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

آخرین ساعات صده چهاردهم خورشیدی را در حالی به پایان می‌رسانیم که کشور عزیزمان همچون سایر جوامع بشری، درگیر اپیدمی ناشی از ویروس منحوس کووید-19 است و حوزه بهداشت و سلامت کشور همچنان ایثارگرانه، در میدان نبرد با این بیماری در حال مبارزه‌ای سخت و طاقت‌فرسا است که به تمامی آنان خداقوت گفته، دوام توفیق، سلامتی و موفقیتشان را آرزومندم.

متأسفانه این بیماری خاطرات تلخی را برای جمع زیادی از هم‌میهنان عزیزمان از جمله اعضای خانواده بزرگ دامپزشکی برجای گذاشت، چه عزیزانی و چه گوهرهای نابی از میانمان پر کشیدند که مرور یاد و خاطراتشان هر قلبی را به درد می‌آورد.

روحشان آسمانی و نامشان ماندگار باد.

و اما سال گذشته شاهد دستآوردهای ارزشمندی در حوزه دامپزشکی بوده‌ایم که موفقیت سازمان دامپزشکی کشور در مدیریت و مهار بیماری‌های تب برفکی و آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان در سراسر این سرزمین در زمره آن است که بی‌شک نقش و حضور پر رنگ تمامی اعضای خانواده بزرگ دامپزشکی در بخش‌ های مختلف دولتی و غیردولتی در کسب آن غیر قابل انکار است.

همچنین اقدام تاریخی و تحسین برانگیز مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در دستیابی به دانش ساخت و تولید واکسن کوو پارس رازی باعث گردید پرچم دامپزشکی به شایستگی به اهتزاز درآید و موجبات فخر و ارتقاء جایگاه علمی ایران در منطقه و جهان فراهم و بارقه‌های امید برای اعتلای هرچه بیشتر خود اتکایی و خودباوری درکشور همچنان شعله‌ور نگاه داشته شود.

 آغاز قرن چهاردهم با تلاش دامپزشکان برای مهار همه‌گیری طاعون و پایان آن با حضور دانشمندان‌مان برای مهار همه گیری کووید ۱۹ گره خورده است و این حکایت نقش آفرینی ارزشمند ما در سلامت و اقتصاد و توسعه کشور است.

برگزاری آزمون بورد دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی با همه نشیب و فرازهای آن نیز بعنوان یک دستآورد ارزشمند دیگر برای بخش دامپزشکی در سال گذشته محسوب می‌شود که امید است این مهم به دانشگاه‌های دولتی نیز تسری یابد.

جا دارد به موفقیت‌های دامپزشکی در حوزه حیات وحش بویژه در بخش خصوصی نیز اشاره‌ای شود که همکاران عزیز ما به مدد تکنیک‌های نوین و جراحی‌های پیشرفته، به حیوانات آسیب دیده در حیات وحش کشور جانی دوباره بخشیده و حکایت از آینده‌ای روشن در این بخش از دامپزشکی دارد.

در حوزه فعالیت‌های سازمان نظام دامپزشکی نیز در این سال گام‌های مؤثری با هدف جلب رضایت همکاران گرامی و ارائه خدمات بیش‌تر و بهتر به مخاطبان و بهره‌برداران دامپزشکی برداشته شد که از آن جمله می‌توان به مواردی همچون آغاز دوره پنجم شورای مرکزی سازمان با تقویت حضور استان‌ها در بالاترین مرجع تصمیم‌گیری نظام دامپزشکی، صیانت از جایگاه حرفه دامپزشکی و امنیت شغلی اعضا با پیگیری اجرائی نمودن دستورالعمل پنجم ماده 19 آئین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی در ماه‌های پایانی سال99 که ان‌شاالله در سال آتی با قوت پیگیری و به ثمر خواهد نشست، ابلاغ زودتر و واقعی‌تر تعرفه‌های خدمات درمانی دامپزشکی بخش خصوصی منطبق بر شرایط حاکم بر جامعه، ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی با برگزاری مدون و مجازی دوره‌های بازآموزی و نوآموزی در سراسر کشور، تشکیل کارگروه‌های تخصصی ذیل شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی با هدف تنظیم روابط حرفه ای دامپزشکی در راستای تحقق مأموریت‌های قانونی این سازمان، فراهم نمودن زیر ساخت‌های لازم به منظور الکترونیکی نمودن فرآیندهای مربوط به صدور پروانه‌های مراکز خدمات دامپزشکی و رسیدگی به پرونده‌های هیئت‌های بدوی و عالی انتظامی و رونق تسهیلات رفاهی و خدمات تعاونی در قالب صندوق تعاون و رفاه ، تقویت، انسجام و تأثیرگذاری بیشتر انجمن‌های صنفی و ابلاغ تعرفه‌های مسئولین فنی مراکز حرفه ای دامپزشکی منجمله داروخانه‌ها و شرکت‌های دارویی توسط وزیر محترم جهاد کشاورزی اشاره نمود.

امید آنکه در سال پیش‌رو به حول و قوه الهی و پشتوانه گرم حضور و همت شما عزیزان به عنوان سرمایه‌های اصلی نظام دامپزشکی و همدلی همه‌ی بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی، علمی و دانشگاهی و انجمن‌های صنفی، فعالیت‌های تحول‌آفرین سرعت و شتاب بیشتری به خود گرفته و تلاش برای اعتلا و ارتقای نقش و جایگاه حرفه دامپزشکی با جدیت هرچه بیشتر دنبال شود.

در پایان آرزو می‌کنیم طلوع قرن جدید، صبح بیداری و پیام آور نگاه متفاوت و نوین به حقایق حرفه‌ای جدید و واقعیت پرشتاب گذران در جهان پیشرو و درک ضرورت تغییر مستمر و مفید برای همگان بویژه کسانی که مسئولیت خطیر تصمیم‌گیری برای پیشبرد اهداف دامپزشکی دارند، باشد. انشاالله

دکتر محمدرضا صفری

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دکتر عباس فرهمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
3
0
همکار محترم ریاست نظام دامپزشکی کشور احتراما سال نو ونوروز را بشما همکار گرانمایه مبارک باد انشاله در پیشبرد کارها سلامت وشاد موفق باشید آمین
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
1
................ نتونستی هیچ دانشگاهی رو منحل کنی ....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
4
دکتر صفری بزرگوار عید شما پیشاپیش مبارک
۱ .، لطفا شفافیت مالی نظام دامپزشکی استان .......... را مانند گذشته اعلام فرمایید و اینکه از مواقعی ریاست نظام استان ما ، کارمند پخش دولتی مدیریت می فرماید به بدنه نظام دامپزشکی آسیب وارد شده ، کسی را به بهانه کرونا اجازه ورود به نظام نمی دهند ، هزینه های نابجا و غیره . لطفا قانونی مصوب تمایید ریاست نظام دامپزشکی از همکاران بخش خصوصی مدیریت نمایند .
۲. در خصوص افرادی که بیکارند و یا چند سالی در خارج کشور هستند و از نظام دامپزشکی انصراف دادند ، لطفا تعداد سالهایی که نبودند و از هیچ مزایایی استفاده نکردند حق عضویت نگیرید همانند نظام مهندسی و ....
۳. در خصوص برگزاری دوره های آموزشی ، لطفا از اساتید خبره استفاده نمایید . ظاهرا نظام دامپزشکی هدفش جذب پول از افراد متقاضی می باشد و افراد فقط پول می پردازند و سرکلاس هم نمی نشینند .....فقط پول بده و امتیاز باز آموزشی را بگیر و هیچ کلاسی شرکت نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
0
سلام سی ام اسفند باید تعطیل رسمی باشه و بخش خصوصی هم تعطیل باشن ولی بعضی شبکه ها زور میگن و میگن باید بیاین حتی تعطیلات رسمی؟ مگه بخش خصوصی کاملا ازاد نیس؟ بکجا میشه شکایت کرد؟؟
پور مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
1
0
با آرزوی موفقیت برای تمامی سربازان گمنام عرصه سلامت کشور در سال آتی
سازمان نظام در مواقعی بسیار خوب و محکم عمل کرده که نشان می دهد اگر بخواهد می تواند کار کند اما در مواردی هم ضعیف عمل کرده به طوریکه آدم را نا امید می کند اما درکل به نظر بنده به دلیل ماهیت جامعی که دارد بسیار راحت تر و سبک‌تر میتواند عمل کند و مثل سازمان دامپزشکی بله قربان گو نباشد.
آینده از آن بخش خصوصی است
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
0
واقعا موسسه رازی پرچم دامپزشکی را بالا نگه داشته است
اشاره خوبی شده
دست مریزاد
نظر شما
ادامه