کد خبر: ۶۳۲۷۳

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، از شناسایی عوامل برگزار کننده، تهیه و انتشار کلیپ حیوان آزاری در یکی از روستاهای شهرستان نهاوند خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدای نهاوند، «عباس آزاد بخت» از شناسایی یک فقره پرونده مربوط به حیوان آزاری خبر داد و گفت: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ای ممنوع است و فرد خاطی طبق مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد

آزاد بخت بیان کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا و دریافت گزارشات واصله مبنی بر آزار رساندن به دو قلاده سگ که باعث جریحه دار شدن احساسات هموطنان و ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مرجع قضایی قرار گرفت.

وی افزود: طی اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، دو فرد مجرم در یکی از روستاه‌های بخش زرین دشت شهرستان نهاوند مورد شناسایی قرار گرفت و متهم دستگیر و روانه زندان گردید.

دادستان عمومی انقلاب و شهرستان نهاوند، گفت: انتشار هرگونه کلیپ که نشان دهنده کودک آزاری و دگرآزاری یا حیوان آزاری باشد، به عنوان یک فعل مجرمانه و یک عمل خلاف انسانیت تلقی شده و دستگاه قضایی در صورت مشاهده موارد مشابه با عامل یا عاملان و همچنین انتشاردهندگان این تصاویر دردناک که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی هم‌وطنان در فضای مجازی می‌شود، با جدیت برخورد خواهد کرد.

 

نظر شما
ادامه