کد خبر: ۶۳۲۰۸

ویدئویی که در آن یک سگ مبتلا به سرطان با پای خود به کلینیک دامپزشکی می رود مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که در آن یک سگ ولگرد با پای خود به کلینیک دامپزشکی در برزیل می‌رود به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این اتفاق جالب که روز شنبه رخ داد این حیوان که دارای تومور سرطانی بود به یک کلینیک حیوانات در منطقه «خوانزیرو دونورته» وارد شد.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده مشاهده می‌شود که در حالی که چند کارمند کلینیک به همراه یک مراجعه کننده در این کلینیک حضور دارند این حیوان وارد آنجا می‌شود. لحظاتی بعد یکی از کارمندان زن کلینیک به سمت حیوان رفته و او را نزد دامپزشک می‌برد. دامپزشک پس از معاینه سگ  متوجه یک تومور سرطانی در بدن آن شد و تحت شیمی درمانی قرار گرفت.

خانم «سیلوا»، دامپزشک برزیلی در این باره به یکی از رسانه‌های محلی برزیل گفت: «این سگ حالش خوب است. برایم بسیار هیجان انگیز، متفاوت و هوشمندانه بود که این حیوان با پای خود به کلینیک آمد. هیچ دردی نداشت. این حیوان خونریزی و هیچ نشانه‌ای از درد ندارد. به اولین جلسه شیمی درمانی واکنش خوبی نشان داد و ما باید بررسی کنیم که چند جلسه باید شیمی درمانی روی این حیوان صورت گیرد.»

گفتنی است؛ در حال حاضر این سگ توسط خانم سیلوا نگهداری می‌شود تا فرد مناسبی برای سرپرستی آن پیدا شود. تاکنون بیش از ۷۱۳ دلار برای تامین هزینه‌های درمان و نگهداری این سگ جمع آوری شده است.

 

نظر شما
ادامه