کد خبر: ۶۳۱۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

پانزدهمین جلسه شورای نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی صبح روز چهاردهم اسفند در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان با حضور اعضای شورای نظام استان، معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان دکتر رشتی باف، ریاست موسسه واکسن سرم سازی رازی (شعبه شمال شرق کشور) دکتر فرزین و دو نفر از اعضای علی البدل شورا نظام استان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از نظام دامپزشکی خراسان رضوی، در این جلسه شورای نظام دامپزشکی استان میزبان «دکتر هاجر چنارانی» نماینده مردم شریف شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی بود.

در ابتدای جلسه کتر قنبری ریاست نظام استان ضمن عرض خدا قوت و خیر مقدم به همکاران و مهمانان حاضر در جلسه، حضور دکتر چنارانی نماینده مجلس شورای اسلامی را فرصتی در جهت پیگیری مسائل مربوط به دامپزشکی استان و کشور برشمرد و بر ارتباط موثر با ایشان و سایر نمایندگان محترم تاکید کرد.

وی همچنین با برشمردن ضرورت ماموریت و نقش مؤثر دامپزشکی در جهش تولید و ارتقاء استانداردهای آن برای صادرات، بهداشت و سلامت جامعه و پیشگیری از بیماری‌های نو ظهور و هزینه‌های آن و گرفتن سهم دامپزشکی از بودجه سلامت و چالش‌های پیش روی اجرای ضوابط دامپزشکی مطالبی را بیان کردند.

سپس دکتر رشتی‌باف معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان ضمن اشاره به کنترل بیماری آنفلوانزای فوق حاد طیور در استان و اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته در این خصوص، بر پیگیری تسری فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان دامپزشکی نیز تاکید کرد.

در ادامه دکتر چنارانی ضمن عرض خسته نباشید به تمامی همکاران دامپزشکی استان، با توجه به شناخت ایشان، نکاتی در ارتباط با بهبود شرایط حرفه ای دامپزشکی و پیگیری مسائل مربوط را عنوان کرد.

سپس هرکدام از اعضا محترم شورا و مهمانان جلسه به بیان نقطه نظراتی در ارتباط با بخشهای مختلف حرفه ای دامپزشکی و مشکلات پیشرو و راهکارهای رفع آنها پرداختند.

مسائل مطرح شده عبارت بود از:

- گزارش پروژه ساختمان نظام دامپزشکی  استان

- گزارش کمیته های دارویی، آموزش، روابط حرفه‌ای و کسب و کار، رفاهی و دامپزشکی حیوانات خانگی

- گزارش کارگروه موضوع ماده ۵

- تشکیل کارگروه پروژه ساختمان نظام دامپزشکی استان

مصوبات جلسه شامل موارد زیر بود:

- به پیشنهاد حاضرین در جلسه، مقرر گردید از مشارکت حامیان مالی جهت تکمیل ساختمان نظام استان استفاده گردد.

- مقرر گردید کارگروهی جهت پیگیری و  پیشبرد پروژه ساختمان نظام دامپزشکی استان توسط مسئول پروژه ساختمان عضو محترم شورا جناب آقای دکتر باقری تشکیل و برنامه زمان‌بندی شده تامین منابع مالی آن تهیه تا بر این اساس فعالیت‌ها منظم تر و هدفمند تر صورت گیرد.

- مقرر گردید به منظور جهت دهی مشخص، الگوی فعالیت کمیته رفاهی توسط مسئول محترم و اعضا کمیته آن تهیه گردد.

- مصوب گردید کارگاه آموزشی تحت عنوان «اخلاق حرفه‌ای در کسب و کار» توسط نظام دامپزشکی استان و کشور برگزار گردد.

- مصوب گردید مسئولین هر کارگروه در جلسات آینده شورای نظام استان گزارش کار و اقدامات خود را به اطلاع اعضاء محترم شورا برسانند.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
ماده ی ۱۹ رو در شهرستان ها هم پیگیر باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
1
باید از عملکرد نظام دامپزشکی گزارش بگیرن
نظر شما
ادامه