کد خبر: ۶۳۱۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مشاور رییس و مدیر حوزه ریاست سازمان نظام دامپزشکی ایران روز چهارشنبه در ارتباطی ویدیوئی با مسابقه ملی دامپزشکی «دام تاپ ۲» در دانشگاه آزاد شهرکرد با اشاره به دستاوردهای پژوهشگران و محققان جوان کشور در علوم مختلف گفت: امروز ایران در جمع ۱۰ کشور برتر تولیدکننده واکسن کرونا قرار گرفته است و سه واکسن در سه نهاد مختلف در کشور مراحل تولید و آزمایش را سپری می‌کند و این افتخاری است که به پشتوانه اتکا به نیروی جوان حاصل شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر محمدحسین انصاری‌فرد» افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم‌ها نیز نسل جوان توانسته است با قطب نمای افراد با تجربه پا به میدان بگذارد و اگر امروز قدرت‌های بزرگ دنیا به دنبال مذاکره با ایران هستند، به دلیل آن است که جوانان کشور مؤلفه‌های قدرت را در بخش‌های علمی، فنی و تکنولوژی ایجاد کرده‌اند.

وی حرکت در مسیر علم و به‌کارگیری انرژی و خلاقیت جوانان تحصیل‌کرده و محقق را برای توسعه همه‌جانبه کشور ضروری دانست و تصریح کرد: برای پیشرفت در هر حوزه‌ای تنها علاقه و انگیزه و حتی تسلط بر دانش کافی نیست و به ابزار و عوامل پشتیبانی و مالی نیاز است چرا که در این بخش است که نشاط و امید برای ادامه کار تقویت می‌شود.

انصاری‌فرد، جایگاه ایران در بحث برقراری ارتباط مؤثر میان دانشگاه و صنعت را نامطلوب خواند و گفت: باید برای پر کردن فاصله ایجادشده میان دانش و مهارت برنامه‌ریزی شود و سازمان نظام دامپزشکی توانسته است با برقراری ارتباط میان بخش‌های خصوصی، دولتی و علمی تا حدودی این نقص را جبران کند.

وی به هدایت ایده‌های و طرح‌های جدید حوزه دامپزشکی برای رفع نیازهای کشور نیز اشاره کرد و یادآور شد: باید ارتباط میان علم و فناوری در دامپزشکی تقویت شود تا با بهره‌گیری از علوم جدید و استفاده از تجهیزات پیشرفته و همچنین ساخت اندام مصنوعی حیوانات، فرصت‌های جدیدی در دامپزشکی کشور شکل گیرد و امروزه دیگر تلف شدن دام و نبود راهکار برای حفظ سلامت جانوران پذیرفتی نیست.

مشاور رییس و مدیر حوزه ریاست سازمان نظام دامپزشکی ایران یادآور شد: این سازمان به‌عنوان یک رابط میان حرفه و صنعت این آمادگی را دارد که با معرفی ایده پردازان به بخش خصوصی زمینه حمایت از آنان را فراهم کند .
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
بزرگترین ایده پرداز دامپزشکی را میتوانید در نظام دامپزشکی استان .......... بیابید ایشان مخترع تبدیل فرضیه محال به عمل هستند خوشبختانه به نظام ........ هم معرفی شده اند و در حال پیاده سازی اختراعات خود در آنجا هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
0
0
نظام دامپزشکی به تمام وظایف اساسنامه خود عمل کرده است، حالا در حوزه های دیگر فعالیت را شروع کرده...
برین همون وظیفه اصلی یعنی .............. رو ادامه بدین
نظر شما
ادامه