کد خبر: ۶۳۱۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
گسترش همکاری سازمان دامپزشکی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران:
«دکتر سیدمهدی قمصری» در این دیدار اظهار داشت: این دانشکده جهت همکاری عمیق‌تر و کیفی‌تر در تمامی مصادیق مشترک به عنوان یک بازوی علمی در کنار سازمان دامپزشکی کشور خواهد بود ...

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با رئیس جدید دانشکده دامپزشکی تهران، خواستار تعامل بیشتر و نزدیک‌تر این سازمان و دانشکده های دامپزشکی در استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی و اجرایی این دو نهاد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» رئیس این سازمان امروز سه‌شنبه 19 اسفند از دانشکده دامپزشکی تهران بازدید کرد و با «دکتر سیدمهدی قمصری» رئیس جدید این دانشکده در خصوص تعامل بیش از پیش این سازمان و دانشکده دامپزشکی کشور به تبادل نظر پرداختند.

بنابراین گزارش، در این دیدار که «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور هم حضور داشت، ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: کشورمان به میزان قابل‌ملاحظه نیروی متخصص دارد، و دانشکده ها جهت همکاری با دستگاه‌های اجرایی می‌توانند بصورت سیستماتیک عمل نمایند و هر گونه همکاری با مراکز علمی و دانشکده‌ها بصورت مستقیم انجام گیرد و دستگاه‌ها با مراکز علمی تفاهم‌نامه همکاری داشته باشند.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های دانشکده های دامپزشکی و همکاری مراکز علمی با بخش اجرا در برنامه هایی همچون مقابله با بیماری‌های مشمشه، نیوکاسل و بروسلوز در کشور تاکید و گفت: قبول مسئولیت سیستماتیک توسط دانشگاه‌ها مفید و موثر خواهد بود.

ماکنعلی با بیان اینکه در این رابطه دانشکده دامپزشکی تهران می‎‌تواند بصورت سیستماتیک در این زمینه همکاری کند، تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند در این عرصه با حضور در کنار بخش اجرا، مهارت‌های خود را ارتقا دهند.

بنابراین گزارش، دکتر قمصری رئیس دانشکده دامپزشکی تهران نیز ضمن خیرمقدم جهت حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و هیئت همراهش در این دانشکده، برای هرگونه مساعدت و همکاری با سازمان دامپزشکی کشور اعلام آمادگی کرد و افزود: این دانشکده جهت همکاری عمیق‌تر و کیفی‌تر در تمامی مصادیق مشترک به عنوان یک بازوی علمی در کنار سازمان دامپزشکی کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه بخش‌های تخصصی این دانشکده می‌توانند دراین زمینه ورود کنند، در این راستا، تقویت ساختار دانشکده دامپزشکی تهران را از اولویت‌های خود در حوزه مدیریت برشمرد.

لازم به ذکر است در پایان این بازدید به مناسبت هفته منابع طبیعی، نهال‌هایی توسط دکتر ماکنعلی و دکتر قمصری، دکتر صفری در محوطه دانشکده کاشته شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Spain
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
3
2
با سلام بازدید که لفظ مناسبی برای این دیدار نمی باشد.باید گفته شود ملاقات رییس سازمان دامپزشکی با ریاست جدید دانشکده دامپزشکی
phd
|
Canada
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
1
ایشان سری هم به کارخانه های شیر و تخم مرغ و ... بزنن که از فنی حرفه ای مجوز گرفتند و دارند بهداشتیار و کاردان علوم ازمایشگاهی تربیت میکنند علمی کاربردی بلایی به جان علوم پایه و پیرادامپزشکی شده این مساله
نظر شما
ادامه