کد خبر: ۶۳۱۵۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

مراکز درمانی دامپزشکی استان تهران از ابتدای سال ۱۴۰۰ ملزم به استفاده از شناسنامه های متحدالشکل حیوانات خانگی می شوند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، به همت نظام دامپزشکی استان و به‌ استناد مصوبات جلسات دور چهارم شورای نظام دامپزشکی استان تهران در جهت کنترل درمانگران غیرمجاز و ساماندهی شناسنامه حیوانات خانگی، طراحی و چاپ شناسنامه های متحدالشکل حیوانات خانگی مطابق با اصول بین المللی در دستور کار قرار گرفت.

لذا تمامی مراکز درمانی دامپزشکی استان تهران ملزم به دریافت و استفاده از شناسنامه های مذکور در سال پیش رو هستند.

مقتضی است در صورت تمایل به درج نام واحد درمانی در شناسنامه، نسبت به اعلام کتبی موضوع و تعداد درخواستی با شورای نظام دامپزشکی استان هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Bulgaria
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
3
................ درمانگری که بدون مجوز و غیرقانونی کار می کنه و شما نمیتونید برخورد بکنید میخواید با شناسنامه دادن کنترل کنید! خوب عین همون شناسنامه رو درمانگر غیر مجاز نمیتونه بیرون چاپ کنه!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
3
............... شما طرح را بدهید خود مراکز برای خودشان طبق طرح چاپ میکنند چه بسا بسیار ارزانتر ! در نهایت مهر برجسته نظام میتواند تاییدیه بر اعتبار آن شناسنامه ها باشد .
البته فرد غیر مجاز براحتی میتواند هم شناسنامه جعلی و هم مهر برجسته جعلی درست کند !!!
بنابراین این حرکت چاپ هماهنگ شناسنامه،مانعی بر راه متقلبین و افراد غیر مجاز نخواهد بود و پای جاعلین و خلافکارهای دیگر را به حرفه دامپزشکی باز خواهد کرد . هر چند فبلا به واسطه تصمیمات کلان نادرست و غیر کارشناسی ، پای قاچاقچیان به دامپزشکی باز شده است .
وت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
1
موقعی که کارمندای دامپزشکی از کاردان گرفته تا دکتر همشون در حال ویزیت کردنن،موقعی که واکسیناتور کار کلنیسن را انجام میده،شما از شناسنامه متحدالشکل حرف میزنی!! .......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
1
2
بزرگ ترین درمانگران غیر مجاز داروخانه های دامپزشکی هستند که متاسفانه هم تابلو دارند و هم بصورت رسمی فعالیت می کنند. فقط کافی است بعنوان یک دامدار به هر داروخانه ای در هر نقطه ای از کشور مراجعه کنید. هزاران قلم انواع داورها و آنتی بیوتیک ها را بدون نسخه و با خوشحالی و بدون هیچ محدودیتی تحویل شما می دهند.
تعداد افرادی که بدون مجوز در نقاط مختلف کشور فعالیت های غیر قانونی انجام می دهند در برابر هزاران داروخانه متخلف عددی بحساب نمی آید.
متاسفم که سازمان دامپزشکی ............. از این حجم عظیم تخلف چشم پوشی کرده و برخوردی با آن نمی کنند.
کنترل باقیمانده های داروهای دامپزشکی (مخصوصا انواع آنتی بیوتیک ها) توسط سازمان دامپزشکی به جز برخورد با این متخلفین امکان پذیر نیست.
داروک
|
Germany
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
1
1
خب دست همگی درد نکنه کلی بهانه گرفتید
حالا لطفاً چند تا از خوبی‌های اینکار و پیشنهاد اجرای بهتر اون بفرمایید
کلا ماایرانیها رغبتمون به ایراد و بهانه جویی بیشتر از مشارکت و تشویقه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
تنها نکته مثبت یک دست شدن شناسنامه های بهداشتی است البته اگر بدرستی طراحی شود و ضرورتهای به شکل مناسب در آن لحاظ گردد و تقدم و تاءخر اطلاعات لازم در آن رعایت گردد و صفخات کافی در نظر گرفته شود و اینکه ممکن است چاپ در تیراژ بالا قیمت تمام شده یک شناسنامه را برای مصرف کننده کاهش دهد و البته اگر چاپ آن خارج از روال متاسفانه مرسوم ، به درستی و بدون رانت به مناقصه گذاشته شود.
اما لازم است توجه شود این شناسنامه ها کوچکترین تاثیری بر فعالیت افراد غیر مجاز نخواهد داشت و تنها اثرش بر وحدت عمل و رویه در صدور شناسنامه های بهداشتی برای سگ و گربه است نه بیشتر ، البته اگر بدرستی انجام شود !!
نظر شما
ادامه