کد خبر: ۶۲۷۷۳
تعداد نظرات: ۲۸ نظر
با حکم رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
دکتر گلپایگانی پیش از این نیز به عنوان مدیر اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان مازندران خدمت نموده است ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور با صدور حکمی، مدیرکل جدید اداره کل دامپزشکی استان مازندران را منصوب کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در آیین تودیع و معارفه ای که امروز پنج شنبه با حضور دکتر کشاورز، دکتر خداویردی و مهندس مومنی معاونان سازمان برگزار شد، با حکم دکتر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر محمدحسن گلپایگانی» به سمت مدیر کل دامپزشکی استان مازندران منصوب و از مدیرکل سابق این اداره کل تقدیر شد .

در حکم دکتر ماکنعلی خطاب به دکتر گلپایگانی آمده است: «با عنایت به سوابق و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دامپزشکی استان مازندران منصوب می‌شوید. اهمیت تنوع و گستره فعالیت‌های حساس و حاکمیتی دامپزشکی ایجاب می‌نماید که جنابعالی با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها، امکانات و نیروهای متخصص و متعهد در ارتقاء بهداشت دام و فرآورده های دامی در توسعه صنعت دام، طیور، زنبورعسل و آبزیان استان و بهداشت عمومی گام های موثری بردارید. توفیق جنابعالی را در رعایت اصل اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.»

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی مازندران، صبح روز پنجشنبه 30 بهمن آئین تکریم و معارفه مدیر کل دامپزشکی استان مازندران با حضور نمایندگانی از استانداری، سازمان جهاد کشاورزی مازندران و با حضور معاونین و مسئولانی از سازمان دامپزشکی کشور بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که مدیران ستادی دامپزشکی مازندران حضور داشتند رضوانی با تشریح عملکرد خود در دوران خدمتی خود از زحمات و خدمات کلیه پرسنل دامپزشکی مازندران قدردانی کرد و سپس بخشی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران به عنوان نماینده استاندار طی سخنانی از عملکرد رضوانی طی مدیریت چندین ساله تجلیل نمود و اظهار امیدواری کرد که با حضور چهره علمی و اخلاقی گلپایگانی به عنوان سکاندار جدید دامپزشکی مازندران، شاهد پیشرفت و ارتقای جایگاه واقعی این دستگاه حاکمیتی - نظارتی در حوزه سلامت خواهیم بود. وی با اهدای لوح سپاسی از طرف استاندار مازندران از خدمات رضوانی قدردانی کرد.

در ادامه دکتر خداویردی معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی که بصورت مجازی در این جلسه حضور داشت، ضمن تجلیل از خدمات ارزنده رضوانی در دوران تصدی مسئولیت، برای وی آرزوی سلامتی کرد و تاکید داشت، ارائه خدمات به بهره برداران و  پیگیری امورات مربوط به شهروندان در حوزه دامپزشکی باید مد نظر همه مدیران دامپزشکی باشد.

فلاح معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی نیز ضمن تقدیم لوح سپاسی از طرف رئیس سازمان جهاد کشاورزی به رضوانی حمایت همه جانبه این سازمان را از عملکرد دامپزشکی در مازندران اعلام و ابراز امیدواری کرد تا با حضور مدیر کل جدید در دامپزشکی مازندران، خدمات شایسته ای همچون گذشته به نحو مطلوب تری به بهره برداران ارائه گردد.  

مهندس مومنی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود. وی با اشاره به اخلاقمحوری رضوانی در دوران مدیریتی، برای گلپایگانی به عنوان مدیر کل جدید دامپزشکی مازندران آرزوی موفقیت کرد.

دکتر محمدحسن گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی مازندران با قدردانی از رئیس سازمان دامپزشکی کشور به خاطر حسن اعتماد، ابراز امیدواری کرد تا در این جایگاه بتواند با همدلی و همفکری کلیه پرسنل خدوم دامپزشکی استان و حمایت مسئولان ملی و استانی با هدف دستیابی به ارتقای سلامت عمومی جامعه به مردم خدمت صادقانهای ارائه دهد.

در پایان این مراسم رسولیزاده معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی مازندران به نمایندگی از کارکنان دامپزشکی مازندران که بصورت مجازی در این مراسم شرکت داشتند، از عملکرد رضوانی تقدیر کرد.

دکتر محمدحسن گلپایگانی در حال حاضر رئیس شورای نظام دامپزشکی استان مازندران است و پیش از این نیز به عنوان مدیر اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی این استان خدمت کرده است. وی از سال 90 مدرس دانشکده‌های دامپزشکی استان مازندران بوده و در حوزه فعالیت تشکل‌های مردم نهاد و همچنین تحریریه نشریات دانشجویی فعال بوده است .

معاونان رئیس سازمان دامپزشکی کشور در آیین تودیع و معارفه مدیران کل دامپزشکی استان مازندران، از زحمات «دکتر سیدحسین رضوانی» مدیرکل سابق دامپزشکی مازندران که از سال 93 تا امروز این مسئولیت را بر عهده داشته است، تقدیر نمودند.

 
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۰
دکتر محمد رضا امانی /ارومیه
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
7
21
هر آن كس خدمت جانان به جان كرد
به گیتی نام خود را جاودان كرد

دوست و همکلاسی عزیزم جناب آقای دکتر گلپایگانی

با سلام و تحیات الهی
مطمئناٌ سوابق مدیریتی اثر بخش و توانمندی توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی  ، موجبات ارتقاء روز افزون مجموعه دامپزشکی را فراهم خواهد نمود. 
ضمن تبریک انتصاب جنابعالی
از درگاه حضرت سبحان ، تداوم تعالی و توفیق ، سعادت و سلامتی جناب عالی را مسالت دارم
ارادتمند دکتر محمد رضا امانی
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
3
10
باسلام و تبریک برادر گرامی لطفا پی گیر حق و حقوق مسولین فنی فروشگاه های عرضه گوشت و مرغ باشید
همکار ستاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
5
19
دوست وهمکار گرامی جناب آقای دکتر گلپایگانی
انتصاب بجا و شایسته جنابعالی رابه عنوان مدیرکل دامپزشکی استان مازندران که بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی‌ هاي‌ بر جسته شما درشروع خدمت رسانی صادقانه به شما و همکاران شاغل در استان تبریک عرض نموده ؛ موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان آرزومندم. امید است در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت مجموعه باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
4
20
مبارک باشه . ان شاا... در آینده ای نزدیک شاهد همچون خبری در استان خویش باشیم
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
3
15
تبریک میگم آقای دکتر ، مثل همیشه موفق باشید
همکار سازمان دامپزشکی کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
2
16
درود و خداقوت به آقای دکتر رضوانی گرامی و خوشامد و آرزوی موفقیت برای آقای دکتر گلپایگانی عزیز .که حتما تغییرات بخشی از مدیریت است و الزامی و هرچند جا به جایی های مدیریتی بین نظام و سازمان یا ادارات کل استانها محاسنی دارد اما قطعا سوالات و ابهامات و سوءبرداشتهایی را در ذهن خانواده دامپزشکی ایجاد میکند که امیدوارم عملکرد و پاسخگویی عزیزان همه آنها را مرتفع نماید. یا حق
پاسخ ها
اشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
........................
واقعا از دكتر ماكنعلي تشكر ميكنيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
تغییرات باید اساسی باشد تا بتواند موفق باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
دکتر ماکنعلی امید در مازندران را زنده کرد.سپاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
2
17
درود و تبریک ویژه به آقای دکتر گلپایگانی، سپاس فراوان از آقای دکتر کشاورز بابت شنیدن درد دل همکاران ...........................
داروخونه چی
|
United States of America
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
3
17
خدمت دکتر گلپایگانگانی عزیز که با پشتکار و دیسپلینشون در نظام دامپزشکی استان باعث شدند عملکردشون در سطح کشور مطرح بشه تبریک و تهنیت می گویم.انشالله در این سمت نیز منشا خدمات مفید و ماندگاری باشند.نظام دامپزشکی مازندران تنها نظامیه که اینفوگرافیک عملکرد پرباری ارائه کردند.
همکار ستاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
3
14
از دکتر گلپایگانی عزیز بابت قبول مسئولیت سپاسگزاریم، قطعا حضور ایشان سبب ایجاد همدلی و دلگرمی خواهد شد. ......................... از دکتر ماکنعلی، دکتر نقیبی و دکتر کشاورز عزیز ‌و سایر دلسوزان سازمان دامپزشکی کشور همچنین استاندار محترم ‌برای حسن انتخاب و توجه به دغدغه همکاران دلسوز این‌ اداره کل قدردانی می نماییم.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
2
11
با تشکر از دکتر ماکنعلی گرامی برای اقدام به حل مشکلات فراوان دامپزشکی مازندران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
2
28
تبریک میگم به همه همکاران که با اتحاد و همدلی صدای واحدی را به سازمان رساندن و افرین ودست مریزاد میگم به شخص دکتر ماکنعلی و دکتر کشاورز عزیز و سایر مدیران سازمان که با اتخاذ این تصمیم بجا و شایسته به مطالبه عمومی جهت ایجاد انگیزه پاسخ مناسب دادن ان شاالله این رویه درست و کارآمد ادامه پیداکند به دکترگلپایگانی عزیز که با کارنامه ای درخشان در شورای نظام از حیث خلاقیت و نواوری و ایجاد مکانیزم شفاف مالی رویه ای کارامد را ایجادکردن فعلا تبریک نمیگم چون میدونم کاری بسیار سخت و طاقت فرسایی رو جهت اصلاح سیستمها و روشهای ناسالم در پیش داره فقط لازم ضروری میدونم نکاتی را از اول خدمت دوست و همکارم عرضه بدارم 1_از امروز در عمل پایبندی به قانون را ازخودتون شروع کنید الناس علی دین ملوکهم 2_برای مطامع مادی ارزشها را قربانی نکنید3_دروغ و قسم دروغ به هیچ وجه نخورید 4_اینو بدونید شما شرعا اخلاقا متعهدین در تصمیم گیریها فقط منافع عمومی رو لحاظ کنید طایفه گرایی و جغرافیاگرایی را رها کنیدنخبگان دست پاکی را که متملق چاپلوس نیستن و نظر کارشناسیشونو به خاطرحفظ صندلی پنهان نمیکنند بها بدین و تصدی امور مهم را به این اشخاص بدین 5_ جهت انتخاب مدبران کوتوله پروری نکنید کوتوله ها هم به منافع عمومی و هم به منافع شما اسیب می زنن از انتخاب افراد کارامد برای تصدی مدیریتها نترسید 6_پستهای نظارتی درون سازمانی را متحول کنید اگر متصدیان چنین سمتهای حساسی که نقش سنسورهای خودرو رو عمل میکنن کارکردی مناسب داشته باشند اتفاقات ناگوار رخ نمیداد این پستها را در اختیار افراد لایق شجاع نترس و دست پاک قرار بدین اختیارات. تام به اینها بدین اما بر کار اینها نظارت داشته باشد اگر ذره ای انحراف از وظایف تعیین شده در عملکردشان مشاهده کردین اصلاح کنید 7_مدبران خدوم کارامد را انگ نچسبانید پرونده سازی نکنید 8_سطح دامپزشکی استان را ارتقا بدین چون مازندران قطب صنعت دام کشوره 9_چهره ریا و تزویر را از ساحت اداره کل بزدایید 10_اخلاق مدار باشید سوءاستفاده از قانون نکنید برای تضییع حق پرسنل به قانون متوسل نشوید از قانون مقررات برای برخورداری حقوق بیشتر پرسنل به نحو احسن استفاده کنید 11_در تصمیم گیریهای مدیریتی که موضوع تصمیم حق پرسنل است بسپار دقت کنید تا حق کسی ضایع نشود حق الناس بخشیدنی نیس 12-تبعیض در تمام مکاتب قبیح است13_طول مدت مدیریت مهم نیس عرض ان مهم است پس کیفی نگری کنید 14_بدنه در تنگنای اقتصادی هستند خوشبختانه همرنگ پرسنل هستید متمول نیستین درد بچه ها را لمس میکنید اگر نمیتونید با افزایش مزایا اقدام بکنید با تصمیمی هزینه بچه ها رو اضافه نکنید اگر یارشاطر نمیشید بارخاطر نشید 15_همه رو یکسان ببنید بساط ویژه خواری رو کنار بذارید همه در برابر قانون یکسانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
با سپاس از همکار عزیز که تمامی ناگفته ها رو عنوان فرمودید با شناختی که ازآقای دکتر گلپایگانی داریم ایشان در امور محوله با کمک تمامی همکاران موفق می شوند به شرطی که شفاف سازی انجام و پنهان کاری صورت نگیرد و از خرد جمعی استفاده شود. ایشان می تواند ازنظرات همکاران برای ارتقاء و پیشبرد امور ستاد و اداره شهرستان ها استفاده کند. آقای دکتر در اتاق های مدیریت و معاونین و مسئولین ستادی و شهرستانی را به روی تمام مراجعین و همکاران باز بگذارید ................ خداوند پشت و پناه شما باشد..
همکار مشغق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
چه نصایح ارزنده ایی، دست مریزاد به راقم این متن . باید گفت «جانا سخن از زبان ما می گویی. » امیدوارم جناب آقای دکتر گلپایگانی این نصایح خردمندانه و مشفقانه را نصبالعین خویش قرار دهند که در این صورت همدلی و همراهی فزاینده همکاران را با خود خواهند داشت .
همکار ستاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
3
12
تبریک میگم به جناب دکتر گلپایگانی بزرگوار ، باسیاست و درایتی که در اقای دکتر گلپایگانی وجود داره ،قطعا شاهد قدمهای مثبت در استان خواهیم بود ، از دوست بزرگور و برادر عزیزم اقای دکتر نقیبی و دکتر کشاورز عزیز و بزرگوار تشکر ویژه دارم که به مطالبات به حق همکاران استان پاسخ مثبت دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
3
6
ان شا الله موفق باشند ممنون از دکتر ماکنعلی عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
1
8
تبریک به آقای دکتر گلپای عزیز. به عرض همکاران برسانم تنها مدیری که در مازندران در تمامی قسمت های فنی در طول سنوات خدمت مشغول فعالیت و خدمت رسانی بوده جناب آقای دکتر گلپا بوده و یک کارشناس تمام عیار بوده است ...................................
دامپزشک ارومیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
1
10
با سلام و عرض تبریک فراوان خدمت آقای دکتر گلپایگانی عزیز. من با ایشان هم دانشگاهی بودم. در دوران دانشجویی بسیار فعال و شخصیت علمی و پژوهشی داشتند. ود در دوران خدمت در اداره کل دامپزشکی مازندران هم خوش درخشیدند. مطمئنم پیشرفت دامپزشکی استان در شاخه های مختلف فعالیت اداره کل با حضور ایشان چشمگیرتر خواهد بود. با آرزوی موفقیت برای ایشان و همکاران پرتلاششان.
ناشناس
|
Australia
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
13
امیدوارم همانطور که همکاران فرمودند درب اتاق مدیریتان باز باشد و از خرد جمعی استفاده نمایید و در پرداخت ها حتما و حتما شفاف سازی نمایید و در تخصیص مزایا سیاست های غلط پرداخت کمیته امدادی را کنار بگذارید و عقلانیت و منطق را جایگزینش نمایید.
ایران دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
16
با درود و احترام و آرزوی پیروزی و سرافرازی برای آقای دکتر گلپایگانی عزیز
امیدواریم آقای دکتر تدبیری بیاندیشند تا فضای سنگین حاکم بر اداره جایش را به صمیمیت و مهرورزی و همکاری و همدلی دهد.
....................................................
خدا را ناظر بر اعمال بدانیم و با صداقت و راستکرداری به میهن و‌مردم خویش خدمت کنیم.
حکیم مهر امید دارم این متن را در ردیف غیر قابل انتشار، جای ندهی. من به رسم ادای تکلیف نوشتم. شما میدانید و تکلیف رسانه ایی تان در پیشگاه خدا و مردم.
پیروز و سربلند باشید.
مهدی نورآبادی
|
United States of America
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
13
با سلام
یک کلام فقط باید به آقای دکتر ماکنعلی بابت حسن انتخابشون تبریک گفت. دکتر گلپایگانی موفق و سربلند باشید.
شیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
1
9
حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت
آری به اتفاق جهان می توان گرفت.
عرض تبریک خدمت دکتر گلپایگانی عزیز و دوست داشتنی که با روی گشاده هر چه در توان دارند برای حل قانونی مشکل اقدام می کنند.
دکتر خسروابراهیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
1
8
دوست و همکار عزیز جناب آقای دکتر گلپایگانی
انتصاب بجا و شایسته جنابعالی در سمت مدیر کل دامپزشکی استان مازندران تبریک عرض نموده و امیدوارم همیشه موفق وپیروز باشید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
2
دکتر گلپایگانی آدمی باهوش و مدیری تواناست که امیدواریم شایستگی مدیریتی اون برای تحول و بالابردن جایگاه دامپزشکی استان مازندران اتفاقات خوبی رو رقم بزنه

دکتر رضوانی بسیار متین و با وجدان و سالم وشایسته با تعهدات اخلاقی و کاری زیاد که جای خالی ایشان بسیار حس خواهد شد
هر کجا هست ، خدا یارش باد .
حسینی - ساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
3
3
دوست گرامی جناب آقای دکتر گلپایگانی؛

انتصاب جنابعالی رابه عنوان مدیرکل دامپزشکی استان مازندران که ناشی از شایستگی‌ هاي‌حضرتعالیمی باشد را صمیمانه به شما و همکاران شاغل در استان تبریک عرض نموده ؛ موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان آرزومندم. امید است در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت و تحول در مجموعه دامپزشکی استان مازندران باشیم.
دکتر جمشیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
2
2
بدیوسیله انتصاب بجا و شایسته دکتر گلپایگانی عزیز را به سمت مدیر کلی دامپزشکی مازندرات که نشان ار لیاقت و شایستگی ایشان است تبریک میگم و ارزوی توفیق و پیروزی و سربلندی و اعتلای دامپزشکی را با خلاقیت های بینظیرشان به جایگاه واقعی را دارم
نظر شما
ادامه