کد خبر: ۶۲۷۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

گربه خانگی با کشتن مار سمی خطرناک و با وجود از دست دادن جانش مانع مرگ دو فرزند صاحبش شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گربه خانگی قهرمان با فداکردن جانش، جان دو کودک صاحبش را نجات داد. این گربه که نامش «آرتور» اعلام شده با دیدن یک مار قهوه‌ای سمی در باغ که در حال نزدیک شدن به دو کودک بود بلافاصله وارد عمل شد و نبرد را با این خزنده خطرناک آغاز کرد.

با وجود آنکه مار قهوه‌ای استرالیا به حمله ناگهانی و سریع خود مشهور است، اما در این مبارزه مقهور این گربه قهرمان شد. با این حال آرتور با وجود کشتن این خزنده سمی خود نیز توسط این مار گزیده شد و یک روز بعد از اثر مرگبار سم مار جانش را از دست داد.

مراجعه صاحب گربه به بیمارستان تاناو‌ها در سانشاین کوست بی نتیجه ماند و این حیوان بر اثر سمی که وارد بدنش شده بود جانش را از دست داد. این اتفاق در منطقه‌ای در ایالت کوئینزلند استرالیا رخ داد.

انتشار تصاویر مربوط به این حادثه در فضای مجازی و از جمله فیسبوک مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری شجاعت و فداکاری این گربه در نجات جان دو کودک را مورد ستایش قرار دادند. یکی از کاربران نوشت: حیوان بودن آن مهم نیست، مهم این است که آرتور یک قهرمان است. شاید اگر یک انسان جان این دو کودک را نجات می‌داد این خبر سروصدای زیادی ایجاد می‌کرد، اما باید بدانیم شجاعت و فداکاری این گربه هیچ فرقی با یک انسان ندارد.


 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متفکر.
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
1
13
براوو ودرود براین گربه قهرمان درحالی که مثلا انسانها یکدیگررا پاره میکنند.
سارینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
0
بازم به انسانیت این گربه شما فکر کنید که اگر آدم بود این کار را میکرد؟@
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
2
دمش گرم گربه مشتی بود
نظر شما
ادامه