کد خبر: ۶۲۵۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مقارن با دهه فجر بیمارستان مجهز دامپزشکی در آمل با حضور «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا. و «دکتر محمدحسن گلپایگانی» رئیس شورای نظام دامپزشکی استان مازندران بصورت ویدئوکنفرانس افتتاح گردید .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان مازندران، در این مراسم که در  روز یکشنبه 19 بهمن 1399 با حضور دکتر صفری از طریق ویدئو کنفرانس برگزار گردید، وی ضمن تقدیر از سرمایهگذاریهای انجام شده در حوزه سلامت به ویژه دامهای کوچک و حیوانات همراه، بر اهمیت و نقش دامپزشکی در جامعه اشاره کرد و افتتاح همزمان این پروژه با پروژههای حوزه کشاورزی و رونمایی از واکسن کووپارس توسط موسسه رازی در این روز را به فال نیک گرفت.

در ادامه مراسم نیز دکتر گلپایگانی رئیس شورای نظام دامپزشکی مازندران که بصورت ویدئوکنفرانس در مراسم حضور داشتند، با توجه به گسترش مفهوم سلامت واحد (One health ) و ارتباط  سلامت جامعه و اکوسیستم حیات و توجه جهانی به این مفهوم در ایجاد بورسهای تخصصی و... به نقش کلینیکهای دامپزشکی به ویژه درمانگاههای اختصاصی حیوانات همراه در کشور به منظور ارتقا رفاه و بهداشت عمومی اشاره کرد و خواستار توجه هرچه بیشتر مسئولین به سرمایهگذاری در حوزه سلامت و پیشگیری از بیماریها به ویژه بیماریهای مشترک شد.

وی توجه بیشتر به کیفیت و ارتقاء استانداردهای ساخت و خدمات بیمارستانی را جزو اقدامات دوره چهارم شورای نظام دامپزشکی برشمرد  .

در دوره اخیر شورای نظام دامپزشکی مجوز تاسیس و بهره‌برداری 3 بیمارستان مجهز دامپزشکی صادر شده و 2 بیمارستان دگر نیز در مرحله ساخت میباشند که امید است با تکمیل احداث و تجهیز آنها، در آینده نزدیک شاهد ارتقا استانداردهای بهداشتی در خدمترسانی به مردم باشیم.

در این مراسم که با رعایت پروتکلهای بهداشتی ابلاغی و با تعداد محدود برگزار گردید، رئیس دانشگاه فناوریهای نوین آمل، مقامات و نمایندگان شهرستانی و برخی اعضای شورای نظام دامپزشکی مازندران حضور داشتند.

این بیمارستان در سه طبقه و در زمینی به مساحت 600 متر مربع در مرکز شهر آمل واقع شده است .

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
3
0
واقعا نظام دامپزشکی کار دیگه ای نداره ......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
1
0
درود بر دکتر صفری عزیز
نظر شما
ادامه