کد خبر: ۶۲۴۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

حکیم مهر: نشست مشترک سازمان دامپزشکی کشور، اداره کل دامپزشکی استان تهران و نظام دامپزشکی استان تهران در خصوص بررسی عملکرد مسئولین فنی بهداشتی واحدهای دامداری و دامپروری برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، متعاقب دعوت معاونت بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی، نشستی با حضور دکتر فروغی دبیر کانون انجمن های صنفی مرغداران گوشتی و همکاران ایشان، رییس شورای نظام دامپزشکی استان و همکارانشان و نماینده اداره کل دامپزشکی استان در سالن اجتماعات سازمان دامپزشکی کشور در خصوص مسائل مربوط به بکارگیری مسئولین فنی بهداشتی، انطباق جانمایی بهداشتی تاسیسات مرغداری ها در هنگام صدور پروانه بهداشتی برگزار گردید.

پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید به منظور بررسی جامع تر موضوعات مطروحه نشست مجددی در اولین فرصت در محل سالن جلسات شورای نظام دامپزشکی استان تهران برگزار گردد.

در این نشست «دکتر سید بهمن نقیبی» معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور و نیز «دکتر رامین سلامتی» رییس شورای نظام دامپزشکی استان تهران بر ضرورت و اهمیت تولید سالم در حوزه طیور تاکید نمودند و اعلام داشتند که بکارگیری مسئولین فنی بهداشتی در زنجیره تولید از مزرعه تا سفره صورت می گیرد و آنچه در این مورد مهم می باشد تامین فراورده سالم برای مصرف کنندگان می باشد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مسول فنی بهداشتی دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
باسلام لطفا تکلیف قراردادهای مسولین فنی فروشگاهی مشخص شود
نظر شما
ادامه